Mert'in bakışları maceracı binasına dikildi.
Mert, sakince içeri bir adım attı.
Kel kafası parlarken, yapılı bedeni dişli kurbağa derisi ile belirgin bir hal almıştı.
İleri bir adım atması ile birlikte, resepsiyonda bulunan bayan ile göz göze gelmişti.
Bu npc ile oyun içi bir çok kez karşılaşmıştı.
Şuan bulunduğu yer insan krallığının küçük bir kasabasıydı ve en yüksek askeri birimi onbaşı veya binbaşı olmuştu.
Buda maceracı loncasının kalitesini ve bulundurduğu eleman sayısını çokta kaliteli kılamıyordu.
En yüksek B düzey maceracıları gören bu yer, ender olarak B- hatta bazen B+ maceracıları karşılaşmıştı.
Maceracılar, ilk başta küçük bir sınava tabi tutulur ve buna göre rütbeler alırdı.
F düzey Maceracılar, genelde basit görevleri alırdı. Ot toplama veya malzeme taşıma gibi
F- ve F+ olanlar bazen gece nöbetine eklenir ve ordudaki askerlerin yerine gece nöbeti tutup ordu askerleri tarafından Ödemesini alırdı.
E düzey Maceracılar ise düşük seviyeli Vahşi köpek veya Kurtları avlayarak derileri vb malzemeleri satarak para kazanmaya başlardı.
E- ve E+ olanlar ise goblin veya küçük goblin gruplarını avlama görevlerini seçebilirdi.
D düzeyi olanlar ise goblin köyleri veya çeteleri, bazen ise haydut gruplarını avlardı.
Ve elbette D- D+ mağara görevleri alma hakkına sahipti.
Fakat bunlara nazaran,
C düzeyi ise dönüş noktasını oluştururdu.
C düzeyi olanlar savaş durumunda zorunlu askerlik altına alınır ve özgür avlanma niteliğinde sahiplerdi.
Orclar, goblinler veya daha güçlü vahşi yaratıkları avlama hakkına sahiplerdi.
C- ve C+ olan kişilerin aldığı ödüller, miktar ve eşya bakımından seçme hakkına sahiptir.
C düzeyi birisi yakındaki bir goblin köyüne saldırı yapar ve kazanırsa, hayatta kalan goblinler ve ganimeti Maceracı binasına getirmeli, ve yapılan araştırmalar sonucu elde edilen kazancın belirli bir kısmını elde ederlerdi.
Sonuçta goblinler köy yağmalar ve insen öldürüp bunların eşyalarını aldıkları için, bu eşyaların sahipleri bulunması durumunda çıkacak sorunları engellemek adına önce bir süre araştırma yapılması gerekti.
Fakat bu durum B düzeyinde değişiyordu.
B düzeyi olanlar bu ganimetin her yıl bir kez olmak üzere %100'ünü elde etme hakkına sahiptir.
Çoğunluğu B rütbesinin son aşamasını bekler ve B- olduğu anda yenilenen yılda bir hakkı ile yılda 2 kez %100 kazanç sağlardı.
B+ ise yılda 2 kez bu hakkı isteme hakkına sahiptir.
A kademe ise bizzat belirli miktar toprak ile ödüllendirilir ve o bölgenin lordu ile yakın müttefik halinde kalınması için birçok hediye elde ederdi.
Sonuçta A kademe bir maceracı yüksek derece savaş gücü sağlardı.
Mox'un idolu olan Altın Şövalye bir A kademe olarak biliniyordu.
Tek bir A kademe bir iblis ordusunun bin başı veya generalleri ile kafa kafaya çarpışma gücünü gösterirdi.
Tabi bu kişinin katasına bağlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köylüler ve Kahramanlar
ФэнтезиBir Türk genci olan Mert, genç yaşta ölümünün sonunu, yeniden başlayan bir serüven olarak görür. Bağımlısı olduğu ve dünya çapında ünlü olan Hikaye temalı MMO RPG oyunun içerisinde kendisini bulan Mert, Hikayeye zarar vermeden ve kafayı yemeden önce...