|Tizennyolcadik rész

500 18 0
                                    

Molnár Szofi

2020. augusztus 4, kedd

Úr Isten. Ha valaki azt mondja nekem egy évvel ezelőtt, hogy én Lewis Hamilton magángépén fogok utazni a Spanyol nagydíjra, a legjobb barátnőm társaságában, a szemébe röhögök, majd hátat fordítok, és elsétálok. Kb, hajnalban értünk ide, mikor leszálltunk, Lewis már itt várt minket egy csodaszép Mercivel.

-Te ülsz előre! – mondtam fenyegetően Rékának

-Dehogy, meghibbantál? – kerekedett ki a szeme

-Ne kelljen bevágnom az autóba!

-Jó, előre ülök, na. Nem kell egyből befenyíteni – mondta, majd sértődve keresztbe tett kézzel ment az autóhoz

-Sziasztok lányok! - köszönt Lewis – Hölgyem – nyitotta az anyósülés ajtaját Rékának

-Köszönöm – mondta a lány, miközben fülig pirult

-Micsoda úriember kérem szépen – néztem elismerően, majd bepattantam az autóba én is. A szám is tátva maradt, mikor megláttam milyen hotelhez megyünk. Hozzá vagyunk szokva a -szépen szólva- magyar csórósághoz, és akkor még enyhén fogalmaztam. Kettőt pislantottam, és már szálltunk is ki egy luxus hotelnél. Lewis épp Rékát segítette ki, amit Réka pirulással jutalmazott, Lewis meg egy hatalmas mosollyal.

-Persze, velem meg ne törődjetek szerelmesek, majd kisegítem magam – tuszkoltam ki magam az ülésből

-Segíthetek esetleg? – nyújtott kezet valaki, majd mikor elfogadtam, és kiszálltam az autóból, észrevettem, ki is segített ki

-Lando Norris – hebegett – Még nem volt alkalmam bemutatkozni, de reméltem nem is kell.

-Molnár Szofi – mosolyogtam rá – Köszi a segítséget! – nyomtam egy puszit az arcára. Úristen én tényleg megtettem?!

-Gyertek tubicáim, valakinek kulcsot is kell szereznie a szobákhoz – nevetett Lewis

-Humoros, Lewis, humoros, meg kell hagyjam. – tettette a nevetést Lando

Amint elfoglaltuk a szobáinkat, írtam Lilynek, hogy minden rendben, épségben ideértünk, és Lewis mindenről gondoskodik. Elvileg ma ők is jönnek. Várom már, hisz Lilyvel nagyon jó barátságot kötöttünk. Hihetetlen kimondani, és sokan nem is hiszik el, hogy szerintem innentől mi is utazunk a száguldó cirkusszal. Főleg ha Rékának és Hamiltonnak összejönnek a dolgok, meg ha netalántán én is szerelemre találnék. Emlékszem, mikor még anyának meséltem, hogy mi a helyzet, tökre le volt döbbenve. Hogy hogyan lett a tv előtt görcsösen ülésből egy életre szóló kaland az F1 pilótákkal, és társaikkal. Gondolatmenetemet itt végállomásra vontattam, és ledőltem az ágyba pihenni picit.

Lewis Hamilton

A dátum nem változott

Sosem hittem volna, hogy lesz annyi bátorságom, hogy elhívjam a két lányt egy futamra, de hát itt vagyunk. Nagyon örülök, hogy Réka is életvidáman, és pörgősen érkezett, hisz szerintem így a legjobb látni. Boldogan. Olyan kis cuki volt ahogy fülig pirult, mikor kinyitottam neki az ajtót, meg amikor kisegítettem az autóból. Attól félek, hogy ezek az érzések részemről csak fellángolások, vagy esetleg az ő részéről az, amit mutat felém csak egy fellángolás, vagy én értem teljesen félre a jeleit, és egyáltalán nem tetszem neki, és hasonlók. Amíg ezen agyaltam, hajnali háromból lett olyan reggel fél kilenc, ígyhát ideje volt a reggeli edzésnek, és utána egy kis sétának.

Edzés után, gondoltam jobb társaságban, mint sem egyedül, ezért bekopogtam Szofiék szobájának ajtaján. Három kopogtatás után kis résnyire nyílt az ajtó, és egy félig sminkben levő Szofi kukucskált ki rajta

Vedd el, ami a Tiéd! -Charles Leclerc ff (Befejezett)Onde histórias criam vida. Descubra agora