Jun-Woo

638 32 1
                                    

😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎😎

𝑵𝒂𝒓𝒓𝒂𝒅𝒐𝒓𝒂

ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴜɴᴄᴀ ᴛᴇᴠᴇ ᴜᴍᴀ ʀᴇʟᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ʙᴏᴀ ᴄᴏᴍ sᴜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴇ sᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴇʟᴇs ᴇʀᴀᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄᴏɴᴛʀᴏʟᴀᴅᴏʀᴇs ᴇ ϙᴜᴇʀɪᴀᴍ ғᴀᴢᴇʀ ᴅᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴜᴍᴀ "ʙᴏɴᴇᴄᴀ" ᴅɪɢᴀᴍᴏs ᴀssɪᴍ. ᴍᴀs ᴠᴏᴄᴇ̂ ɴᴀ̃ᴏ ᴇ́ ᴀϙᴜᴇʟᴇ ᴛɪᴘᴏ ᴅᴇ ɢᴀʀᴏᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴄʜᴏʀᴀ ᴘᴏʀ ɪssᴏ, ᴠᴏᴄᴇ̂ ᴇsᴛᴀ́ ɴᴇᴍ ᴀɪ́ ɴᴀ ᴠᴇʀᴅᴀᴅᴇ, ᴅᴀɴᴇ-sᴇ ᴀ ᴏᴘɪɴɪᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴇs, ᴠᴏᴄᴇ̂ sᴀʙᴇ ϙᴜᴇ ϙᴜᴇᴍ ᴛᴇᴍ ϙᴜᴇ sᴇɴᴛɪʀ ʙᴇᴍ ᴇ́ ᴠᴏᴄᴇ̂.

𝑷.𝒐.𝒗 𝑺/𝒏

ᴇᴜ ᴇ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ғᴏᴍᴏs ᴀ ᴜᴍᴀ ʟᴏᴊᴀ ᴄᴏᴍᴘʀᴀʀ ᴜᴍ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ʟɪɴᴅᴏ ᴘᴏɪs ᴇʀᴀ ᴀ ᴀᴘʀᴇsᴇɴᴛᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴅᴇ ɴᴏᴠᴏ ᴘʀᴇsɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴀ ʙᴀʙᴇʟ, ᴇʟᴇ sᴜʙɪᴜ ᴅᴇ ᴄᴀʀɢᴏ.

ᴍᴀ̃ᴇ --- ᴇssᴇ ғɪᴄᴏᴜ ʙᴏᴍ...--- ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ ᴅɪssᴇ ᴇɴϙᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴇ ᴏʟʜᴀᴠᴀ, ᴇʀᴀ ᴜᴍ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴛᴀ̃ᴏ ᴀᴘᴇʀᴛᴀᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴄʜᴇɢᴀᴠᴀ ᴀ ᴍᴇ ᴅᴀʀ ғᴀʟᴛᴀ ᴅᴇ ᴀʀ, ᴛɪɴʜᴀ ᴜᴍᴀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀ́ʀɪᴀ ϙᴜᴇ ᴘᴇʀᴄᴇʙᴇᴜ ᴍɪɴʜᴀ sɪᴛᴜᴀᴄ̧ᴀ̃ᴏ ᴇ ᴍᴇ ᴀᴊᴜᴅᴏᴜ.

××× --- sᴇɴʜᴏʀᴀ, ᴇᴜ ᴀᴄʜᴏ ᴍᴇʟʜᴏʀ sᴜᴀ ғɪʟʜᴀ ᴇsᴄᴏʟʜᴇʀ ᴏᴜᴛʀᴏ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ, ᴇʟᴀ ᴇsᴛᴀ́ sᴏғʀᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴇssᴇ...--- ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴅɪssᴇ ᴅᴀɴᴅᴏ ᴀ ᴏᴘɪɴɪᴀ̃ᴏ ᴅᴇʟᴀ --- ᴇᴜ ᴠᴏᴜ sᴀɪʀ ᴇ ᴘʀᴏᴄᴜʀᴀʀ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏs ᴍᴀɪs ᴄᴏɴғᴏʀᴛᴀ́ᴠᴇɪs ᴇ ϙᴜᴇ sᴇᴊᴀᴍ ᴀ ᴄᴀʀᴀ ᴅᴀ sᴇɴʜᴏʀɪᴛᴀ --- ғᴀʟᴏᴜ sᴇ ʀᴇғᴇʀɪɴᴅᴏ ᴀ ᴍɪᴍ ᴇ sᴇ ᴄᴜʀᴠᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ sɪɴᴀʟ ᴅᴇ ʀᴇsᴘᴇɪᴛᴏ.

--- ᴍᴜɪᴛᴏ ᴏʙʀɪɢᴀᴅᴀ...--- ᴅᴇɪ ᴜᴍ sᴏʀʀɪsᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ϙᴜᴇ ʟᴏɢᴏ sᴀɪᴜ ᴍᴇ ᴅᴇɪxᴀɴᴅᴏ sᴏᴢɪɴʜᴀ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴍᴀ̃ᴇ, ᴜᴍᴀ ᴄᴏɪsᴀ ϙᴜᴇ ᴇᴜ ᴇᴠɪᴛᴀᴠᴀ ᴘᴏɪs ᴇʟᴀ sᴇᴍᴘʀᴇ ғᴀʟᴀᴠᴀ ᴅᴏs ᴍᴇᴜs ᴅᴇғᴇɪᴛᴏs ᴇ ᴍᴇ ᴍᴀᴄʜᴜᴄᴀᴠᴀ ᴛᴀɴᴛᴏ, ᴍᴀs ᴇᴜ ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴠᴀ sᴇɴᴅᴏ ғᴏʀᴛᴇ.

ᴍᴀ̃ᴇ --- ɴᴀ ᴘʀᴏ́xɪᴍᴀ ᴠᴇᴢ ᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ᴄᴏᴍᴘʀᴀ ᴇssᴇ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ᴀɪ́ --- ᴅɪssᴇ ᴀ ᴍᴜʟʜᴇʀ ᴍᴇ ᴠᴇɴᴅᴏ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ɴᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ --- ᴀϙᴜᴇʟᴀ ᴅɪᴇᴛᴀ ϙᴜᴇ ᴠᴏᴄᴇ̂ ғᴇᴢ ɴᴀ̃ᴏ ᴀᴅɪᴀɴᴛᴏᴜ ɴᴀᴅᴀ?, ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀ ɢᴏʀᴅᴀ...--- ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ ғᴀʟᴇɪ ɴᴀᴅᴀ, ʟᴏɢᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴀ ғᴜɴᴄɪᴏɴᴀ́ʀɪᴀ ᴇɴᴛʀᴏᴜ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ᴠᴇsᴛɪᴅᴏ ʟɪɴᴅᴏ ᴇ ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʀᴀ.

imagines dorama vincenzo Onde histórias criam vida. Descubra agora