🌹Jun-Woo🌹

756 34 2
                                    

😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝💚😝

𝒂𝒓𝒓𝒂𝒅𝒐𝒓𝒂 

ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴀᴠᴀ ᴄᴏᴍᴏ ᴄᴏʀᴇᴏ́ɢʀᴀғᴀ ᴇ ᴜᴍᴀ ᴅᴀs ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀᴄ̧ᴏ̃ᴇs ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴛɪɴʜᴀ ϙᴜᴇ ᴘʀᴇᴘᴀʀᴀʀ ᴇʀᴀ ᴇᴍ ᴜᴍ ᴘᴏʟɪ ᴅᴀɴᴄᴇ.

𝑷.𝒐.𝒗 𝑺/𝒏                                                            

ᴇsᴛᴀᴠᴀ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀsᴀ, ᴏʟʜᴀɴᴅᴏ ᴜᴍ ᴘᴀssᴏ ɴᴀ ɪɴᴛᴇʀɴᴇᴛ ᴇ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ғᴀᴢᴇʀ ᴜᴍᴀ ᴍᴀɴᴏʙʀᴀ ɴᴀϙᴜᴇʟᴀ ʙᴀʀʀᴀ ᴅᴇ ғᴇʀʀᴏ. ᴇsᴄᴜᴛᴇɪ ᴜᴍ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴅᴇ ᴄʜᴀᴠᴇ, ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ ᴛɪɴʜᴀ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ sᴇʀ ᴀʙᴇʀᴛᴀ ᴘᴏʀ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ, ᴇʟᴇ ᴅᴇᴠᴇʀɪᴀ ᴛᴇʀ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴄʜᴇɢᴀʀ ᴅᴏ ᴛʀᴀʙᴀʟʜᴏ.

ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ --- ᴀʜ, ᴏɪ ᴀᴍᴏʀ...--- ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴅɪssᴇ ᴠɪɴᴅᴏ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ, ᴇᴜ ʟᴏɢᴏ ᴅᴇsᴄɪ ᴅᴀ ʙᴀʀʀᴀ ᴇ ғɪϙᴜᴇɪ ᴅᴇ ᴘᴇ́, ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴅᴇsғᴇʀɪᴜ ᴜᴍ sᴇʟɪɴʜᴏ ᴇᴍ ᴍᴇᴜs ʟᴀ́ʙɪᴏs
--- ᴏ ϙᴜᴇ ᴛᴀ́ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ?, ᴘʀᴀ ᴇssᴀ ʙᴀʀʀᴀ? --- ᴇʟᴇ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴏᴜ ᴇɴϙᴜᴀɴᴛᴏ ᴄᴏʟᴏᴄᴀᴠᴀ ᴏ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴀᴅᴏʀ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴍᴇsᴀ ᴅᴇ ᴊᴀɴᴛᴀʀ, ᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴊᴀɴᴛᴀʀ ᴇ sᴀʟᴀ ᴅᴇ ᴇsᴛᴀʀ sᴀ̃ᴏ ᴊᴜɴᴛᴀs. ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴄᴏʟᴏᴄᴏᴜ ᴏ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴀᴅᴏʀ ᴇᴍ ᴄɪᴍᴀ ᴅᴀ ᴍᴇsᴀ ᴇ ᴀʙʀɪᴜ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴇ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ɴᴀ ᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ.

--- ᴇᴜ ᴛᴏ̂ ᴛᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴀᴘʀᴇɴᴅᴇʀ ᴀ ᴅᴀɴᴄ̧ᴀʀ ɴᴏ ᴘᴏʟᴇ-ᴅᴀɴᴄᴇ, ᴇ́ ᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ᴄᴏʀᴇᴏɢʀᴀғɪᴀ ᴘʀᴀ ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ --- ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ sᴏʀʀɪᴜ ʙᴏʙᴏ.

ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ --- ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ  ᴇᴜ ᴠᴏᴜ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏʟᴇ-ᴅᴀɴᴄᴇ ᴇ ᴍᴀɴᴅᴀʀ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ɴᴏ ɴᴏssᴏ ϙᴜᴀʀᴛᴏ, ᴏ ϙᴜᴇ ᴀᴄʜᴀ? --- ᴇᴜ ʀɪ.

--- sᴀғᴀᴅᴏ, ᴍᴀs ᴏʟʜᴀ...ʀᴜɪᴍ ɴᴀ̃ᴏ sᴇʀɪᴀ ɴᴇ́ --- ғᴀʟᴇɪ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴜᴍᴀ ʀɪsᴀᴅᴀ ʙᴏʙᴀ ᴇ ᴏ ᴍᴇsᴍᴏ ᴀᴘᴇɴᴀs sᴏʀʀɪᴜ ᴀɪɴᴅᴀ ᴇɴᴄᴀʀᴀɴᴅᴏ ᴏ ᴄᴏᴍᴘᴜᴛᴀᴅᴏʀ --- sᴇ ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀ sᴇ ᴇᴜ ᴄᴏʟᴏᴄᴀʀ ᴍᴜ́sɪᴄᴀ ᴘʀᴀ ᴛʀᴇɪɴᴀʀ? --- ᴅᴇsᴄɪ ᴅᴏ ᴘᴏʟᴇ-ᴅᴀɴᴄᴇ ᴇ ғᴜɪ ᴇᴍ ᴅɪʀᴇᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴄᴇʟᴜʟᴀʀ ᴘʀᴀ ʟɪɢᴀʀ ᴏ ʙʟᴜᴇᴛᴏᴏᴛʜ ᴅᴀ ᴄᴀɪxᴀ ᴅᴇ sᴏᴍ.

imagines dorama vincenzo Onde histórias criam vida. Descubra agora