Oy atar ve yorum yaparmisinizz.
+
Züleyha sabah pencereden vuran ışığı elini kaldırarak engelledi . Kafasını yana yatırdığında dün gece kalbini tekrar kıran kocasını uyurken gördü. Derin bir nefes içine çekti , böyle yapmasaydı daha başka bir güne uyanabilirlerdi. Niye her seferinde bir şeyleri Züleyhanın açısından mahvedip duruyordu .
Üstünde ki yorganı kenara attı. Üstünde sadece alt iç çamaşırı vardı , dolaptan giyecek kıyafet alıp banyoya yöneldi. Yarım saate yakın banyo da oylandıktan sonra üstünü giyip aynanın karşısına geçti. Yüzü solgundu yine bir türlü kendine gelememişti.
Önünde ki bir kaç mazleme ile yüzüne biraz renk kattı. Allık yüzünü parlak göstermeye yetmişti aslında zaten beyaz bir teni vardı. Arkasından gelen ses ile yatağa döndü Züleyha. Ali yatakta hareketlenip doğrultmuştu.
Züleyha onun hala çıplak olduğunu görünce gözlerini kaçırdı. Bu da bir an ona saçma geldi zaten göreceği kadar görmüştü niye utanmıştı şimdi? Ali'nin adımları Züleyhaya doğru ilerlerdi. Yanına geldiğinde kızın çenesinden tutup yüzünü kaldırdı eğilip alt dudağını kendine çekti.
Züleyha biraz duraksasa da karşılık verdi . Saniyeler sonra Ali hiçbir şey demeden geri çekilip banyoya yöneldi. Züleyha tüm ömrün böyle geçeceğini düşünmeye dayanamiyordu. Hep böyle öpüp dokunup yüzüne bile bakmayacak mıydı?
Canı karşılık vermek falan da istememişti ama geçen geceler demişti. Ne zaman istersem istekli ol diye . Şuan ters yapsaydı yine kavga ederlerdi.
Züleyha tek başına odadan çıkmak yerine geçip yatağa oturdu ve Ali'yi beklemeye başladı. Gözleri açık kıyafet dolabında dolanırken aklına gelen şeyleri düşündü. Belki de annesinin babasına davrandığı gibi davransa bu kırıcı hareketleri biterdi .
Tamam babası onu sevmezdi ama annelerini hep sevmişti. Züleyha kalkıp dolaba ilerledi kocasının kahvaltıdan sonra işe gideceğini bildiği için uygun kıyafetler çıkardı. Dolabın önünde bekleyip kocasını bekledi.
Ali banyodan çıkınca tekrar hazır kıyafetleri gördü. İki olmuştu bu . Züleyha sandalyeye oturup onu izlerken Ali de üstünü giymişti. Bunu da pek beklemiyordu aslında .
"Günaydın."diye mırıldandı Ali. Dediği ile kendine kaşlarını çatması bir oldu . Ne alaka demişti bunu? Hani kıza soğuk yapacaktı. Hani hayattan bezdirtecekti. Günaydın mıydı şimdi cidden.
Küçük bir gülücük çıktı Züleyha'nın dudaklarının arasından. "Günaydın sana daa." Dedi neşeli bir ses ile sonunu da uzatmıştı. Bu tavır ile Ali'nin kendine siniri daha da bozuldu. Son düğmesini de ilikledikten sonra kapıya yöneldi.
Züleyha da yerinden kalkıp kocası ile aşağı inerken sohbet etmek için arada aklına takılan bir konuyu dile getirdi . Kendi isminin yanlış telefazu.
"Alii." diye uzattı yine.
"Efendim?"
"İsmimi bir söylesene."
Ali kaşlarını çattı ne gereksiz bir istekti bu.
"Züleyha."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYA(Töre)
Novela Juvenil!!ESKİ ZAMAN DA GEÇEN BİR HİKAYEDİR!! Şanlıurfanın ileri gelen ailelerinden birinin en büyük çocuğu olan Ali Karasalan ve fakir bir ailede üç erkek çocuğun arasında büyümüş Züleyha Kılıç. Züleyha yanlızca abisinin suçunun bedeli olarak verildi zaten...