Hwang Hyunjin'den [M]
Çekimler için hazırlanmıştık, şuan ise otelde kısa bir çekim olacak, ardından Eiffel'e gidecek, orada malum sahneyi çekecektik.
Dün akşam çekimden sonra odaya geldiğimizde Felix benimle açık açık konuşmuş, rahat olmak istediğini söylemişti. Aslında benim karşımda rahat olabileceğini, fakat o kadar kişinin içinde rahat olamayacağını söylemişti.
Bunu açık açık konuştuktan sonra fazla önemsemedik.
Şimdi ise çekime başlayacaktık, son kontroller yapılıyordu. Ardından son şeylerde yapıldıktan sonra yerlerimizi aldık ve rolümüzü oynamaya başladık.
Hwang Hyunjin
Şuan hazırlanmıştık ve otelden çıkacaktık, akşam olacaktı neredeyse. Eiffel'in restorantını ve bir odasını kapattırmıştım, bu gece bize özel olsun istiyordum çünkü.
"Felix, hadi artık. Hazır değil misin hâlâ güzelim?"
Felix'in yanına gidip beline sarıldığımda konuştum. Çenemi omzune yerleştirdim ve boy aynasından kendine bakan Felix'e baktım.
"Bilmiyorum Hyunie, kararsız kaldım. Bunları mi giysem, güzel mi?"
Üstüne baktığımda siyah botları, mavi kot pantolonu, siyah tişörtü ve siyah geniş ceketi vardı. Muhteşemdi.
"Muhteşemsin sevgilim."
"O zaman gidebiliriz."
Felix elimi tuttu ve odanın kapısına doğru ilerlemeye başladı. Oda kartını alarak odadan çıktıktan sonra otelden çıktık.
"Çekim bitti!"
"Çocuklar, Eiffel'e gideceğiz ve yaklaşık bir saatlik yolumuz var. Bu yüzden sizi Yejun'un arabasına alacağız."
"Tamamdır hocam."
Felix'in elini tutarak beraber Yejun'un arabasına doğru yürümeye başlamıştık. Ardından arabaya bindiğimizde hemen yerimize oturduk ve emniyet kemerlerimizi bağladık.
"Hyunjin ve Felix, attığınız Tweet'lerden, paylaştığınız fotoğraflardan, konuştuğunuz şeylerden sevgili olduğunuzu aşırı derece belli ediyorsunuz. Yönetmen biliyor diye bu kadar normal davranmayın, şirket öğrenirse sorun çıkar. Tabi şirket bunu umursamaz fakat eğer film bitiminden önce açıklarsanız basınız yanar. Bu yüzden birbirinizden uzak durun."
Sen dedin ya hemen ayrılıyoruz şimdi, amına koyduğum. Neyse.
"Tamam Yejun, dikkat ederiz."
"İyi ederseniz."
Çakacağım şimdi bir tane ağzına, yutturacağım bütün laflarını. Yejun arabayı sürmeye başladığında Felix'e baktım, video izliyordu.
Biraz O'na yaklaştım ve kafami omzuna yaslayarak bende O'nunla beraber video izlemeye başladım.
Felix çantasından kulaklık çıkardı ve telefonuna takarak bir tanesini bana, diğerini de kendine aldı. Ardından beraber videolar izlemeye başladık.
__
"Evet çocuklar, çekim için son 3, 2,1 ve kayıt!"
Hwang Hyunjin
Felix ile beraber el ele Eiffel'in aşağısından Eiffel'e bakıyorduk.
"Güzelim, seninle restoranında yemek yiyelim mi? Hm?"
"Hyun, görmek bile bana yeter. Ama eğer istiyorsan, seninle güzel bir akşam yemeği yiyebilirim. Eiffel'in manzarasında akşam yemeği yemek güzel olabilir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLix
FanfictionDünyaca ünlü iki oyuncu; Lee Yongbok Felix ve Hwang Hyunjin aynı kadroya düşerler. Uyarı: Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içermektedir!!