Lily Wolff
2020. július 15, szerda
Tegnap délután, miután Charles imádnivaló anyukája teletömött minket minden jósággal, összepakoltunk minden cuccunkat megint, és átmentünk Charleshoz. Ott kipakoltunk, aztán utána már lekötöttük magunkat. Este, miután ismét teleettük magunkat, libasorban mentünk fürdeni. Először én, és utánam Charles. Pizsamám elég lenge volt, mivel csak egy egyszerű selyem rövidnadrág, és egy spagetti pántos trikó volt. Mikor Charles végzett a fürdéssel, bekapcsoltuk a tv-t, és csak bambultunk magunk elé. Egyszer csak arra lettem figyelmes, hogy a hajammal játszik, és engem ez álomba merített. Ma reggel pedig TELJESEN rajta feküdtem, ő pedig átkarolt mindkét kezével. Mikor észrevettem, felnéztem fejemet felemelve, elmosolyodtam, és visszaraktam fejemet a fiú mellkasára. Telefonom után nyúltam, ami valahol ott hevert az ágyon, majd mikor megtaláltam, csináltam magunkról egy képet, és én is elviselhetően nézek ki rajta (ebbe az tartozik bele, hogy a hajam jól áll ilyen reggeli stílusban, és becsukott szemmel, mosolyogva voltam rajta a képen, ami vitt bele egy kis reggeli varázst). Leclerc nézett ki a lejobban a képen. Haja tökéletesen állt, kisebb mosoly csücsült a száján. Hezitálás nélkül nyomtam rá az elhelyezés a történetedben gombra, megjelöltem őt, és oda írtam szövegként, hogy ,,Good Morning Love. @charles_leclerc ''. Írtam oda, majd egy gombnyomás után, kint is volt a történetemben. Kaptam a jobbnál jobb üzeneteket, de direkt várni akartam, míg Ő is látja.
-Jó reggelt! – dörmögött álmos hangján, de szemeit nem nyitotta ki
-Jó reggelt – köszöntöttem, majd elkezdtem lekászálódni róla. Ő automatikusan megfogta telefonját, és megnyitotta az Instagramot. Látta, hogy kapott tőlem értesítést, mert rám nézett. Én gyorsan megnyitottam a kamerát, és elkezdtem videózni a reakcióját. Mikor megnyitotta a történetemet, reflexből elmosolyodott, és rám, majd a kamerába nézett.
-Látjátok, ez a lány elkapott egy olyan pillanatot, amit mindenki megirigyelne – mutatta a képet a videóba, majd telefonját lezárta, és felém mászott. Kivette a kezemből a telefont, és jól látható szemszögből megcsókolt. Én természetesen visszacsókoltam VOLNA, ha nem húzza fel a fejét. Erre bevágtam a durcát, és mikor megint meg akart csókolni, én rántottam el a fejem.
-Hát jó, akkor én megyek keresek valami csajt, és elviszem reggelizni helyetted – jelentette ki, mire én megfogtam állát, és magamhoz húztam, majd hosszadalmasan megcsókoltam. – A világ legjobb reggelei – mosolygott a kamerába, majd leállította a felvételt.
Miután sikerült összekapnunk magunkat, úgy döntöttem inkább csinálok én reggelit. Szépen csendben megettük, majd nekiálltam elmosogatni. Mosogatás után kiraktam a videót is, amire szintén aranyos válaszokat kaptam. Még mindig pizsamában feküdtünk az ágyon, mikor jött egy üzenetem
Instagram:
@charlottesiine üzenetet szeretne küldeni neked
Azonnal megnyitottam az appot, és néztem az üzenetet
@charlottesiine Szia! Nem gondolod, hogy elvenni mások pasiját pofátlanság? 😊
@lily_wolff Bocsánat, ismerlek?
@charlottesiine Hidd el, ha most nem is ismersz, majd fogsz.
Még valamit írt, de ledobtam az ágyra a telefonom, és kiszaladtam a fürdőbe. Tehát Charles idióta ex-barátnője tönkre akar tenni. Kellett pár perc, hogy összeszedjem magam, de mire visszamentem, barátom kezében láttam a telefonomat. Francba! Nem zároltam le...
-Elmondanád, hogy mégis miről beszél ez az elmebeteg nő? – vont kérdőre Charles
-Tönkre akar tenni, mert állítólag elvettelek tőle – adtam magyarázatot
-Nem vett el senki semmit és senkit. Szakítottunk, és nem képes elfogadni, hogy túlléptem rajta.
-Úgy érzem, hiba, hogy itt vagyok – sütöttem le a szemeimet, de hirtelen egy kezet éreztem csuklómon, és még egy kezet az államon, ami felfele kezdte húzni azt.
-Nem hiba, hogy itt vagy. Nagyon örülök, sőt kicsattanok a boldogságtól, hogy itt vagy mellettem. Felfordítottad az életem fenekestől, de ez engem nem zavar, mert jó irányba húzol. Anyámnak első látásra megtetszettél, ami ritka nálunk. – húzott magához, és elkezdte simogatni a hajamat – És kérlek ne foglalkozz vele
-És ha csinál valamit? – néztem szemibe
-Akkor én is csinálok valamit, amitől könyörögni fog, hogy állítsam meg a terjedését – mondta egy mosoly mellett
-Szeretlek! – közöltem a tényeket, mire ő ajkait enyémnek nyomta. Levegőhiány miatt ugyan el kellett válnunk, de minden pillanatát kiélveztem
-Szeretlek! – mondta ő is – Viszont van egy rossz hírem is – húzta el száját
-Hallgatlak
-Olyan este hat fele el kell indulni, hogy még ma emberi időben odaérjünk Pestre, és onnan Mogyoródra
-Nekem okés. Van még 5-6 óránk. Azt használjuk ki!
Miután mindent megnéztünk, és megcsináltunk, amit akartunk, visszamentünk Charles-hoz, és nekiálltunk összepakolni.
-Na és akkor most elölről minden. Egy halom ruhát kell összepakolnom. Megint - dörzsöltem meg az orrnyergemet
-Van egy ötletem - sétált be a szobába a barátom - Hagyj itt egy jó adag ruhát. Akkor kevesebbet is kell cipelned, meg mikor jövünk ide, akkor is lesz mit húznod - mondta, mire én felkuncogtam - Most mi ilyen vicces - vonta fel szemöldökét, amin még jobban el kellett mosolyodnom
-Nekem okés, de csak ha te is jössz majd hozzám és apához Ausztriába!
-Megegyeztünk! De most jobb lesz, ha kapkodod magad, mert van még 30 percünk, és tudod a kifutóra is oda kell érni valahogy - fogta meg bőröndömet, és levitte a lépcsőn. Feltámaszkodtam a földről, felkaptam a táskámat, amiben van töltő, törlőkendő, meg minden ilyen szépség, ami egy női táskába kell, és még egyszer végignéztem a szobán, hogy nem hagytam-e elől valamit. Mindent helyén találtam, úgyhogy a szobaajtót becsukva elindultam lefele. Közben felnyitottam a telefonom, és írtam apának, hogy indulunk a kifutóra. Látta, és vissza is írt, hogy vár már. Charles mindent kipakolt a csomagtartóba, majd miután lassú léptekkel alaposan körbenézve elhagytam házát, bezárta annak ajtaját.
A repülőút nyugiban telt el, miután leszálltunk egyből ültünk be Leclerc autójába, amit hamar felhoztak ide Pestre. Mogyoródra már könnyű volt eljutni, alig volt fél óra az út, és mikor odaértünk, Charles átvette a szobakulcsát, és elindult felfele, majd visszanézett, és mondta, hogy írjam meg neki hogy melyik szobában vagyok. Bőröndömmel egyedül hagyott, úgyhogy azt én viszem fel.
-Jónapot! Wolff névre van itt szoba - mondtam a pult mögött lévő hölgynek
-Egy keresztnevet is kérnék - mondta a nő majd elkezdtett gépelni
-Lily. Lily Wolff
-321-es szoba - nyújtotta át szobám kulcsát, amit én elvettem, és elindultam a mondott szobaszám keresésére. Közben megírtam Charlesnak a szobám számát, és megbeszéltem apával, hogy találkozunk holnap. Kipakoltam mindent, amit nem hagytam ott Charlesnál, és beestem az ágyba. Úgy aludtam el, ahogy voltam. Minden ágyneműn rajta, egy rövidnadrág, és egy top kíséretében.
KAMU SEDANG MEMBACA
Vedd el, ami a Tiéd! -Charles Leclerc ff (Befejezett)
Fiksi PenggemarEgy lány, név szerint Lily Wolff életébe tekinthetünk bele, aki apjával, és a száguldó cirkusszal járja a világot, mivel édesapja, Toto Wolff a Mercedes-AMG Petronas F1 team csapatfőnöke. Főszereplőnknek egy fiú, mondhatni férfi csöppen majd bele él...