|Huszadik rész

438 16 0
                                    

Lewis Hamilton

2020. augusztus 28., péntek

Lassan egy hete lesz, hogy megtettük az első lépést Rékával. Mostmár 3 napja, hogy együtt is vagyunk. Nem publikáltuk még sehol, csak a nagyon közeli emberek tudják. Részemről Charles, Lando, és Toto, Réka részéről Lily, Szofi, és Daniel. Vasárnap a nagydíjra való belépéskor terveztük felfedni a világ előtt, milyen boldogok is vagyunk együtt.

-Sok szerencsét a szabadedzésen, szurkolok neked! – nyomott egy puszit a számra a barátnőm

-Szeretlek! – viszonoztam cselekedetét, majd elindultam a pályára

Odaérve a szokásos nyüzsgés fogadott, körülöttem stresszel teli emberek futkároztak, ezen felül a rajongók is össze vissza kiabáltak, de már szerintem ők sem tudták kinek vagy kiknek...

-Totoo? Merre vagy? – kiabáltam a boxba belépve

-Hátrébb! – hallottam hangját. Odasiettem hozzá, majd egy kisebb stratégiai megbeszélés után összefutottam Lilyvel is. Megöleltük egymást, de nekem sietnem kellett beöltözni, mert a szabadedzés pillanatokon belül kezdődik.

Na hát nem sikerült a legjobban, de kihoztam magamból a maximumot...Csak viccelek, második lettem, jó az, a futam úgyis mindig nekem kedvez, Valtterinek csak szerencséje volt. Gondoltam elmegyek a McLarenhez vígasztalni Landot, de mire odaértem, már megelőztek. Jó, biztos csak baráti vígasztalás...A francokat, még a szám is tátva maradt mikor szemtanúja lehettem a kicsit sem baráti kinézetű csóknak. (Írói szerk.: Nem tudom hogyan imitálni a fütyülést, de képzeljétek oda) Fütyültem egyet, majd beljebb sétáltam.

-Gratulálok nektek! – mosolyogtam

-Köszönjük Lewis! – Mondta Szofi. Igen. Hivatalos: Lando Norris és Molnár Szofi együtt vannak! Már csak én és Réka hiányzunk a sorból. De senki ne aggódjon, vasárnap ránk is sor fog kerülni...

Lando Norris

A dátum nem változott

Miután Lewis elment, megkönnyebbülten sóhajtottunk fel Szofival. Mit sem sejtettünk a pillanatokon belül ránk zúduló ujságíró-szurkoló-paparazzi tömegről. Mindenen túl kell esni egyszer nem? Kifelemenet ráadtam Szofira a napszemüvegem, hogy legalább őt ne támadják le. Hát kisebb-nagyobb sikerrel de sikerült keresztül jutnunk 8 dedikálás, 100 fotó, és 40 ,,Lando mióta vagytok együtt?" riporteri kérdés után a paddockon, és kijutottunk a pályán kívülre. Egy gyors hazavezetés után beborultunk az ágyba, és pihentünk. Felmerülhet a kérdés: Mikor? Hogyan? Hát igazából már egy hete, csak titokban akartuk tartani. És a hogyan kérdésre válaszolva... Szofi véletlen megbotlott, és nekem esett, de én elkaptam, majd hosszas szemkontaktus után megcsókoltam. Nem gondoltátok volna hogy tudok ilyet mi? Én sem...

Lewis Hamilton

2020. augusztus 30., vasárnap

Ma van a nagydíj, és ezen felül ma jelenünk meg először párként Rékával. 15:10 perckor kezdődik, és már itt van 14 óra, úgyhogy nem ártana sietni, de hát nővel az élet...

-Drágám már egy órája bent vagy a fürdőben, nekem sem csak a hajamat kell ám megigazítanom – könyörögtem Rékának

-De Lew jó benyomást akarok kelteni mindenkinél, és nem akarom hogy esetleg bárki megszóljon hogy milyen romhalmazt nevezel a barátnődnek. Fogadd el hogy nekem is jól kell kinéznem, melletted ez alap dolog! – jött a hosszadalmas válasz

-De legalább pisilni had menjek be – kérleltem

-2 perc! Annyit kibírsz, két óráig mész körbe körbe-körbe egy pályán, ott sincs pisiszünet – igaza van basszus, de akkor is nagyon kell – Na látom még élsz – gúnyolódott miközben sétált kifele a fürdőből. Gyorsan berontottam, elvégeztem amit kell, a hajamat beállítottam, fogat mostam, stb.

-Indulhatunk? – kérdeztem

-Ahaam, fogok egy táskát és igen! – jajajj mire kiválasztja már este lesz

-Nézd legyen ez – mutattam rá egy tök random táskára remélve hogy majd megköszöni a segítségem, és ezért ezt fogja választani

-Igazad van! Köszii – ugrott a nyakamba – Szeretlek – mondta, majd megpuszilt

-Én is téged! Na gyere, itt az idő. – e kijelentés után magabiztosan egymásba fonódtak ujjaink, majd megindultunk. Az autóig sikeresen elértünk kérdések nélkül, de mikor megérkeztünk a pályához, már az autóban láttuk hogy nem lesz könnyű dolgunk. Mindketten vettünk egy mély levegőt, felhúztuk a napszemüveget, majd én szálltam ki elsőnek. Már kattogtak is a vakuk, miközben átsétáltam az anyós ülés ajtajához, hogy kinyissam szívem hölgyének

-Ne izgulj, csak fogd meg a kezem, és ha kérdeznek, adj egy szavas válaszokat, vagy ha nem szeretnél válaszolni, szorítsd meg a kezem, és intézkedem – küldtem felé egy bíztató mosolyt, majd kisegítettem az autóból. És ebben a pillanatban a világ összes fényképezőgépe és riporteri mikrofonja az arcunkhoz közel került.

-Mióta vannak együtt? – kérdezte az egyik nő

-Egy ideje – válaszoltam

-Hol találkoztak? Ön esetleg egy rajongó? – jött a következő

-Nagydíjon találkoztunk, és igen, rajongó voltam. – válaszolt Réka. Egész jó, meg kell hagyni...

-Elnézést, hogy hívják a hölgyet? – és még egy

-Az titok, majd kiderül – válaszoltam egy kacsintással. Pont ennyi kérdés, és már mutattam is a kis gépezetnek a kártyáinkat, majd végre bejutottunk a paddockba.

-Jó voltam? – kérdezte tőlem Réka

-A legjobb! – pusziltam meg a homlokát, majd megpillantottam a Netflixhez tartozó kamerákat – Integess – súgtam Rékának, mire tette amit kértem, és mosolygott a kamerának, pont mint én – Ügyes – szorítottam meg a kezét picit. Elsétáltunk a Mercedes motorhomejához, ahol mikor beléptünk, megcsapott a hideg 'szele' a légkondinak, és kaptunk pár fütyülést

-Miért jöttünk ide? Toto nem a boxban van ilyenkor? – kérdezte a barátnőm

-De, csak biztosra akartam menni, és hogy őszinte legyek, fel akartam vágni a gyönyörű barátnőmmel – mosolyogtam – Irány a box!

-És a Belga nagydíj idei nyertese Lewis Hamilton – jelentette ki a közvetítő, mire a tömeg egy emberként sikoltozott. Interjúk után díjátadó következett, büszkén álltam fel a dobogóra, hallgattam meg a hazám himnuszát, büszkén vettem át a díjamat, ragyogó szemmel néztem Lilyt, amint átveszi a konstruktőri díjat, és hatalmas mosollyal néztem a Mercedesesek között elbújt szerelmemre. És mindez után a jól megérdemelt pezsgő, amivel nem csak Lilyt tettem csurom pezsgőssé, hanem a szintén dobogón álló Bottast, aki a második, és Verstappent, aki a harmadik helyet érte el. Csodás egy délután volt ez.

Vedd el, ami a Tiéd! -Charles Leclerc ff (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora