Kim Kime Dum Duma

27 9 7
                                    

Attığı son adım ile, Bakışları maceracı binasının girişinde bulunan Evan'a döndü.

Evan'ın yüzünde oluşan Tereddüt, ilk kez yüzünden belli oluyordu.

Mert ise sırıtarak Evan'ın gözlerine baktı.

Evan zeki bir kadındı.

Sonuç olarak maceracı binasının en yetkili kişileri arasındaydı ve burada kalmak için sadece sag güç değil, aynı zamanda zekasının da yeterli olması gerekirdi.

Eli ile içeriyi gösterdi.

-"İçeri gelin."

Mert, yavaş adımlar ile binadan içeri girerken, görev kağıdını Mox'a verdi.

-"Kazancın %100'ünü istiyorum. İnekleri satma cesetleri alsınlar. Ben birazdan gelirim."

Mox'un tek kaşı havaya kalktı.

-"Babanın oğlu mu var lan b-"

Mert arkası dönük bir biçimde seslendi.

-"İki içki"

Mox hemen cevap verdi.

-"Kabul"

Mox'un morali yerinde iken, Bakışlarını ork cesetlerine dikti.

Orklar yaralı ve ağır darbeler almışken, aniden büyük Orka baktı.

Bacakları arasındaki göçüğü gördüğü anda, bir erkek olarak acıyı zihninde canlandırdı.

-"Ahhhh..ucube herif.. Düşmana bile yapılmaz bu lan.."

Bu sırada Mert, Evan'ın gösterdiği yolu takip ederek, gizli bir odaya girmişti.

Odada sadece bir masa ve iki koltuk vardı.

Beyaz duvarlar ve beyaz koltuğun önünde, siyah bir masa.

Mert hak düşünmeden oturdu.

Evan ise karşısına geçerek ellerini birbirine vurdu ve iki kişi içeri girdi.

Mert ise hemen elini havaya kaldırdı.

-"Sargı bezlerini değiştir ve yaraların kanamasını engelle. Tamamen iyileştirme."

-"TCH!"

Evan dili ile rahatsız edici bir ses çıkardı.

-"Bu çocuk nasıl bu kadar rahat? Sanki her hareketimi biliyor gibi, beni avcunun içine almaya çalışıyor... Sana bir şey öğreteyim evlat, bu dünyada herşeyin bir fiyatı vard-"

Aniden, Mert ayaklarını masaya attı ve seslendi.

-"Eeeee? Napcaz şimdi?  Bana verdiğiniz bilgi yanlış? Yaralandım, ekipmanlarım yok oldu? Vah vah vah?"

Evan'ın yüzünde bir sırıtma oluştu ve masum bir ifade ile,

-"Bilgi mi yanlış? Hemen oraya bir ekip gönderip araştırmaları isteyeceğim, biz maceracı Binası asla maceracılarımızı riske atmayız."

Bunları duyan Mert ise içinden geçidi.

-"Benim önümde zaman kazanmaya çalışmak ha?"

Mert'in sakinleştiğini gören Evan biraz gerildi fakat bunu belli etmedi.

-"E iyi o zaman. Ben bunu maceracı Binası lordu ile Konuşmak istiyorum. Sonuçta göndereceğiniz ekip için benden bilgi alması lazım değil mi?"

Evan aniden afalladı.

Fakat ardından hemen kendini düzeltti.

-"Bu kadar küçük bir mesele yüzünden lordu rahatsız edemeyiz, zaten lord rahatsız olmasın diye biz varız."

Köylüler ve Kahramanlar Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin