İyi okumalar dilerim!
Oy ve yorum kullanmayı unutmayın lütfen.
Teşekkürler!**Not : Kitap bana aittir, daha önce okumuşsanız önceki hesabımda yazıyordum. Maalesef o hesabıma artık giriş sağlayamıyorum. Bu yeni hesabımız kitabı buraya geçiriyorum, anlayışınız için teşekkürler ^^**
...
Bölüm 6 : Vurulma Anı
Mert'in söylediği şeyle birlikte olduğum yerde kalakalmıştım. İnanamıyorum, Mert'in ya Mert'in babası üveymiş. Nasıl üvey olabilirdi?
"N-nasıl yani?"
"Ne nasıl Aylin ne? İstersen heceleyeyim ; O-be-nim-ba-bam-de-ğil."
"Sadece, birbirinize o kadar bağlıydınız ki..."
"İşte olaylar hiç dıştan göründüğü gibi olmuyor."
"Ama..."
"Aması yok Aylin. Şu konuyu kapatabilir miyiz?"
"Peki, ama amcamın konusunu açmayacaksın."
"Başka konu mu var?"
"Sen hani..."
"Ben seni sevmiyorum."
"N-nasıl yani? Hani seviyordun?"
"Bu kadar ciddiye mi aldın? Ben sana oyun oynadım."
"N-nasıl, ne oyunu?"
"Anlayamayacağım bir oyun."
"Nedenini anlat yoksa giderim."
"Sen bilirsin, kapı orada. Ama bil ki oradan çıkarsan eve gidemezsin."
"Niyeymiş?"
Yüzüme yaklaşarak cevap verdi.
"Hatırlarsan, 'amcan' dışarıda," dedi taklitimi yaparak.
"Olsun, onun yanında olmayı, burada olmaya yeğlerim."
"Peki kapı orada, ama aklında bulunsun," biraz daha yüzüme yaklaştı, "Nereye gidersen git, şehirde geleceğin tek yer burası," dedi eliyle yeri göstererek.
"Peki."
Son süratle gidip elbisemi giydim. Kız kardeşinin kıyafetleri olduğu için bıraktım. Hemen yola çıktım. Çok korkuyordum ama asla Mert'in yanına dönmeyecektim. Taksiyi burada bekleyemezdim. Koşa koşa neredeyse 1 saat geçmişti. Biraz tenha bir sokağa gidince bir taksi çevirdim.
"Merhaba, nereye gideceğiz?"
"Iıı tam olarak bende bilmiyorum aslında."
"Nasıl yani?"
"Ya amcam olduğunu söyleyen bir adam beni takip ediyor kaçıyorum aslında."
"Peki, ıı kabul ederseniz benim çok güvendiğim bir yer var sizi oraya götürebilirim."
Aslında adama güvenmek istemedim ama tek çarem adamın sözde amcamın adamı olmamasıydı.
"Size güvenebilir miyim?"
"Tabii ki ama sizin kararınız."
Amcamın adamı olsaydı bunu söylemezdi.
"Tamam."
Bugün telefonumu o andan beri açmadığımı fark ettim.
Telefonu açınca keşke açamadaydım dedim.
*Süper Dörtlü adlı gruptan yeni mesajlarınız var.*
Pelin : Ya neredesiniz, kimse konuşmuyor, grup kendisiyle konuşuyor resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aylin
Teen Fiction"En çok zarar verenler, hep çok sevdiklerimiz oluyor..." Aylin Özdemir, Ailesi tarafından zamanında yalnızlığa terk edilmişti. Amcası sandığı kişi yıllar sonra ortaya çıkıp Aylin'e, 'Ben senin amcanım," demişti. Ama hiçbir şey Aylin'in sandığı gibi...