❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
✧༺♥༻∞ 𝔻𝕖𝕤𝕔𝕠𝕓𝕖𝕣𝕥𝕠𝕤 ! ˚*༺♥༻
𝑷.𝒐.𝒗 𝑺/𝒏
ᴀɴᴅᴀᴠᴀ ᴘᴇʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ᴅᴇ ᴘᴇʀɴᴀs ᴘʀᴏ ᴀʀ ᴘᴏɪs ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴄʜᴇɪᴀ ᴅᴇ ᴄᴏɪsᴀs ᴘʀᴀ ғᴀᴢᴇʀ. ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴜᴍ ᴅᴏs sᴏ́ᴄɪᴏs ᴍᴀɪs ɪᴍᴘᴏʀᴛᴀɴᴛᴇs ᴅᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ ᴅᴇ ᴀᴅᴠᴏᴄᴀᴄɪᴀ "ʙᴀʙᴇʟ" ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴜᴍ ᴅᴏs ᴍᴀɪs ʀɪᴄᴏs ᴅᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ. ᴇʟᴇ ᴇʀᴀ ᴍᴇɪᴏ ϙᴜᴇ ᴏ "ᴄᴏɴsᴇʟʜᴇɪʀᴏ" ᴛɪᴘᴏ ᴜᴍ ᴀssɪsᴛᴇɴᴛᴇ ᴘᴀʀᴛɪᴄᴜʟᴀʀ ᴅᴏ ᴀᴛᴜᴀʟ ᴘʀᴇsɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴀ ʙᴀʙᴇʟ.
ʜᴏᴊᴇ ᴏ ᴅɪᴀ ᴛɪɴʜᴀ sɪᴅᴏ ᴄᴏʀʀɪᴅᴏ ᴘᴏɪs ᴅᴇ ᴜᴍᴀ ʜᴏʀᴀ ᴘʀᴀ ᴏᴜᴛʀᴀ ғɪϙᴜᴇɪ sᴀʙᴇɴᴅᴏ ϙᴜᴇ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ, ᴠᴜʟɢᴏ ᴍᴇᴜ ɴᴀᴍᴏʀᴀᴅᴏ, ᴜᴍ sɪᴍᴘʟᴇs ᴇsᴛᴀɢɪᴀ́ʀɪᴏ ɪʀɪᴀ ᴠɪʀᴀʀ ᴏ ᴘʀᴇsɪᴅᴇɴᴛᴇ ᴅᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ, ᴇʀᴀ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴘʀᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ.
--- sᴇʀᴀ́ ϙᴜᴇ ᴅᴀ́ ᴘʀᴀ ᴘᴀʀᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇssᴀ ʙʀɪɴᴄᴀᴅᴇɪʀᴀ ᴅᴇ ғɪᴄᴀʀ ᴍᴇ sᴇɢᴜɪɴᴅᴏ ᴘᴇʟᴀ ᴇᴍᴘʀᴇsᴀ, ᴜᴍᴀ ʜᴏʀᴀ ᴠᴀɪ ᴅᴀʀ ʀᴜɪᴍ --- ᴇʟᴇ sᴏʀʀɪᴀ ʙᴏʙᴏ ᴇ sᴀғᴀᴅᴏ ᴇɴϙᴜᴀɴᴛᴏ ᴍᴇ ᴠɪᴀ ᴀɴᴅᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴏs ʙʀᴀᴄ̧ᴏs ᴀɢᴀʀʀᴀᴅᴏs ᴇᴍ ᴜᴍᴀ ᴘᴀsᴛᴀ ᴇ ᴇsᴄᴜᴛᴀʀ ᴏ ʙᴀʀᴜʟʜᴏ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ sᴀʟᴛᴏ ᴀʟᴛᴏ.ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ --- ᴘʀᴀ ᴏɴᴅᴇ ᴛᴀ́ ɪɴᴅᴏ? --- ᴄᴏɴᴛɪɴᴜᴀᴠᴀ ᴍᴇ sᴇɢᴜɪɴᴅᴏ.
