|Huszonharmadik rész

821 23 5
                                    

Lily Wolff

2023. június 26., hétfő

-Holly Leclerc azonnal állj állj meg! Anya nem ilyen gyors hogy utol is érjen! – szaladtam Holly után ahogy csak bírtam, de basszus ennyire kitartó hogy lehet egy egy és fél éves!?

-Na majd akkor apa elkapja – futott el mellettem Charles – Jön az apa vigyááázz – nevetett Charles, Holly meg pont akkor huppant le a kis bájos popsijára, és amikor az apukája felkapta, hatalmas kacagásnak eredt.

-Mrs. Leclerc, a kislánya – mosolygott rám a férjem

-Köszönöm szépen – vettem át Hollyt. Igen, Charles nemsokkal azután, hogy elmondtuk mindenkinek hogy babát várunk, megkérte a kezem, és összeházasodtuk 2022 augusztusában.

-Sziasztoook! – mindhárman a hang irányába fordultunk, és megláttunk két feleséget, két babakocsit és két apukát. Hát igen, nem csak nekem jött be az élet. Nem sokkal utánunk, Lew megkérte Réka kezét, és tavaly nyáron neki is kisbabája lett. Chloé nagyon aranyos kiscsajszi, és haláli a mosolya. Aztán Lando is megkérte szíve hölgye kezét, és Szofi is végigment kilenc kemény hónapon. Nekik Valentín-napi babócájuk van, aki szép magyar nevet kapott (ebből is látszik ki hordja a nadrágot Norriséknál), ennek tetején ő is kislány, úgyhogy a mi hármasunk még egy generációban megtalálható. Holly Leclerc, Chloé Carmen Hamilton és Johanna Norris viszi tovább, amit mi elkezdtünk; egy csodás, izgalommal teli életet. Minden perc öröm a csodás családomban, Holly minden futamon izgatottan kiáltja, hogy ,,Apa", és vidáman üli össze a két tenyerét hozzá. Elmondhatatlanul boldogok vagyunk. Charles és én eddig is álompár voltunk, de most, hogy van egy csodás lányunk, teljes mértékben elválaszthatatlanok vagyunk. Ugyan ezt látom a két legjobb barátnőmön, és a párjukon is. Lewisszel mai napig hihetetlen szoros a kapcsolatunk, és hála az égnek nem kell az miatt aggódnom, hogy valami történik vele, mert a felesége minden mozzanatát figyeli 😊. Lando eddig is meg volt egyedül, viszont Szofi hihetetlen mennyire elkényezteti, ugyanakkor mennyire észhez téríti. Mióta együtt vannak Lando nem felejtett el semmit. Íme, ez az én történetem. Szerelem első látásra, mint a férjemre nézve, és mint a lányomra. Meg kell hagyni, Toto Wolffból senki nem nézte volna ki, de tökéletes nagypapa. Jól áll neki. Kívánok mindenkinek még ennél több szerencsét az életben, az én sztorim itt véget ért. Sziasztok!

Vedd el, ami a Tiéd! -Charles Leclerc ff (Befejezett)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang