-10B-

4.8K 141 14
                                    

Oy atar mısınızzz. Birde bu bölümden sonrasını Züleyhanın ağzından yazmaya karar verdim.

+

Kurutma makinasının havasının vurduğu saçlarım görüşümü ara ara kapatsada yatakta yatan Ali'yi aynadan gorebiliyordum. Beraber aldığımız duştan sonra saçlarını ıslak üstünü çıplak bırakmış uzanıyordu.

Tavanı izliyordu. Sürekli onu tavanı izlerken görüyordum , bakışları tavana karşı düz değildi. Beyaz bir tavan değilde başka bir şey görüyordu sanki beyazlıkta. Derin bir nefses aldığında kalkan göğsünü izledim aklıma getirdiği düşünceler ile gözlerimi aynadan çektim.

Bir ay önce dediği gibi ilerliyordum iki gündür. Diğer türlü gidecek ve beni hep yalnızlığa , baskıya terk edecekti. Zaten ömrümün öncesini hep buna benzer şeyler ile geçirmiştim daha fazlasına katlanabilir miydim? Sanmam.

Beklediğimin aksine öfkesi o kadar da üstümde değildi. Ama Elif'in adının geçtiği aklına geldiği vakitler bana gösterdiği bakışları ağlama hissiyatı uyandırıyordu. Zaten ağlamaya fazlasıyla müsait biriydim .

Gözlerim onun çalışma masasında ki büyük saate kaydı. Saat üçtü bu gece biraz fazla uzatmıştık . Arada durma isteği gelse de bu istek ondan gelmediği sürece bunu dile getirmedim . Çünkü bana isteksiz durmamı söylemişti.

Saçlarının kuruduğundan emin olduğumda öne uzanıp fişi çektim. Masada ki tarağı alıp saçlarımı tararken hissettiğim yumuşaklık gülümsememe neden oldu . Saçlarımı çok severdim yüzümü de.

Nadiren de olsa sokağa çıktığım zaman yada akrabalar ile denk geldiğim zaman hep övgü alırdım. Annemi sevmesem de güzelliğimin ondan geldiği gayet açıktı. Mavi gözlerim babamdan gelmişti ama kalan her şey annemdendi .

Sokağa çıktığım da hep erkeklerin gözlerini üzerimde hissederdim. Bazen rahatsız edici boyuta gelirdi bu bakışlar. Tanımadığım insanlarin ilgisini çekerken kocam olan kişinin ilgisi bir türlü gelmiyordu .

Arada yüzüme bakardı ve hemen gözlerini çekerdi , sanırım bu ilgisizliğinin en büyük sebebiydi . Sadece gözlerime bakardı benim gözlerim onun gözlerinin yanında sönük kalıyordu. Yeşilleri parlarken yanında hiçti maviliklerim .

Aklıma düşen anlar ile bir an gelen hayranlığım anında kayboldu. Saçmalıyordum şuan bana iğrenç davranan biri hakkında bunu düşünemezdim . İlk gece hırslanıp canımı çok yakmıştı sonra ki bir ay ve ondan öncesi bütün bunlar sürekli ona yaklaşmama engel olacaktı.

Saçlarım ile ilgim bittiğinde ayağa kalktım. Ali hala kafasını kolunun altına koymuş tavanı izliyordu . Yatağa adımladığım da yandan bir bakış atıp arkasını döndü ve lambayı kapattı.

Bu duraksamama sebep oldu . Bunu her defasında yapması kalbime nedenini bilmediğim bir ağırlık getiriyordu. Saatlerce benimle sevişip böyle arkasını dönmesi iğrenç hissettiriyordu.

Sabah ki konuşmadan sonra bakışlarında soğukluk zaten hissediliyordu . Beni bir anda kendinden itmeye başlamıştı. Üstümde saatler geçirip yanına geçince arkasını dönüyordu. Yüzümü öpüp yüzünü dönüyordu.

Daha durgun bir şekilde yatağa geçip battaniyeyi kaldırıp altına girdim . Yan dönüp yüzümü sırtına döndüm kolumu yüzümün altına aldım. Sırtını izlerken iri cüssesi yine yanında küçülmemi sağladı.

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin