Yazar'dan [M]
"Kırmızıya boyayacağım dudaklarını, Jinnie~"
Hyunjin istekle Felix'in dudaklarına kapandığında, Hyunjin Felix'in belindeki elini sıkarak, O'nu yatağa sürüklemeye başladı.
Yatağa düştüklerinde Hyunjin Felix'in bacaklarını okşayarak, geceleğin kuşağını çözmeye başladı.
___
Hyunjin, Felix'in geceliğinin kuşağını çözdüğünde, karşısında enfes bir manzara görmüştü. Felix'in o harika vücudu karşısında duruyordu.
Hyunjin Felix'in omuzlarından tuttu ve O'nu yatakta doğrulttu. Felix dudaklarını ısırarak Hyunjin'in dudaklarına bakıyordu.
Hyunjin elini Felix'in omzuna getirdi ve geceliğin düşmesine izin verdi. Felix yatağa düşen geceliği eline aldı ve yere fırlattı. Ardından elini Hyunjin'in tişörtünü eteklerine getirerek, Hyunjin'in tişörtünü çıkardı.
Felix elini Hyunjin'in omuzlarına atarak tekrar yatağa düştü. Hyunjin'de üzerine düşerken, kafasını saldırdı Felix'in boynuna.
"Seni özledim..."
"Bende seni özledim Jinnie, hemde çok özledim..."
Hyunjin Felix'in boynunu resmen sömürürken, Felix ise dudaklarını ısırarak inlememeye çalışıyordu. Ama tabiki başarılı olamıyordu.
Ağzından çıkardığı minik inlemeler ile Hyunjin daha da hırslanıyor, Felix'in boynunun her yerini emiyordu.
"Hyunjin..."
"Evet balım?"
Felix konuşamayacak derecedeydi, sınırları zorlanıyordu. Felix zorda olsa gözlerini açtı ve Hyunjin'in yana düşürdü. Hyunjin memnuniyetle yana yattığında Felix direkt Hyunjin'in kucağına çıktı.
Felix, Hyunjin'in boynuna yöneldiginde boynunun her yerini öpmeye başlamıştı. Hyunjin elini kucağındaki Felix'in kalçasına attı ve sıkarak kendine bastırdı.
İkiside derince inlerken, Felix Hyunjin'in boynundan ayrıldı ve dudaklarına kapandı. İkiside sanki susuzluktan çıkmış gibi birbirlerini öpüyorlardı.
Nefessiz kalıp ayrıldıklarında Felix yavaşça aşağı doğru eğildi. Hyunjin'in eşofmanının üzerinden erekte olmuş penisi okşamaya başlamıştı.
Hyunjin dudaklarını ısırırken, Felix yavaşça eşofmanın iplerini çözmüş, ardından neredeyse boxer'dan çıkacak olan penise baktı. Felix açlıkla dudaklarını yalarken, asla gözlerini ayırmıyordu.
"Sadece öyle durup, bakacak mısın?"
"Hayır...birazdan ne yapacağımı göstereceğim."
Felix Hyunjin'in altındaki boxeri çıkardı ve herhangi bir yere fırlattı. Ardından Hyunjin'in penisini eline aldı ve birkaç kere çekiştirip, Hyunjin'in tepkisini izledi.
Hyunjin sadece hafifçe inleyip, dudaklarını ısırıyordu. Gözleri asla Felix'ten ayrılıyordu.
Felix yavaşça ağzını araladı ve elinib arasındaki penisin başına bir öpücük bıraktı. Ardından penisin başını dudakları arasına alarak, sertçe emmeye başladı.
Bu aynı zamanda Hyunjin'e zevk veriyor, az da olsa canını yakıyordu.
Felix alışıncaya dek yavaşça aşağılara iniyordu. Tabi tamamını alması imkansızdı, zordu. Felix penisin ortalarına geldiğinde, Hyunjin resmen yatakta debeleniyordu. Boşaltmaya yakındı ve Felix'te bunu anladığında kafasını kaldırmıştı arasında tükürük köprüsü bıraktığı penisten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mᴏᴠɪᴇ Pᴀʀᴛɴᴇʀ | HyunLix
FanfictionDünyaca ünlü iki oyuncu; Lee Yongbok Felix ve Hwang Hyunjin aynı kadroya düşerler. Uyarı: Argo, şiddet, küfür ve cinsellik içermektedir!!