5. Bölüm - Kartal ve Pizza

481 22 29
                                    

İyi okumalar!

Can'dan

Kumsal ve Cihangir Bey çıktıktan sonra gözlerimi Mert piçine çevirdim. Şerefsiz hem kendi yapıyordu sonra da bize yıkmaya çalışıyordu. En önemlisi yakalanmasalardı ne yapacaktı benim kardeşime? Düşüncelerimle daha fazla sinirlendim.

Oturduğum sandalyeden hızla kalktım. Bu sırada Kartal Bey beni izliyordu. Ona hiç bakmadan direkt Mert'in yanına gittim ve yüzüne sert bir yumruk attım. Yumruğumla yere düştü. Ben de yere eğilip vurmaya devam ettim. Tam vuracakken o da bana karşılık verdi. Şerefsiz piç iyi vurmuştu. Dudağımdaki kanı koluma silip tekrar vurdum. O da boş durmuyordu piç. Biz boğuşurken kolumdan çekilmemle yumruğum havada kaldı. Kolumu tutana baktığımda Kartal Bey olduğunu gördüm.

"Bırakın beni Kartal Bey."

"Yeter bu kadar. Gidiyoruz."

"Ben sizinle hiçbir yere gelmiyorum. Ayrıca işi de bırakıyorum. Sizin gibilerle çalışamam."

Histerik bir şekilde güldü.

"Hadi ya öyle miymiş? İşten çıkaran kim? Ayrıca biz nasıl adamlarmışız Can?"

"Böylesiniz işte. Kendinizi her şeyin sahibi gibi görüyorsunuz ve çok kabasınız."

"Sessiz ol da yürü artık. Onun icabına biz bakacağız."

Ne kadar itiraz etsem de bırakmayacağını biliyordum. Sessizce çekmesine izin verdim. Çenem acıyordu, dudağım kanıyordu bir ara gözüme de vurmuştu piç kurusu.

Bir tane motorun önüne gelince Kartal Bey'e döndüm.

"Bununla mı gideceğiz?"

"Evet. Ne o? Korkuyor musun yoksa?"

Alaylı sesiyle sinirle dişlerimi sıktım. Aptal herif. Aklı sıra benimle dalga geçiyordu. Piç.

"Hayır tabii ki Kartal Bey. Merakımdan soruyorum."

Önümdeki motoru incelemeye başladım. Rengi siyahtı ve adeta ben ultra lüksüm diye bağırıyordu. Çok güzeldi. Daha önce motora binmediğim için biraz tedirgindim ama korkacağımı sanmıyordum.

Kartal Bey binip kaskını taktı. Bana döndü ve diğer kaskı da bana uzattı. Ondan gördüğüm kadarıyla taktım.

"Atla arkama. Sımsıkı tutunmayı unutma. Başıma bela olmanı istemiyorum."

Yalandan tebessüm edip arkasına oturdum. Gevşekçe kıyafetinden tuttum. Alayla güldü ve gazı bir anda kökledi. Korkudan çığlık attım. Kartal Bey'e iyice yaklaştım neredeyse yapışıktık. Kollarımı sıkıca beline sardım. Derin derin nefesler alıp veriyordum. O da bana gülüyordu. Onu takmayıp bir an önce bitmesi için dua etmeye başladım.

******

Motor sonunda durduğunda kollarımı çözüp hızlıca indim. Kaskı başımdan çıkarıp Kartal Bey'e uzattım.

"Teşekkür ederim."

Bana değişik bir şekilde bakarak kafa salladı. O da inip yanıma geldi. Bir tane apartmana gelmiştik. Ama apartman bile lükstü. İçeri girip asansöre bindik. Kata basıp karşıma geçti. O hariç her yere bakıyordum. Sonunda durduğunda indik. Her yerim ağrıyordu. Kumsal beni böyle görünce nasıl bir tepki verecekti acaba? Kartal Bey zile bastı. Kapı açılınca Kumsal ile göz göze geldik. Beni görünce donup kaldı.

"Hıh, Can ne oldu sana aşkım?"

"Sakin ol Kumsal. Bir şeyim yok. İyiyim."

Yüzümü elinin içine alıp sağa sola çevirdi. Arkasından da Cihangir Bey gelmişti. Kumsal sinirli bir ifadeyle Kartal Bey'e döndü.

ÇAKILTAŞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin