¹³

888 70 169
                                    

Yazar'dan:

Hyunjin gözlerini açtığında karşısında bütün güzelliğiyle O'nu izleyen Felix'i görmüştü. Felix gülümsedi ve Hyunjin'e eğilerek kalın dudaklara uzun bir öpücük bıraktı.

Hyunjin gülümsedi ve elini bebeğinin saçlarına uzattı. Saçlarını okşamaya başladığında Felix'in kalbi hızlanmıştı. Bu adamın her hareketi O'nu çok pis etkiliyordu.

Felix gülümsedi ve kafasını Hyunjin'in çıplak göğüsüne yasladı. Her sabah böylelerdi aslında.

Hyunjin Felix'in yine şort giymiş olacağını düşünerek hızla elini Felix'in bacaklarına attı. Ve evet, tahmin ettiği gibi. Felix yine o mükemmel bacakları ile Hyunjin'e resmen şölen sunuyordu.

"Felix."

"Hm?"

Hyunjin gözlerini kapattı ve titrekçe nefes aldı. Ardından Felix'in o efsane bacaklarını okşamaya başladı.

"Ben artık dayanamıyorum, yapalım şunu."

Felix hızla gözlerini büyüttüğünde Hyunjin hızla kafasını daldırmıştı Felix'in boynuna.

"Hyunjin, dur!"

"Güzelim, durdurma beni."

"Hyunjin çekim var, asla o yorgunlukla oynayamam."

Hyunjin derin bir nefes almıştı ve kafasını salladı. Ardından bebeğinin dudağına öpücük bıraktı ve yataktan kalktı.

"Bekleyeceğiz maalesef."

"Çekim olmasaydı büyük bir istekle yapardım ama üzgünüm Hyunie."

"Sorun yok güzelim, ne zaman rahat olabilirsen o zaman söyleyebilirsin."

"Peki~"

Felix cümlesini uzatarak söyledikten sonra Hyunjin gülümsedi ve Felix'e eğilerek yanağına öpücük bıraktı.

"Hadi gel aşağı inelim, kahvaltımızı yapalım. Sonra çekim başlayacak zaten."

"Tamam Jinnie."

Ardından Felix yataktan kalktığında Hyunjin Felix'in bacaklarına bakmamaya çalışarak gülümsedi ve banyoya giderek elini yüzünü temizledi.

Ardından ikili hazırlandı ve kahvaltıya inmek için odadan çıktılar.

__

Aşağı indiklerinde yönetmenler, diğer çalışanlar ve ikilinin menajerleri oradaydı.

"Hyunjin, burada gelin!"

Yejun Hyunjin'e seslendiğinde Hyunjin Felix'in bileğini tuttu ve O'nların olduğu masaya götürdü. İkili masaya oturduğunda yönetmen konuşmaya başladı.

"Gençler, bugün çekim olmayacak, onu söylemek isterim. Çekim olacak fakat filme değil, YouTube için video çekeceksiniz. Bir bebeğe bakıcılık yapacaksınız."

Felix bebek kelimesini duyar duymaz hemen heyecanlanmıştı ve gülümsemişti. Bebekleri çok severdi.

Hyunjin ise, içini korku sarmıştı. Bebeklerle çok arası yoktu ve bebeğe nasıl bakacağını bilmiyordu. Ama içinde heyecan vardı.

"Ne zaman gideceğiz peki?"

Felix heyecanla konuştuğunda yönetmen gülümsedi ve konuşmaya başladı.

"Kahvaltınızı edin, sonrasında gideceğiz."

"Pekala."

İkili tabaklarına yemek koymaya başladığında herkes yemeğini yemeğe devam etmişti. Ardından bir anda Yejun, Raina ve yönetmen sessizce konuşmaya başlamışlardı.

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin