-6B-

5.5K 135 24
                                    

Oy verip yorum atarsanız sevinirim

Züleyha uyku ile uyanıklık arasında yattığı yataktan duyduğu kapı sesi ile doğruldu. Saatlerdir hareketsiz yattığı için karnın da sadece sızı vardı ama doğrulunca hissettiği acı gözlerinin dolmasına neden oldu. Kafasını yatağa çevirdiğin de beyaz çarşafların kan ile kırmızı olduğunu gördü.

Tüm gece ağrıdan yatamamıştı durmayan kan ciddi bir şey olduğunu düşündürmüştü bir ara . Kan ile beraber çektiği ağrı bir daha kocası ile bir şey yaşamamayı düşündürmüştü. Her seferinde bu kadar ağrı çekmeye dayanabileceğini düşünmüyordu.

Kapıyı açmak için kalkma çabaları ağrı nedeni ile başarısız olunca kapı arkasında ki kişi sinirle bağırdı.

"SAAT KAÇ OLDU HALA YATIYOR MUSUN SEN?!"dedi Ali'nin annesi.

Kapı sonunda açıldığında sinirle soluyan kadın Züleyhayı böyle görünce bir an durdu . Ne olmuştu ya bu kıza?

"Bu ne hal?"

"Canım çok acıyor normal mi bu? Kanamam da çok her yer kırmızı oldu , hala aktığını hissedebiliyorum. Canım çok acıyor Ali gitti hastaneye nasıl gideceğim. Çekilir gibi durmuyor. Leyla hanım bird-"

Leyla hanım bu kadar serzenişin arasında sadece tek bir şey'e odaklandı. Kızın acısı umrunda değildi pek kızı zaten yeterince acı çekiyordu.

"Ali nereye gitti . İlk günden oğlumu kaçırdın mı."

Züleyhanın dudakları bir an titredi. Ne diye anlatmıştı ki zaten , umrunda olmadığını düşünmesi gerekirdi. Halini görmüyor muydu bu kadın?

"Ben , ben bir şey yapmadım. Kendisi banyo yapıp gitti gece yarısı."

Leyla hanım Züleyhayı baştan aşağı süzdü kibirli bir yüz takındı.

"Belki de sen ona yetmemişsindir."

"Ne? Şuan konu bu mu Leyla hanım . Canım acıyor tüm gece acıdan uyuyamadım , kaç gündür yemek yemedim üstüne bu kan başım dönüyor artık. Ölü gibi hissediyorum hiç tanımadığım bir adam ile bir anda evlenip beraber oldum üstüne kocam beni bırakıp bir yerlere gitti ve siz bunu mu sebep gördünüz."

"Neden tek beni sucluyorsunuz? Belki de hata bir kıza nasıl davranılmasını bilmeyen oğlunuzdadır."

Züleyha konuşurken sürekli ellerini haraket ettiriyor ve yutkunup duruyordu. Koca odada ki oksijen ona yetmiyordu .

"Senden başka kimi suçlayacağım . Abin bir sapık , diğer abin hırsızlıktan tutuklandı. Baban ise sürekli karısını aldatıyor. Böyle bir aileden gelmiş birinden başka kim suçlu olacak."

"Le-" Züleyhanın lafını böldü ve yatağa doğru adımladı aynı zamanda Leyla hanım.

"Bana bak . Kendini zaten oğlumun boynuna kattın. Öyle zengin bu diye bel bağlama tek kuruş harcatmayacağım sana. Sen bu eve bir gelin olarak gelmedin , tecavüzcü bir piçin kardeşisin hepimizin gözünde."

"Bir işe yara Ali'yi zaten cinsellik dışında hiç bir konu da mutlu edemezsin . Bari bunu becer . Oğluma yetmezsen senden daha iyi kadın her zaman bulunur. Senin yüzünden oğlum evinden uzaklaşıp kaçmasına sebep olma."

Züleyhanın verecek cevabım çoktu ama Leyla hanım elini itekleyip odadan kapıyı çarparak çıktı. Sıkıyordu bu oda onu cidden . Çıkması gerekiyordu. Yataktan karnına acılar saplana saplana çıktı. Ağrıyan karnını tutarak banyoya gitti . Bir duş iyi gelebilirdi .

Duşta suya göz yaşlarını karıştırdıktan sonra çıkıp bol bir elbise giydi. Dar bir şey ve bir pantolon canını yakabilirdi şuan. Zaten can acısı vardı daha da artarsa dayanabileceğini zannetmiyordu.

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin