Bölüm 3 : Sana Aşık Oldum

22 4 11
                                    

İyi okumalar dilerim!
Oy ve yorum kullanmayı unutmayın lütfen.
Teşekkürler!

**Not : Kitap bana aittir, daha önce okumuşsanız önceki hesabımda yazıyordum. Maalesef o hesabıma artık giriş sağlayamıyorum. Bu yeni hesabımız kitabı buraya geçiriyorum, anlayışınız için teşekkürler ^^**

...

Bölüm 3 : Sana Aşık Oldum

Allah'ım galiba ciddiydi.
Galiba gerçekten de bu bir randevuydu.
Galiba gerçekten de Pelin haklıydı.
Beni seviyor muydu?
Hayır tabii ki de!

İmkansız beni sevemez! Olmaz. Başka tanıdıkları da vardır sonuçta.

"Ee şimdi kabul ediyor musun?"

"Sağımdan gelen sese döndüm. Kabul edecek miydim? Kalbim, "Kabul et," diyordu ama aklım "Tabii ki de kabul etmeyeceksin," diyordu. Tabii ben hep duygularına ve kalbine yenik düşen bir insan oldum. Bilmiyorum, onu sevmiyorum hatta hoşlanmıyorum bile.

Ama içimden bir ses 'kabul et' diyordu. Bende o içimdeki sese güvenip, "Gelirim," diye cevap verdim.
Sırıtmasına sinir oldum. Pelin bana sesleniyordu. Yanına gidip "Ne oldu?" dedim. Ne mi oldu? bunu Pelin'e neden sordum ki? Yine gereksiz birşeyler söyleyecekti kesin.

"Hadi eve gitmiyor muyuz? Ayrıca siz ne konuştunuz? Yoksa..."

Cümlesini bitirmesine izin vermeden "Kes sesini!" diye cevap verdim. Gereksiz şeyler düşünmesini istemiyordum. Benim ve Mert'in arasında birşey olabileceğine inanmasını istemiyordum.

"Galiba sen ve Burak arasında birşeyler var?" Kahkahalar içinde bunu ona söyledim. Siniri bozuldu aynı zamanda da utandı. Bana söyledikleri karşısında nasıl hissettiğimi anlamasını istedim.

"Tamam tamam kızma, hadi eve." Hemen eve gitmeye koyulduk. Bir taksi çevirip evin adresini verdim. Eve ulaştığımızda taksiden inerken Pelin'e "Yarın sen şehir dışındasın değil mi?" dedim.

"Evet ailemin yanına gideceğim." Tamam der gibi başımı sallayıp, "Görüşürüz," dedim. Zamanlaması harikaydı. Yarın gidince beni sorguya çekmesini istemiyordum. Hemen yukarı çıktım. Eve gidip üzerimi değiştirdim. Kendime bir sandviç yapıp yedikten sonra ders çalışmaya koyuldum.

Ders çalışmaya o kadar alışmışım ki, bir saatte tam ikiyüz soru çözebiliyordum. İnsan çalıştıkça alışıyor hızlı çözmeye. On dakika ara verip balkonda çay içtim. İçerken yarını düşünüyordum. Acaba ne olacaktı? Mert bana ne söyleyecekti? Bir aşk itirafı olacağını düşünmüyordum. Aşk itirafı olsaydı, orada söylerdi diye düşündüm.

Ama tabii ki her an herşeyi söyleyebilirdi. Bunları düşünürken on dakikanın geçtiğini anladım. Hemen tekrar soru çözmeye koyuldum. Epey zaman geçince toplam soruları saydım tam sekizyüz soru çözmüştüm. Saat gece on iki olmuştu. Yarım saat telefonuma bakıp yatacaktım ki, o da ne!

*Pelin kişisi sizi 'Süper Dörtlü' adlı gruba ekledi.*

Allah'ım bu kız çıldırmış mıydı? Numaramı neden vermedim onlara acaba? Ve sen kalkıp grup kuruyorsun! Gruba göz gezdirip Burak'ın ve Mert'in numarasını ekledim. Belki lazım olur diye.

Pelin : Size mükemmel bir dörtlü olacağız demiştim.

Burak : Harika olmuş Pelin, iyi bir fikir grup kurmak.

Bunların arasında ne geçmişti de bu kadar samimi olmuşlardı?

Pelin : Ama Aylin çok kızacak :)

AylinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin