♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
🟪𝐶𝑜𝑛𝑡𝑖𝑛𝑢𝑎𝑐̧𝑎̃𝑜 +18 𝑑𝑜 𝑐𝑎𝑝 𝑑𝑜 𝑝𝑎𝑟𝑞𝑢𝑒 🟪
𝒫.ℴ.𝓋 𝒮/𝓃 _____________________________
ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴜᴍ ᴄᴀᴏs, ᴅᴇᴘᴏɪs ᴅᴏ ᴅɪᴀ ᴅᴇ ᴅɪᴠᴇʀsᴀ̃ᴏ ϙᴜᴇ ᴛɪᴠᴇ ᴄᴏᴍ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ᴇᴜ sɪᴍᴘʟᴇsᴍᴇɴᴛᴇ ᴅᴇsɪsᴛɪ ᴅᴇ ᴛᴜᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴀᴘʀᴏᴠᴇɪᴛᴀʀ ᴄᴏᴍ ᴇʟᴇ. ϙᴜᴀɴᴅᴏ ᴄʜᴇɢᴀᴍᴏs ɴᴀ ᴄᴀsᴀ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀʀ ᴘʀᴏ ϙᴜᴀʀᴛᴏ, ᴍᴀs ғᴜɪ ᴠᴇɴᴄɪᴅᴀ ᴘᴇʟᴏ ᴄᴀɴsᴀᴄ̧ᴏ, ʀᴇsᴏʟᴠɪ ᴛᴏᴍᴀʀ ᴜᴍ ʙᴀɴʜᴏ ᴀɴᴛᴇs ᴅᴇ ϙᴜᴀʟϙᴜᴇʀ ᴄᴏɪsᴀ.
--- 𝚚𝚞𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚋𝚎𝚛 --- sᴀɪ ᴅᴏ ʙᴀɴʜᴇɪʀᴏ ᴄᴏᴍ ᴜᴍ ʀᴏᴜᴘᴀ̃ᴏ ɴᴏ ᴄᴏʀᴘᴏ ᴇ ᴏ ᴄᴀʙᴇʟᴏ ᴇsᴄᴏᴠᴀᴅᴏ ᴇ ᴍᴇɪᴏ ᴜ̀ᴍɪᴅᴏ --- 𝚚𝚞𝚎 𝚝𝚊𝚕 𝚊 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚋𝚎𝚛? 𝙴𝚞 𝚝𝚎𝚗𝚑𝚘 𝚜𝚘𝚓𝚞 𝚗𝚊 𝚐𝚎𝚕𝚊𝚍𝚎𝚒𝚛𝚊 --- ᴇɴᴄᴀʀᴇɪ ᴇʟᴇ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ᴇᴍ ᴍɪɴʜᴀ sᴀʟᴀ.
𝑱𝒖𝒏-𝑾𝒐𝒐 --- 𝚗𝚊̃𝚘 𝚎́ 𝚞𝚖𝚊 𝚖𝚊́ 𝚒𝚍𝚎𝚒𝚊, 𝚎𝚞 𝚟𝚘𝚞 𝚙𝚎𝚐𝚊𝚛 𝚘𝚜 𝚂𝚘𝚓𝚞𝚜 --- ᴅᴀʟɪ ᴇʟᴇ sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏᴜ ᴇ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴠᴏʟᴛᴏᴜ ᴄᴏᴍ 2 ɢᴀʀʀᴀғᴀs ᴅᴇ sᴏᴊᴜ ᴇ 2 ᴄᴏʀᴘᴏs ᴘᴇϙᴜᴇɴᴏs ᴅᴇ ᴡɪsᴋ. ᴄᴏᴍᴏ ᴅᴇ ᴄᴏsᴛᴜᴍᴇ ɴᴀ ᴄᴏʀᴇɪᴀ ᴄᴀᴅᴀ ᴜᴍ ᴇɴᴄʜɪᴀ ᴏ ᴄᴏᴘᴏ ᴘᴀʀᴀ ᴏ ᴏᴜᴛʀᴏ, ғɪᴢᴇᴍᴏs ᴀssɪᴍ.
ᴘᴏᴜᴄᴏ ᴛᴇᴍᴘᴏ ᴅᴇᴘᴏɪs ᴊᴀ́ ᴛɪ́ɴʜᴀᴍᴏs ᴅᴇᴛᴏɴᴀᴅᴏ ᴀs 2 ɢᴀʀʀᴀғᴀs ᴅᴇ sᴏᴊᴜs sᴏᴢɪɴʜᴏs, ᴇᴜ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴇ̂ʙᴀᴅᴏ ᴘʀᴀ ᴄᴀʀᴀʟʜᴏ, ᴊᴀ́ ᴊᴜɴ-ᴡᴏᴏ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ʙᴇ̂ʙᴀᴅᴏ ᴘᴏʀᴇ́ᴍ ᴀɪɴᴅᴀ ᴄᴏɴᴄɪᴇɴᴛᴇ, ᴇʟᴇ sᴀʙɪᴀ ᴏ ϙᴜᴇ ᴇsᴛᴀᴠᴀ ғᴀᴢᴇɴᴅᴏ.
--- 𝑱𝒖𝒏-𝑾𝒐𝒐...--- ʀᴇsᴍᴜɴɢᴜᴇɪ ᴄᴏᴍ ᴀ ᴄᴀʙᴇᴄ̧ᴀ ᴅᴇɪᴛᴀᴅᴀ ɴᴀ ᴇsᴄʀɪᴠᴀɴɪɴʜᴀ ᴅᴀ sᴀʟᴀ, ᴇsᴛᴀᴠᴀ ϙᴜᴀsᴇ ᴘᴇɢᴀɴᴅᴏ ɴᴏ sᴏɴᴏ.
𝑱𝒖𝒏-𝑾𝒐𝒐 --- 𝚘 𝚚𝚞𝚎 𝚏𝚘𝚒? ---
--- 𝚟𝚘𝚌𝚎̂ 𝚜𝚊𝚋𝚒𝚊 𝚚𝚞𝚎 𝚎𝚞 𝚝𝚎 𝚊𝚌𝚑𝚘 𝚞𝚖 𝚐𝚘𝚜𝚝𝚘𝚜𝚘, 𝚎́ 𝚒𝚜𝚜𝚘 𝚜𝚒𝚖...𝚞𝚖 𝚐𝚘𝚜𝚝𝚘𝚜𝚘 --- ᴇʟᴇ ᴛɪɴʜᴀ ғɪᴄᴀᴅᴏ ᴇɴᴠᴇʀɢᴏɴʜᴀᴅᴏ, ᴘᴏʀᴇ́ᴍ ᴇʀᴀ ᴏ ᴇғᴇɪᴛᴏ ᴅᴀ ʙᴇʙɪᴅᴀ ᴇɴᴛᴀ̃ᴏ ᴛᴇɴᴛᴏᴜ ɴᴀ̃ᴏ ʟɪɢᴀʀ ᴍᴜɪᴛᴏ --- 𝚘𝚕𝚑𝚊 𝚙𝚛𝚊 𝚖𝚒𝚖! --- ᴍᴜʀᴍᴜʀᴇɪ ᴀɪɴᴅᴀ ᴍᴇɪᴏ ʟᴏᴜᴄᴀ ᴅᴀs ɪᴅᴇɪᴀs ᴠᴇɴᴅᴏ ᴇʟᴇ ᴍᴇɪᴏ ᴄᴏʀᴀᴅᴏ. sᴇᴍ ᴘᴀᴄɪᴇ̂ɴᴄɪᴀ ᴍᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴇɪ ᴇ ᴏ sᴜʀᴘʀᴇᴇɴᴅɪ ᴍᴇ sᴇɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇᴍ sᴇᴜ ᴄᴏʟᴏ.