Maceracı Binası - 2

44 9 15
                                    

Aniden gelen ses ile, Mert'in bakışları önüne gelen kuklaya dikildi.

F düzey testini başarı ile geçmişti fakat F kademeyi geçmesi için daha F- ve F+ gücünde iki kuklaya karşı savaşması gerekiyordu.

Resepsiyon aniden Mert'in yanında belirdi.

Mert ani bir şok geçirmişti ki, aniden Resepsiyon elini tuttu.

Mert sakince beklerken, kadının elinden çıkan sarı ışık, Mert'in çatlayan kemiklerini iyileştirmeye başladı.

Malesef iyileştirme gücünün ağrı kesici özelliği yoktu ve Mert bütün bu zaman boyunca çatlak kemiklerin kaynaşma acısını çekmek zorunda kaldı.

Yüzünü kaplayan acı çektiği acıyı anlatmaya yetse bile, tek bir ses bile çıkarmadı.

Yaklaşık 7 dakika sonra kadın elini çekti ve Mert'e sakince sordu.

-"Devam etmek ister misiniz?"

Mert sakince ellerini beline ve ardından sırtına attı.

Gövdesi ileri doğru itimdi ve aniden sırtından bir ses geldi.

-Katur kutur-

-"oOOooOoooOohhhHhh"

Bakışlarını kadına dikti.

-"Gönder gelsin bacım"

Kadının tek kaşı havaya kalktı.

Hayatında ilk kez birisi ona "bacım" diye hitap etmişti ve anlamını bilmiyordu.

Kötü veya iyi bir hitap yöntemi olmadığı bilmediği ve şuan sormaya zamanı olmadığı için, sakince kontrol paneline elini getirdi.

2. Kukla ileri doğru adım attı.

Omuzları daha geniş ve baldırları oldukça yapılıydı.

Boyu 1.70 olup bedeni kalın ve sağlam duruyordu.

Öncekine nazaran bu kuklanın bir çift gözü vardı.

Mert tekrar ellerini gövdesine getirdi ve parmaklarını yakalama pozisyonunda açtı.

Gövdesini ileri büktü ve seslendi.

-"Yolla gelsin"

Kukla bu sefer üzerine doğru koşmaya başladı.

Mert sakince ileri doğru atıldı.

Kukla kollarını açtı ve Mert'i yakalamaya çalışırken, Mert'in yüzünü bir sırıtma kapladı.

-"Vay sakat orospu evladı seni... Benimle güreşmeyi planlıyon la-"

Aniden kukla kolunu ileri doğru salladı ve Mert'in boynunu yakaladı.

Mert oldukça öfkeli duruyordu.

Boğazından veya omuzundan yapılan şakaları zaten öfke ile reddeder iken, bizzat boğazından tutulunca.

Kaşları öfke ile çattı ve kuklanın yanaklarını avuç içi ile tuttuğu gibi, tüm gücü ile kendine çekti.

-BAM-

İzleyenler hatta resepsiyon bile şok ile Mert'e baktı.

-"K.....KAFA ATTI?!"

Mox şok ile ayağı kalkarken, kukla gelen darbe ile yere yığıldı.

Ayağı kalkmaya çalışırken, Mert yere doğru bir adım attı ve kafasını zemine sabitledi.

Kukla ani refleks ile kolunu ileri atmaya çalıştı fakat, bu hatayı yaptığına pişman  olmaya zamanı bile olmadan.

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin