Mert, yaşlı adamı izlerken, içtiği çayın etkisi azalmaya ve bedeni acı ele titremeye başladı.
Bedeninin doğal iyileşme hızı, yüksek dahi olsa, Mert'in anlık olarak, savaş özüne bağlı bir iyileştirme yöntemi yoktu ve yaraları sadece yüzeysel değildi.
Derin yaraları ve kemiklerinden çatlaklar ile birlikte tam teşisat bir tedaviye ihtiyacı vardı.
Bunu fark eden yaşlı adam, yavaşça Mert'in önüne geldi ve tek elini omuzuna atıp ona destek oldu.
-"Aman amca, ben tek gider-"
Mert'in sesi aniden kesildi.
Yaşlı adam zayıf ve çelimsiz gözükse de, bol kıyafet ve kamburu altında Mert adamın kaslı ve yapılı bedenini hissetti.
Yaşına göre bedeni kaslı ve gelişmiş görünüyordu.
Fakat bu beden bile zamana yenik düşmüş ve zayıflamıştı.
Mert'i yavaşça evine getiri ve girişte bulunan masanın üzerine getirdi.
-"Otur, birazdan hanımım gelip yaraların ile ilgilenir."
Mert yaralı bedenini yavaşça denilen gibi hararet ettirdi ve sakince uzandı.
Kısa bir süre sonra adamın eşi gelip Mert'e üzgün bir bakış attı.
Yavaşça, Mert'in bandajlarını çıkartırken, göz yaşlarına hakim olamadı.
Kafasını arkasından, kaşına kadar gelen uzun bir kesik, omuzda bir çatlak ve Bedeninde birçok kesik vardı.
Kesiklerin bazıları iyileşmiş dahi olsa, derin kesikler sıkı bandajların altında acemi bir şekilde iyileşmeye bırakılmıştı.
Yaraları gören kadın, yavaşça ön tezgaha doğru ilerledi ve çekmeceden bir kaç bitki ve yağ çıkardı.
Bu bitkileri bir havan ile ezmeye başladı.
Kısa bir zaman sonra, koyu yeşili andıran bir püre oluştu.
Bu püreyi sakince bir tabağa döktü ve farklı 4 adet yağı birbirine karıştırdı.
Yağların renkleri, sırasıyla, Yeşil, turuncu, siyah ve kırmızı olarak görüldü.
Mert zaten kırmızı yağı biliyordu.
Kan oturun yağı.
Kan otu ender ve tehlikeli yerlerde yetişen bir ottur.
Ender ve eşsiz bir bitki olmasının sebebi, diğer otlar gibi su ve güneş ışığı yerine, Kan ile beslenmesidir.
Bu otun görünüşü uzun kırmızı renkli bir ota benzer, tek farkı esnek bir görünüş dışında keskin kenarlıdır.
Bu kenarlar üzerine basan veya bu ot ile temas eden canlıların yaralanmasına ve akan kanlarının toprak tarafından emilmesi sonucu köklere gelip beslenmesine yardımcı olmasıdır.
Bu otun yağını elde etmek ise kat ve kat daha zordur.
Böyle bir köyde bu kadar değerli bir malzemenin bulunması ise, Mert'in kesinlikle doğru yolda olduğunu göstermişti.
Kan otunun yağı oldukça asidik bir yapıda olduğu için, kalan yağlar ile temas edildiği anda tepkimeye girdi ve siyah bir dumanın çıkmasına sebep oldu.
Fakat köy reisinin hanımı sakindi.
Mert'in şaşkın bakışları önünde.
Sarı bir ışık yardımı ile bu yağları sabitledi ve bitkileri ekledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köylüler ve Kahramanlar
ФэнтезиBir Türk genci olan Mert, genç yaşta ölümünün sonunu, yeniden başlayan bir serüven olarak görür. Bağımlısı olduğu ve dünya çapında ünlü olan Hikaye temalı MMO RPG oyunun içerisinde kendisini bulan Mert, Hikayeye zarar vermeden ve kafayı yemeden önce...