Ne Ölmesi Kardeşim Bayılmışım

125 19 11
                                    

Gözlerini yerde sürüklenirken sok içinde açtı.

-"UYANDI!"

-"KALDIR O ZAMAN"

Başka bir çocuk Mert'i yerden kaldırdı ve ayağı dikti.

-"Aman aman. Nereye geldik ya.. Off kafam.."

Aniden önünde duran çocuklardan oluşan kalabalığına baktı.

Hepsinin elleri va ayakları zincirler ile bağlanmış ve sıra halinde yürümeye zorlanmışlardı.

-"Ananı sikiyim zaten meridyen katası ile başlayıp bide dövüş sanatında uzman keşişlerin olduğu bir yerde başlamak yerine.. Nereye Geldim ya.. Öff.. Valla TAŞŞAK kokusu çekmek daha güzel gelirdi, en azından adam gibi başlangıç yapmıştım.

Eşya, eğitim, kalacak yer.. Hepsi vardı yaaaaaaa... Of.. Burası neresi AMINA KOYYİM?"

Attığı adım ile nereye geldiğini anlamıştı.

Bu bölgede daha önce bir karakter açmıştı.

Tabi eşya yetmezliği ve oyun zorluğu yüzünden çoğu zaman öldüğü için, karakteri tilt olup silmekle yetindi.

Burası tarikatın kaçırdığı çocukları eğitip, suikast birliği olarak yetiştiği yerdi.

Etrafında kendisi gibi Keşiş tapınağından kaçırılan birçok çocuk vardı.

Kalanları köle veya normal aile çocuğu gibi görünüyordu.

Yüzlerce kız ve erkek çocuk.

Bakışlarını Zemine dikti.

-"tamam Düşün lan.. Artık gençsin ve aklın daha iyi. Çalışıyor... Levelim muhtemelen 1..sınıfım yakın dövüş.. Eşya.. Yok.. Bilinen dövüş sanatım..sanırım yok.. Yani.. Yarra yedim... AAAAAAHHHH!"

Aklındaki fikirler ve düşünceler arasından, aniden bir parıltı zihnini kapladı.

-"Bekle... Bilgim! Elbette! Bilgim var AMINA KOYYİM! Bu oyunun orospuyum olm ben! Şimdi...beni odaya atmaları lazım... Odada düşünürüm.. Burdan ya kaçacam.. Yada hayatta son kalan 5'e girip göreve giderken kaçacam... Ama CANLI ÇIKACAM LAN BURDAN!"

Kararlı bir biçimde adım atarken, birden kıyafetinin ensesinden tutuldu ve bir odaya fırlatıldı.

-"kedimi atıyorsun orospu evladı? Ne lan bu AMINA KOYYİM? Dün kaldığım odaya bak bide buna bak... Ooof... Of! Hani BU AMINI KODUMUN KEŞİŞLERİ GÜÇLÜYDÜ? NASIL YENİLDİNİZ AMINA KOYYİM YA?"

Diye içinden geçirdi.

Odası 3m gibi daraltıcı bir küçüklüğe sahipti.

Eski bir yatak ve yatağın yanında bir tuvalet vardı.

Yatağa oturduğu anda bir ses duydu.

Bakışlarını beline çevrildi.

-"Bari matara bende kaldı.

Yüzünü yukarı çevirdi.

-"Mor kaya yosunu.. Oyunda bazı zehirleri yapmada kullanılır ama orospu evladı, bu zehirli yosunu çocuğun odasına koymak ne demek lan? neyse iyiki duvarda yetişiyor, üzerime düşmezse sıkıntı yok.. Yarına kadar napacam ben burda ya.. Ooof..of!"

Olduğu yerde bağdaj kurdu.

-"Bakalım bu oyundaki ile aynı mekanikte çalışıyor."

Kapattı ve seslendi.

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin