1.5K 136 184
                                    

1 Ay Sonra
Lee Felix

Set hazırlıkları başlamıştı. Filmin başlarını çekecektik ve ben aşırı heyecanlıydım. Şuan kuliste, Hyunjin ile hazırlanıyorduk.

Makyajimiz yapılıyordu daha doğrusu. Senaryolar ezberlemiş, oyuncular hazırlanmış, mekanlar alınmış ve geriye tek filmi çekmek kalmıştı.

Makyajda ilk benim makyajım bittiğinde ayağa kalktım. Hyunjin'in de son şeyleri yapılıyordu. O'nun makyajinin bitmesini bekliyordum.

Ben Hyunjin'e bakarken üstümde bakışlar hissetmemle aynaya baktım. Hyunjin aynadan bana bakıyordu.

Bana gülümsediğinde bende O'na gülümsedim. Ardından sonunda Hyunjin'inde makyaji bittiğinde tam Hyunjin'in yanına gidecektim ki,

"Felix, kıyafet için seni kabine almak zorundayız."

demesiyle iyice sinir olmuştum buradaki insanlara. Buradaki çalışanlar neden böyleydi ki?

Of'ladım ve beni çağıran personelin yanına gittim. Elime kıyafet verdiğinde yalandan gülümsedim ve kabine doğru ilerledim.

Kıyafetlerimi giydikten sonra kabinden çıkarak kulisten dışarı çıktım. Hyunjin'i gördüğümde hızla yanına koştum ve sırtına atladım.

"Lixie~"

Hyunjin beni sırtında döndürmeye başladığında kahkaha attım.

"Jinnie, başım döndü. Eğer döndürmeye devam edersen üstüne kusacağım."

Hyunjin durduğunda gülümsedi ve beni sırtından indirdi. Bana döndüğünde yüzüme baktı ve gülümsedi.

Elini yanağıma çıkararak yanağımı okşadığında gülümsedim.

"Jinnie, bu çekim bittikten sonra eğer bir işin yoksa bana gelir misin? Evde çok sıkılıyorum ve zamanda geçmiyor. En azından seninle olduğum zaman eğlenirim."

"Sence seninle olduğum zaman bir işim olabilir mi? Eğer bir işim olsa emin ol senin için işimi bile aksatabilirim."

"Abartma Jinnie, o kadar değil. O zaman bu akşam bendesin?"

"Evet, sendeyim. Lixie eğer sorun olmazsa arkadaşlarımızıda mı çağırsak? Eğleniriz topluca."

Kaşlarımı düşürüp dudaklarımı büzdüğümde Hyunjin'in bakışları dudaklarıma düşmüştü.

Hyunjin'e yavru köpek bakışları atarken, gözlerime baktı. Gözleri gözlerime bakarken parıldıyordu.

"Başbaşa oluruz diye düşünmüştüm doğrusu."

Dediğimle Hyunjin anında kafasını salladı ve konuşmaya başladı:

"Ya da, akşam yemeğe çıksak, başbaşa? Sonra sana gitsek? Güzel bir film izleyip uyusak sonra, hm?"

"Waow, baya iyi bir fikir! O zaman öyle yapalım Jinnie. İlk set kaçta bitecek?"

Hyunjin kolundaki saate baktı ve bana dönerek konuşmaya başladı:

"Saat 11.23. İlk set akşam 20.00'da bitecek."

"Peki o zaman, akşam görüşürüz Jinnie. Şimdi ben bi' senaryoyu bir daha okuyayım."

"Tamam Lixie, görüşürüz."

Gülümseyerek Hyunjin'in yanından ayrıldım ve kulise girerek senaryoyu elime aldım. Senaryoyu okumaya başladığımda zaten hepsinin ezberlenmiş olduğunu gördüm.

Fakat fazla umursamayarak senaryoyu okumaya devam ettim.

__

"Evet arkadaşlar çekim için son 5, 4, 3, 2, 1 ve kayıt!"

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin