Yan Karakter

55 11 7
                                    

Gözlerini, beline kadar gelen su ve çamur ile kaplanmış gövdesinin verdiği rahatsızlık ile açtı.

-"Anam. Anam. Anam..."

Yavaşça ayağa kalktı ve ellerini beline atarak sırtını gerdi.

Gelen çatırtı sesleri ile vucudunu kontrol etti.

Sağlıklı ve burnu bile kanamadan düşüşü atlatmış gibi duruyordu.

Kafasını yukarı kaldırdı.

Düştüğü yeri görebiliyordu.

Sağ tarafında yukarı doğru çıkan taştan oyulmuş bir merdiven vardı fakat, şuan oraya yaklaşmayı değil, görüş menziline bile girmek istemedi.

Ne kadardır baygın olduğunu bilmediği için, hemen ayağı kalktı ve koşmaya başladı.

-"SİKERLER! ÖZGÜRÜM AMINA KOYİM!"

Attığı her adımda daha da hızlandı.

Yaklaşık 10 dakka aralıksız koştuktan sonra birşey fark etti.

15 yaşında bir çocun bedeninde olmasına kıyasla, oldukça yapılı ve sağlıklı bir bedeni vardı.

Kasları yaşına göre belirgin, bedenin dayanıklılığı ise 30 yaşındaki halinden bile daha iyi durumda görünüyordu.

Arkasına baktığında artık Dağı veya nehri göremediği için, bir ağacın gölgesinde oturdu ve düşünmeye başladı.

İçinde bulunduğu oyunun anime serisi aklına geldi.

Ana karakter 15 yaşında birden çok eğitimli şovalye ile kılıç eğitimi yaparken, kalan takım üyeleri görevlere veya orduda eğitim alıyordu.

Mert ise sadece %15 savaş özü dolu meridyen ile Osmanlı tokadı dövüş sanadını öğrenmiş fakat kullanması nasip olmamıştı.

Ani bir korku ile, elini kıyafetinin içine attı.

Beline koyduğu kitap yarı ıslanmış ve sayfaları yapışmış durumdaydı.

-"ANANI AVRADINI SİKİYİM!"

Korku ile kitabı aniden açınca, kitap yok oldu ve bilgiler zihnine girdi.

Bulduğu kitap, değerli bir iksir tarifi kitabıydı.

Mert kitabı gördüğü anda almak istedi fakat, gardiyan tek bir kitap alabilirsin dediğinde hayatta kalmak için savaş teknikleri bölümüne dönmüştü.

Bu kitap uzul çıkarma formülünü içinde tutuyordu.

1Litre orc kanı

200g kan otu

Ve son olarak kutsal ışık büyüsü ile kutsanmış bir iksir şişesi,

Orc kanı 100ml inene dek kaynatılacak.

Kan otu son 100ml kala içine atılıp, 50ml ye inene dek kaynatılmaya devam edilecek.

Ardından oluşan sıvı süzdürülüp kutsal büyü ile kutsanmış şişeye doldurulacak.

Bir gece bekletilip kapağı açıldığı anda içilmesi lazım.

Boşa giden her damla uzulun oluşmasına geçen bir engelden ibarettir.

Mert, bu formülü büyük bir amaç uğruna istemişti.

Fakat şuan sadece ayağı kalkıp yürümeye devam etti.

Bir Şehir dahi bulsa, kimlik kartı veya içeri alınması için bir maceracı lisansı yoktu.

Ana karakterlerin hepsi 16-17 yaşında başkentte şansa bir maceracı partisine düşüp arkadaş oldular.

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin