²¹

671 52 45
                                    

Yazar'dan [F]
2 Yıl Sonra

"Felix, hazır mısın?"

"Hazırım, geliyorum!"

Felix odada güzelce hazırlandıktan sonra yavaşça odanın kapısının adını açmıştı. Kapının önünde O'nu bekleyen Seungmin'e baktı.

Seungmin Felix'i baştan aşağı süzmüştü. Seungmin gülümsedi ve kolunu Felix'e uzattı. Felix Seungmin'in koluna girdikten sonra, beraber aşağı inmeye başladılar.

"Hyunjin, arkanı dön!"

Seungmin merdivenin ortalarında aşağı bağırdıktan sonra Felix kıkırdadı. Seungmin ile beraber aşağı indiklerinde, Hyunjin arkası dönük bir şekilde bekliyordu.

"Çocuklar, odada sadece Felix ve Hyunjin kalsın. Hepimiz çıkalım."

Chan konuştuktan sonra Felix ve Hyunjin odada tek kalmışlardı. Felix elini yavaşça Hyunjin'in omzuna atmış ve O'na dokunmuştu. Hyunjin yavaşça arkasına döndüğünde resmen dili tutulmuştu.

Felix'in üzerindeki gelinlik, resmen O'nu bir melek gibi gösteriyordu.

Hyunjin hızla Felix'i baştan aşağı süzmüş, o bembeyaz gelinliğin içinde gördüğü beden ile aklını kaybetmiş gibi hissetmişti.

"Felix..."

Felix merakla gülümsemiş ve gözlerini Hyunjin'in gözlerine dikmişti.

"Harikasın."

Hyunjin yavaşça elini Felix'in beline atmıştı. Felixin ince olan beli, gelinliğin korsesi yüzünden daha da incelemişti.

Hyunjin Felix'in belini okşarken, yavaşça alınlarını birbirlerine yaslamışlardı.

"Çok güzelsin."

"Çok yakışıklısın."

Aynı anda konuştuklarında ikili kıkırdamıştı. Yaklaşık 2 yıldır sevgililerdi ve sonunda evlenme fırsatı bulmuşlardı.

İlk çektikleri film piyasa yapmış, rekorların da rekorunu kırmıştı. Sonrasında yoğun istek üzerine bir adet film daha çekmişler ve o film de rekor kırmıştı.

İkilinin ilişkisi resmen muhteşemdi, hayranları dünya nüfusunun yarısıydı resmen. Tabi bazı homofobikler de vardı aralarda.

"Sevgilim, harikasın. Artık evlenelim ve birbirimize sahip olalım."

"Merak etme bebeğim, birazdan çıkacağız. Birazdan bahçeye çıkacağız ve birbirimize sahipleneceğiz."

Hyunjin konuştuktan sonra Felix'in dudaklarına minik bir öpücük bırakmıştı. Tam öpücük bıraktığı sırada odaya Jisung'un girmesi ile Jisung'un lafı yarıda kalmıştı.

"Gençler ha- Oo, şimdiden gerdeğe hazırlık mı? Mhh, bayılırım. Neyse hadi, nikah memuru geldi."

Jisung'un konuşmasına kıkırdadıklarında, hızla el ele tutuştular. El ele bahçeye doğru çıktıkları anda alkışlar yükselmişti.

Bazı otistikler, Felix'in gelinlik giymesine iğrenmiş gibi bakmışlar, bazıları da resmen tutulmuşlardı.

Hyunjin ve Felix yerlerini aldıktan sonra, nikah memuru ikiliye gülümsemiş, sonrasında ise konuşmaya başlamıştı.

"Siz Hwang Hyunjin, hiç kimsenin yetkisi ve baskısı altında kalmadan, Lee Felix'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet!"

Alkışlar arttığında ikili birbirlerine bakıp, gülümsediler.

"Siz Lee Felix, hiç kimsenin yetkisi ve baskısı altında kalmadan, Hwang Hyunjin'i eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

"Evet!"

Tekrar alkışlar eşliğinde gülümsediler. Ardından şahitlere, yani Chan ile Minho'ya da sorulduktan sonra imzaları attılar.

"Kore Belediyesi'nin bana verdiği yetkiye dayanılarak, sizleri eş ilan ediyorum. Eşinizi öpebilirsiniz."

Hyunjin gülümseyerek Felix'e baktıktan sonra, Felix'te gülümseyerek Hyunjin'e dönmüştü.

Ardından Hyunjin, yavaşça Felix'e yaklaşmış ve birbirlerine uzun bir öpücük bırakmışlardı.

Dans müziği çalması ile Hyunjin elini Felix'e uzatmıştı. Felix'te elini Hyunjin'in elinin üzerine koyduktan sonra piste çıkmışlar, güzelce dans etmeye başlamışlardı.

Dans ederlerken, gözleri birbirlerinden ayrılmıyordu. Resmen, resmen irisleri bile aşıktı birbirlerine.

"Hyunjin."

"Hm?"

"Birbirimize, sahibiz. Değil mi?"

"Tabiki, artık öyleyiz bebeğim."

Hyunjin konuştuktan sonra Felix gülümsemiş ve dolan gözlerini göstermemek için kafasını aşağı indirmişti. Sonrasında kafasını kaldırmış ve Hyunjin ile burunlarını birbirine sürtmüşlerdi.

"Seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

İkili güzelce danslarını ediyorlardı. Alınları birbirine yaslı, Hyunjin'in iki elide Felix'in ince belinde, Felix'in iki elide Hyunjin'in geniş omuzlarında. Dansları harikaydı.

"Çekim bitti!"

Yönetmenin konuşmasıyla hızla Hyunjin ve Felix yönetmene bakmıştı.

"Harikaydınız çocuklar!"

Herkes şaşkınca yönetmene bakarken, yönetmen bir anda kahkaha atmaya başlamıştı.

"Şaka yapıyorum, mutluluklar dilerim!"

Kimse gülmezken, bazıları yalandan kahkaha atmıştı. Tabi bunlardan biride Jisung'tu.

"Hahaha, ay ilahi hocamı! Çok komiksiniz!"

Herkes Jisung'un dediğine kahkaha atarken, Felix ve Hyunjin'de kıkırdamıştı.

Bu ikilinin aşkı, asla bitmeyecekti.

Son

_

selam bebekaminlar

bu kitabida bitirdigimize gore diger kitapta gorusuruz surkwli gorusuyoruz zaten umarim ayrilmayiz amin

sizleri seviyorum

hadi siktirin gidin muah 💞

Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin