3

110 19 1
                                    

Önümde iki seçenek vardı ya hiç birşey duymamış gibi yapıp lavaboya gidecektim , ya da geriye dönüp neler olduğuna bakıp beyin hücrelerimi kurtlardan arındıracaktım. Peki bilin bakalım ben ne yaptım ? Evet merak eden tüm hislerime bir küfür sallayıp kapıyı açtım. Karşımdaki görüntü ise kan donduran cinstendi.

İki tane iri kıyım çocuk , yerde kedi gibi kıvrılmış çocuğu tekmeliyordu .Çocuk aldığı darbelerden inliyor ama bağırmıyordu. Ağzı , burnu , üstü başı kan revan içindeydi. İlk şoku atlattığımda kafamı kaldırmayı akıl edebildim. İki çocuk tekmelerken sıraların üzerine rahatça kurulmuş olayı izleyen 4'lü kapının açılmasıyla gözlerini bana dikmişti. Ön sırada oturan bana böcekmişim gibi baktı ve '' Çık dışarı hemen. ''

Yutkundum . Bir adım geri , bir adım daha derken kapının önüne çıkmış ve kapıyı arkamdan kapatmıştım bile. olduğum yere oturup gördüklerimi ve verdiğim tepkiyi hazmetmeye çalıştım. Korkmuş ve kaçmıştım . Ben !!

Kantide oturan gazeli görüp yanına koştum o buranın tecrübelisiydi ne yapmam gerektiğini en iyi o bilirdi en azından vicdanımı susturacak bişeyler yapmalıydım.

'' Gazel bir dakika gelebilirmisin? '' Oturduğu masadan uzaklaşıp tenha bir yere geçtik.

'' Ne oldu canım.'' Tüm gördüğümü olduğu gibi anlattım. Konuşmam bittiğinde Gazelin yüzü tepkisizdi bir mimik dahi oynamamıştı.

'' Unut .''

'' Efendim.''

'' Gördüklerini unut Armi , unutmasanda birşey değişmeyecek . Okul müdürüne git şikayet et , polise git istediğin yere git değişmeyecek o yüzden bu yaşananları unut .''

'' Ama nasıl olur ? naıl böyle dokunulmaz olabilirler , ben .. ben inanamıyorum bu olanlara kim onlar bu hakkı nerden buluyolar .''

'' Bilmediğin çok şey var Armi , önce soğukları tanı ve sonra herkesin yaptığı gibi sus .''


*****

Ayakkabılarımı çıkarıp Suat'ın odasına gittim koşarak . Kardeşim diye söylemiyorum ama bana yardımcı olabilecek tek kişi o şu durumda.

'' Suat bana ardım etmen lazım .''

'' Karşılığında ne yapacaksın.''

'' Acaba geçen gün annemin cüzdan aldığın 50liği biliyor mu ki ''

'' Konu ne abla '' Zafer benim !

'' Birileri hakkında birşeyler öğrenmem gerek ''

'' O iş bende isimleri ver bakalım.''

'' Aktuğ Avar , Cem Bayrak , Eren Okuyan , Rüzgar Uzun, soğuklarda deniyor onlara .'' İsimleri verince bana gerizekalıymışım gibi baktı ne bakıyorsun anlamında kafamı salladım . Tanrım bu çocuk gerçekten gıcık.

'' Abla cidden soğukları tanımıyormusun ?''

'' Ne ? sen tanıyomusun ?''

'' Abla sen kız olduğuna eminmisin ?''

'' Anneeeeee , Suat var yaaa...''

'' Tamam sus bağırma. Bak onlar bu şehri bırak bu ülkenin en tanınmış ve en yakışıklı çocukları ben bile bu yaşta tanıyorum sen cidden cahilsin .''

'' Boş muhabbet yapma Suat bana daha elle tutulur bilgiler lazım mesela bu çocuklar nasıl ellerini kollarını sallayarak okulun içinde ders saatinde bir öğrenciyi dövebiliyorlar.'' Önündeki laptobun kapağını açıp Rüzgar Uzun yazı.

'' Rüzgar Uzun ; Babası ünlü mafya babası Cavit Uzun. 50 küsür yıllık mafya geçmişleri var. Ülkemizdeki birçok barlar onlara ait . Türkiyenin en zenginler listesinde 12. sıradalar. Cavit Uzun'un resmiyetteki işi tekstil fabrikatörlüğü. Hayatta tek varlığı ve mal varlığının sahibi Rüzgar Uzun. Rüzgar gece hayatına düşkünlüğü ''casanova'' lakabıyla tanınır. Babasının gölgesinde yetişen Rüzgar Uzun Avarlar Koleji son sınıf öğrencisi . ''

'' Eren Okuyan ; Eren Okuyan milli atletlerimizden . Yurtiçinde ve yurt dışında birçok madalya kazanarak ülkemizde en başarılı atletler arasında geliyor. Tüm ailesinin atlet olması ve spora düşkünlükleri maddi hayatlarınada yansımıştır. Almanya , Amerika , Fransa , İtalya gibi birçok ülkede oldukça önemli spor salonları ve spor akedemileri vardır. Birçok atlet yetiştirmektedirler. Koşu haricinde diğer dallardada alanının en iyisi olan Eren atletizmi 1. plana alıp atlet olarak tanınmayı benimsemiştir. Yakın arkadaşı olan Rüzgar Uzun gibi gece hayatını çok seven Eren, girdiği her ortamda kızların gözlerini kamaştırmayı başarmıştır. DİPNOT : Eren'İn daha önce hiç kız arkadaşı olmamıştır.

'' Cem Bayrak ; Cem henüz 7 yaşında iken ailesiyle yaptığı kazada anne ve babasını kaybetmiş , bu yaşa kadar tek başına gelmiştir. Ailesinin tüm mal varlığı Cem' e kalmış ömür boyu çalışmasına gerek olmayacak kadar mülke sahip olmuştur. Cem resim yapmayı hobi edinmiş fakat hiç bir zaman resimlerini gün yüzüne çıkarmamıştır.

'' Aktuğ Avar ; Avarlar holdingin iki çocuğundan biri. Avarlar holding Uluslararası bir şirket olup Türkiyede otomotiv , gıda , eğitim , avm otel gibi birçok sektörde başarı gösterip ülkemizin en zenginleri arasında 3. sıradadırlar. Kendinden 5 yaş büyük olan ablası yurt dışında evli olup mimarlık yapmaktadır. Aktuğ Avar yakın arkadaşlarıyla birlikte kendilerine ait olan Avarlar Kolejinde eğitimine devam etmektedir. Gece hayatı yok denecek kadar az olan Aktuğ , yurt dışında tatil yapmayı kendine hobi edinmiştir.''

Gözlerim şaşkınlıktan iyice açılmış alık alık laptobun ekranına bakıyordum . Bu insanlar benim sülelemi 546543859595320132 kere satın alacak güce sahiptiler işte Armi olarak doğmama bir kez daha küfrettim.

'' Şimdi gördün mü abla bu çoçukların bu hakları nerden aldığını .''

'' Zengin veletleri pis kibarcıklar , sırf zenginler diye insanları nasıl bu kadar küçümserler nasıl böyle davranılar şimdi daha da çok nefret ettim hepsinden.''

'' Abla ''

'' He''

'' Zengin değil ultraötesi zenginler.'' Kafasına yatağındaki yastığı fırlatıp '' Kes sesini '' dedim.


Gözlerim yavaş yavaş kapanırken yemin ettim tüm varlığımla ''Soğuklar mısınız , ayazlarmısınız her ne haltsanız sakın benim karşıma çıkmayın. Sakın ! bir kez daha korkutamayacaksınız beni , buna bulaşırsanız hepinizi mahvederim. ''

SOĞUKLARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin