Yeni Yetenek Üretme Denemesi - 2

48 10 14
                                    

Yüzündeki teri sildi ve tekrar içine baktı.

Bu yetenek, Mert'in oyunda parasını olmaması ve fakirlikle baş etmesi sonucu oluşmuştu.

Mert buna "Depo"

Adını verdi.

Bu halka, içinde her meridyenin özünü bir kez olma şartı ile öz depolar ve savaş sırasında biten öz yerine doldurma görevi görürdü.

Mert'in 20 meridyeni olduğu için, bu halkalı 20 kez doldurabilir ve içine 200 birim öz atabilirdi.

Fakat Mert'in Bedeninde geçen zaman çok uzun olduğu için zihni ve bedeni 3 meridyen sonucunda yorgun düşmüştü.

30 birim öz şuanlık işini görürdü fakat Mert işi şansa bırakmayı düşünmedi.

Evan gelene dek aynısın yaptı ve sonuç olarak 100 birim özü depolamayı başardı.

Artık kolunda bulunan halka bir bilezik gibi koluna geçmiş ve parlaklığı gözle görülür biçimde anlaşılır olmuştu.

Tabi Mert'in oyunda yaptığı 2000 birim özlük halkalar zırh olarak bile kullanılırken, bu halka şeffaf bir kumaş gibi duruyordu.

Oyunda zaten Savaş özünden zırh yapmak imkansızdı.

İlk olarak öz bedeli çok yüksek, ikinci olarak oyun buna vermedi.

Sonuç olarak yakın her sınıfın bir zayıflığı olmalıydı.

Eğer oyuncu markete işi düşmeden veya yüksek seviye bosslar kesmeden kendine zırh Üretme yeteneğine sahip olsa, Demirci veya terzi sınıfını oynayıp tüm zamanını güçlü zırh yapan oyuncuların emeği boşa gitmiş olurdu.

100 birimden sonra, halka oluşmuş ve Mert sakince ayağı kalkmıştı.

Tessa artık Mert'e başka bir gözle bakıyordu.

Ne oldu ve bedeni neden geliştiğini bilmese dahi, Mert'in savaş özü ustalığını görünce kaşları yukarı kalktı.

Normal keşişler bu savaş özünü kullanır ve eğitim aldığı ustanın imza yeteneklerini gururla kullanırlardı.

Fakat Mert'in F düzey deki kuklaya karşı kullandığı savaş taktikleri, mahalle kavgalarında kullanılan eğitim görmemiş serserilerin yapacağı tipten şeylerdi.

Sonunda gerçek bir keşiş Gibi davranmaya başlamıştı.

Fakat Mert'in bir keşiş olmaya niyeti yoktu.

Oyunda kendi bulduğu yolu izleyecekti.

Savaş özü yavaşça dolmaya başlarken, Evan sakince oradan çıktı.

Toz ve duman arasından O sırada sahte meridyene neler olduğunu göremediği için, bina ustasından incelemesini istedi.

Bina ustası sakince videoyu izledikten sonra, sadece sırıttı ve elini salladı.

-"Bırak geçsin değişik çocuk, hoşuma gitti."

Evan karşı gelmedi.

Sonuçta maaşına dokunan bir şey yoktu ve pek umrunda olmadı.

Eğer burası yan şehirlerden birisi değil de başkent olsaydı.

Mert'in paçası bu kadar rahat kurtulamazdı.

Mert sakince bakışlarını içeri giren kadına dikti.

Siyah uzun saçları arkada toplanmış, üzerinde ise takım elbise benzeri bir kıyafet vardı.

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin