Beklenmedik Düello

26 8 1
                                    

Eve yaklaştıkça, Belk'in attığı adımlar yavaşladı.

Ortam iyice sessizleşmişti.

Sadece yüzlerce toprak ineğinin seslenişi veya Kan pençesi atlarının kişneyişi duyuluyordu.

Kan pençesi atı, normal atlara kıyasla toynak yerine 6 adet keskin parmaktan oluşan ayaklara sahipti.

Koşmak yerine tırmanmaya meyilli, hem otçul hemde etçil canlılarıdır.

Çiftlik gibi bir bölgeye alınma sebebi ise, hem bölgeyi korumak, hemde ulaşımda kolaylık sağlamaktır.

Bu canlılar bölgelerini korumaktan çekinmez ve yabancılara saldırması ile bilinirdi.

Elbette sahiplerinin yanındaki hiçbir insan veya canlıya saldırmaz biçimde eğitilmeleri de mümkündür.

Mert'in bakışları aniden Tessa'ya döndü.

-"Sen neden geliyorsun?"

Tessa aniden dona kaldı.

Bakışları tereddüt ile babasına döndü fakat, Yüz başı kafasını salladı ve seslendi.

-"Çünkü ben öyle istiyorum"

-"Çnkü mey öle istiyoyum"

Mert içinden alaycı bir biçimde geçirdi.

-"amına kodumun götü kalkık ibnesi biz orklarla sikişelim, leoparlar ile cebelleşelim, sen gel de cnkü ley öle istiyoyum, ANANI İSTİYORUM OROSPU EVLADI SENİN ANANI!"

Huzursuz bir şekilde ilerler iken, aniden bir klubenin önünde durdular.

Mert'in bakışları Yüzbaşına döndü.

Yüz başı kafası ile onay verdikten sonra, kapıyı açtı.

Mert'in gördüğü ilk şey, yatakta oturan kızıl saçlı bir kadındı.

33-35'lu yaşlarında ve bir kol ve bir bacağı eksikti.

Kolu sıska olmasına karşın, bacakları kaslı hatta bunu belirgin etmek için özel olarak Mert'in giydiğine benzer bir yapışık zırh giyilmiş ve üzerine gündelik kıyafetler eklenmişti.

Mert'in bakışları bizzat Eltra'ya döndü.

-"Sen misin lan o?"

Mert'in bakışları aniden Eltra'ya döndü.

Ses tonu mahalle serserisi gibi olan Eltra, Mert'e bakarken rahatsız olmuş gibi bir ifade ile seslendi.

Mert ise sırıttı.

-"Benim lan o?"

Eltra'nın tek taşı havaya kalktı.

-"Yaklaş bakalım"

Mert'in ileri attığı adım ile, Eltra'nın Mert'i süzmezi bir oldu.

Belk'in söylediğine göre, Bu çocuk ilk denemede C+ düzeye kadar çıkıp, kendisini rol modeli olarak görüdüğüydü.

Hatta Mert'in kendisi gibi bir meridyen kullanıcısı olup, kendine özel yetenekler kullandığını dahi söylemişti.

Fakat Mert'in aynı zamanda terbiye eğitimi almamış ve saldırıya uğrayan bir tapınaktan hayatta kalan tek kişi olduğunu da biliyordu.

Mert yaklaştıkça, Bedeninde bulunan yaralar, aynı zamanda Bedenindeki kas yapısı belirgin hale geliyordu.

Eltra, bu yaşta böyle bir beden göreceğini düşünmemişti.

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin