1.3K 115 408
                                    

Lee Felix

Sete geldiğimizde gibi bizi makyaja almışlardı. Dün tatil olduğu için bugün fazla partımız vardı.  Hızla güzel makyajı yapmışlar ve bizi kıyafet giydirmeye yollamışlardı.

Kıyafetlerimizi giydikten sonra set hazırlıkları başlamıştı. Kameralar ayarlandıktan sonra bizde yerlerimizi almıştık.

"Çekim için son 5, 4, 3, 2, 1 ve kayıt!"

Lee Felix

Gözlerimi açtığımda odamdaydım. Tısladım ve elimi başıma götürdüm. Çok kötü ağrıyordu.

En son Hyunjin ile yemeğe gitmiştik ve orada içmiştik. Son bardağımı içtikten sonrasını hatırlamıyordum. Umarım yanlış şeyler yapmamışımdır.

Yataktan kalktım ve lavaboya giderek elimi yüzümü iyice yıkadım. Ardından odama gittim ve telefonumu elime alarak Hyunjin'i aradım.

-"Alo, efendim?"

"Hyunjin, günaydın."

-"Günaydın Felix, sorun nedir?"

"Ee, dün gece? Yanlış bir şey yaptım mı diye soracaktım. Sarhoşken biraz dengesizimdir."

-"Hayır hayır, hiçbir şey yapmadın. Sadece biraz arabaya binmemek için inatlaştın sonrada arabada uyudun. Sonra Changbin aldı seni zaten."

"Anladım. Teşekkür ederim bu arada Hyunjin dün gece için. Güzel bir geceydi."

-"Önemli değil, istersen bu akşam tekrarlayabiliriz?"

"Aslında güzel olabilir ama yemek yerine bowling'e gitsek?"

-"Hmm, olur. Akşam 7 senin için uygun mudur?"

"Uygun. Benim şimdi kapatmam lazım sonradan konuşuruz yine. Görüşürüz!"

-"Görüşürüz."

Telefonu kapattım ve aşağı inerek kahvaltı yapmaya başladım. Bir anda mutfağa abimin girmesi ile abime baktım.

"Afiyet olsun tatlım."

"Teşekkür ederim hyung."

"Birşey değil. Bugün beraber takılalım mı? Biraz abi kardeş vakit geçirelim."

"Hmm, olabilir aslinda ama akşam 6'dan once evde olmam lazım çünkü 7 gibi Hyunjin gelicek bowling'e gideceğiz."

"Hmm, siz bu aralar fazla yakın olmaya başladınız ama hadi hayırlısı."

"Abi sus ya, önceden yaptıklarını bilmiyorsun sanki. Sadece öyle arkadaş kalmaya çalışıyoruz."

"Peki peki, hadi afiyet olsun."

Abim mutfakta çıktığında bende telefonumdan video açmıştım ve video izleyerek yemek yemeye devam etmiştim.

"Çekim bitti!'

Telefonumu kapattım ve Twitter'a girdim. Neden herkes beni bazı şeylere etiketliyordu?

Hyunjin'in attığı ve yorumlara yazdığı şeyi gördüğünde dilimin tutulduğunu hissettim.

Hyunjin'in attığı ve yorumlara yazdığı şeyi gördüğünde dilimin tutulduğunu hissettim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin