-7B-

5.1K 131 9
                                    

Oy ve yorum mutlu ediyor benii.

Ali ellerini kızın beline çıkardı kendine çektiğinde Züleyhanın iki eli Ali'nin göğsünde durdu.Ali elinin birini Züleyhanın yanağına koyup gezdirdi . Züleyha karnını içine çekti dudaklarını birbirine bastırdı. Ali yavaşça dudaklarına eğildi.

Aklına sürekli dün gece yaşadığı acı ve bitmeyen kan geliyordu . Sanki o acıyı hala hissediyormuş gibi bacaklarını birbirine yapıştırdı.

"Dur yapamayacağım."

"Ne?"

"Korkuyorum yine çok canım acıyacak bunu İstemiyorum."

Ali sinirle kafasını sallayıp banyoya daldı , bir dakika içinde su sesi geldi . Züleyha elini ensesine götürdü açık saçlarını tek yana topladı. Ne tepki verceekti Ali. Züleyhayı döver miydi?

Ali bir kaç dakika içinde banyodan üstü giyinik çıktığında sehpadan anahtarı ve telefonunu aldı .

"Nereye?"

"Sen olmazsan başka kadınlar bulurum demiştim."

Züleyha hızla Ali'nin önüne geçip durdu.

"Hayır! Başka kadınlara gidip beni aldatmazsın. Seni istememek benim suçum değil. Sen dün gece canımı çok acıttın korkuyorum aynı acıyı yaşamaktan . Sen sadeve zevk alıp gittin tüm gece ağlayan bendim."

"Sana bunların umrumda olmadığını söylemedim mi?"

"Ali-"

Ali dinlemeden kapıyı çarparak odadan çıktı. Arkasında yine incinmiş bir Züleyha bıraktı.

+

Sabah erkenden kalkıp mutfağa gitmişti Züleyha kahvaltı masasına oturmayı denemişti bile . Direkt mutfağa gidip hizmetliler yokken bir şeyler atıştırmıştı. Sofra toplandıktan sonra odasına geri çekilmek istedi çünkü ev ahalisinin nefretini çekmek istemiyordu.

"Züleyha."

Züleyha duyduğu yabancı ses ile arkasına döndü. Kendinden bir kaç yaş büyük duran bir erkek vardı , sofra da görmüştü. Ali'nin kardeşi olmalıydı.

"Efendim?"

"Ahmet ben."

Züleyha kafasını salladı. Adının Ahmet olduğunu öğrendiği kişi elinde tuttuğu kutuyu Züleyhaya uzattı.
Züleyha kafasını ne olduğunu sorar gibi iki yana salladı.

"Yemek getirdim sana. Dün hiç yemek yememişsin diye duydum. Kaç yaşındaydın17 mi?"

"Evet ve teşekkürler."

Züleyha uzatılan kutuyu eline aldığında kebap kokusu geldi burnuna.

"19 yaşındayım ben Elif. Elif'in ikiziyim."

Utandı Züleyha bir an . Abisinin yaptıklarının utancını tekrar omuzların da hissetti . Kafasını aşağıya eğdi. Sert bir tepki bekliyordu tam şuan da aslında. Aklına Elif geldiği için kızabilir gibiydi.

"Neyse yemeğini ye açlıktan bayılmanı istemem."

"Bana ne yapacaksın?"

"Anlamadım."

"Bozuk yenek falan mı getirdin ya da tam yiyecekken elimden mi alacaksın? Yada bana-"

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin