Mert, havada kısa bir süre süzüldükten sonra, Eltra'nın gölgesini üstünde gördü.
-"ANANI SİK-"
Üzerine gelen savaş özü ile dolu tekmeyi, Kollarına savaş özü vererek savunmaya çalıştı.
İki savaş özünün birbirine çarpması sonucu, Mert geriye uçtu.
Zemine çarptı fakat kısa bir şokun ardından hemen ayağa kalktı.
Bakışları ile Eltra'yı aramaya başladı.
Çok sürmeden Eltra'nın ileride ayak uçları ile hoplayarak beklediğini gördü.
-"Heh, savaş özü dövüş sitili, çelik tavşan"
Eltra'nın yüzüne bir sırıtma oluştu.
-"Hmm? Bu kadarını biliyorsun ha?"
Mert sakince içinde kalan özü hesapladı.
Çelik tavşan dövüş sitili, Eltra'nın kendine haz oluşturduğu bir dövüş tarzıdır.
Bunu, "Yansıtma" yeteneği ile birleştirip, rakibin saldırıları emerken, aynı zamanda geri yansıtır.
Fakat Mert bunu çok iyi biliyordu.
Sonuçta oyunu oynarken gereksiz dahi olsa bir çok bilgiye erişmek mümkündü.
Mert'in bakışları Eltra'yı buldu.
Eltra'nın kendine ait bir dövüş tarzı ve dövüş sitili vardı.
Peki ya Mert?
Oyunun verdiği Osmanlı tokadı, Kendi bulduğu "Dız" ve Depo yeteneği harici olarak, birde savaş özü patlama yeteneği dışında bir yetenek kitine sahip değildi.
Mert'in isteği şey, aslında bu değildi.
Mert, Her durumdan kendisini çıkara bilecek, Zayıflığı olmayan bir yetenek üretmek istiyordu.
Fakat bunun için yeterli zamanı ve alt yapısı yoktu diye düşünürken, Aniden bir ilham geldi.
Osmanlı tokadı, savaş özünü sıkıştırıp yönlendirmek, depo Sabit tutmak, Dız özü rakibe fırlatıp çalmak, öz patlaması ise yıkıcı güce bağlıydı.
Peki ya, hepsini birleştirme ihtimali?
Mert'in gözleri heyecan ile açıldı.
Eltra'nın ileri atıldığını gören Mert'in zihni sakinleşti.
İçinde %90 öz vardı.
Fakat istediğini yapmak için uzun bir zaman ve iki koşula daha ihtiyacı vardı.
İlki, özünü saflaştırma, ikincisi ise Eltra'nın yaptığı gibi öz yeteneği elde etmekti.
Öz yeteneği, kişinin özüne pasif bir yetenek eklendi.
Örneğin, Eltra'nın yeteneği "Yansıt"
Özünün her zaman bir kısmının boş kalması ve rakip saldırıyı meridyene doldurup, ardından o saldırıyı savaş özü ile destekleyip güçlendirerek geri yansıtmasıydı.
Fakat, Mert'in şuan öyle bir özelliği yoktu.
İlk hesabı, iyileştirme özelliğine sahip olduğu için, bunun faydasını çok iyi biliyordu.
Fakat bu sefer, Mert'in nasıl bir özellik bulacağı, Hatta bulabileceği bile büyük bir soru işaretiydi.
Mert, yeni yeteneğini nasıl yapacağını düşünürken, aynı zamanda Eltra'nın saldırı bombardımana karşı çıkmaya çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Köylüler ve Kahramanlar
FantasyBir Türk genci olan Mert, genç yaşta ölümünün sonunu, yeniden başlayan bir serüven olarak görür. Bağımlısı olduğu ve dünya çapında ünlü olan Hikaye temalı MMO RPG oyunun içerisinde kendisini bulan Mert, Hikayeye zarar vermeden ve kafayı yemeden önce...