--- ᴛᴏ̂ ɪɴᴅᴏ ɴᴀ sᴀʟᴀ ᴅᴏ sᴇᴜ "sᴏɢʀᴏ", ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ̂ ᴀ ᴘᴇʀɢᴜɴᴛᴀ? --- ᴘᴀʀᴀᴍᴏs ɴᴀ ғʀᴇɴᴛᴇ ᴅᴏ ᴇʟᴇᴠᴀᴅᴏʀ ᴇ ᴀᴘᴇɴᴀs sᴇɴᴛɪ ᴀs ᴍᴀ̃ᴏs ᴅᴇ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ᴄɪɴᴛᴜʀᴀ ᴇ ᴇʟᴇ ᴄᴏᴍᴇᴄ̧ᴏᴜ ᴀ sᴜssᴜʀʀᴀʀ ᴇᴍ ᴍᴇᴜ ᴏᴜᴠɪᴅᴏ ᴇɴϙᴜᴀɴᴛᴏ ᴏ ᴇʟᴇᴠᴀᴅᴏʀ ᴅᴇᴍᴏʀᴀᴠᴀ ᴘʀᴀ ᴀʙʀɪʀ.
ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ --- "ᴘᴀssᴀ ɴᴀ ᴍɪɴʜᴀ ɴᴏᴠᴀ sᴀʟᴀ ᴘʀᴀ ɢᴇɴᴛᴇ ɴᴀᴍᴏʀᴀʀ ᴜᴍ ᴘᴏᴜᴄᴏ, ᴏ sᴇᴜ ᴘᴀɪ ɴᴇᴍ ᴠᴀɪ sᴀʙᴇʀ" --- ɴᴏ́s ɴᴀᴍᴏʀᴀ́ᴠᴀᴍᴏs ᴇsᴄᴏɴᴅɪᴅᴏs ᴘᴏɪs ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴛᴇᴍ ᴍᴜɪᴛᴏ ᴄɪᴜ́ᴍᴇs ᴅᴇ ᴍɪᴍ ᴇ ᴛᴀᴍʙᴇ́ᴍ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ̂ ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ sᴇ ᴅᴀ́ ʙᴇᴍ ᴄᴏᴍ ᴏ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ᴇ ᴇᴜ ɴᴀ̃ᴏ sᴇɪ ᴏ ᴘᴏʀ ϙᴜᴇ̂.
--- ᴀϙᴜɪ ɴᴀ̃ᴏ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ --- ғᴀʟᴇɪ ᴇ ᴍɪɴᴜᴛᴏs ᴅᴇᴘᴏɪs ᴇsᴄᴜᴛᴇɪ ᴜᴍ ᴀᴍɪɢᴏ ᴅᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ ᴄʜᴀᴍᴀʀ ᴍᴇᴜ ɴᴏᴍᴇ ᴇ ᴄᴀʙᴇɪ ғɪᴄᴀɴᴅᴏ ɴᴇʀᴠᴏsᴀ ᴘᴏɪs ᴇʟᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴘᴏᴅɪᴀ ᴠᴇʀ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ sᴇ ɴᴀ̃ᴏ ᴇʟᴇ ɪʀɪᴀ ғᴀʟᴀʀ ᴘʀᴏ ᴍᴇᴜ ᴘᴀɪ, ᴅᴏ ᴊᴇɪᴛᴏ ϙᴜᴇ ᴇ́ ʙɪᴄᴏ ғʀᴏᴜxᴏ ᴊᴀ́ ᴠɪᴜ. ᴇᴍᴘᴜʀʀᴇɪ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ᴘʀᴀ ᴅᴇɴᴛʀᴏ ᴅᴏ ᴇʟᴇᴠᴀᴅᴏʀ ϙᴜᴇ ᴛɪɴʜᴀ ᴀᴄᴀʙᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴀʙʀɪʀ ᴀ ᴘᴏʀᴛᴀ.