İyi okumalar dilerim!
Oy ve yorum kullanmayı unutmayın lütfen.
Teşekkürler!**Not : Kitap bana aittir, daha önce okumuşsanız önceki hesabımda yazıyordum. Maalesef o hesabıma artık giriş sağlayamıyorum. Bu yeni hesabımız kitabı buraya geçiriyorum, anlayışınız için teşekkürler ^^**
...
Bölüm 7 : Gerçekler
Mert'i ambulansa götürürlerken son kez ne söylediğini düşünüyordum. Nasıl olabilirdi? Doğru olabilir miydi? Müdür benim babam olabilir miydi? Eğer öyleyse bile, Mert bunu nereden biliyordu? Onu casus olarak mı kullanmışlardı? Tüm bunları düşünürken hastaneye gelmiştik. Hemen gruba yazıp Burak'a ve Pelin'e gelmelerini söyledim. Nerede oldukları önemli değildi, gelmek zorundalardı.
Aylin : Burak, Pelin...
Pelin : Ne oldu Aylin?
Aylin : Mert, Mert hastanede.
Burak : Ne! Aylin dalga mı geçiyorsun?
Aylin : Sence? Dalga geçiyor gibi miyim?
Pelin : Aylin nasıl oldu bu?
Aylin : Hemen gelmeniz gerekiyor, nerede olursanız olun, ne olursa olsun ge-le-cek-si-niz!
Burak : Tamam, Pelin sen hazırlan ben gelip seni alacağım.
Pelin : Tamam.
Konuşma bitince bende Mert'i düşünüyordum. Neden casusluk yapmıştı? Eğer müdür babamsa neden bu yıllar sonra ortaya çıkmıştı? Tüm bu sorularla kafam karışmıştı. Elbiseme baktığımda kan olmuştu. Ellerim de öyle. Kan görünce dayanamazdım normalde. Ama bu halde dayanmak zorundaydım. Gidip ellerimi yıkadım. Geldiğimde dokto yanıma gelip konuşmaya başladı.
"Mert Bey'i tanıyor musunuz?"
"E-evet, ne oldu ki?"
"Mert Bey'in..."
"Evet, anlatsanıza doktor bey."
"Maalesef kurşun Mert Bey'in tam kalbinin üzerine gelmiş."
"N-ne?.."
Kendimi yere bıraktım ve ağladım.
"Ee ne olacak peki?"
"Mert Bey'i acil ameliyata almamız gerekecek ama..."
"Ama ne Doktor Bey ama ne?"
"Mert Bey ameliyattan sonra felç kalabilir."
"N-ne?.. N-nasıl yani? Nasıl felç kalabilir?"
"Bakın, kalabilir diyorum, kesin kalacak demiyorum. Şimdi siz bekleyin, acil ameliyata girmemiz gerekiyor. Geçmiş olsun."
Nasıl felç kalırdı? Ne yapardık? O çocuk okul okuyordu. Tıp okuyordu, tıp üçüncü sınıf okuyordu. Kalamazdı, asla felç kalamazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aylin
Teen Fiction"En çok zarar verenler, hep çok sevdiklerimiz oluyor..." Aylin Özdemir, Ailesi tarafından zamanında yalnızlığa terk edilmişti. Amcası sandığı kişi yıllar sonra ortaya çıkıp Aylin'e, 'Ben senin amcanım," demişti. Ama hiçbir şey Aylin'in sandığı gibi...