-12B-

5.6K 176 68
                                    


her neyese iyi okumalar.

Oy ve yorum yaparsanız sevinirim ( oyları 50+ yapmaz mıyız yaa)

++

Saçlarımı örmem bittiğinde omzundan arkama attım. Gözlerimin maviliği önce çıksın diye üstüne turuncu renk far sürmüştüm. Sabah Ali'nin sesi ile kalkmıştım. Telefonda biri ile tartışıyordu kullandığı terimleri bile bilmediğim için pek takmamıştım.

Kalkıp duşumu almış kendime yakıştığını düşündüğüm etek ile bluzu giymiştim. Biraz da makyaj yapmıştım. Canım makyajı abartmak istemiştim ama evdekilerin garip bakışlarını üstüme çekebilirdim bunu da istemiyordum.

Aynadan kendime baktığım da kendi kendime saçma pozlar vermiştim bir kaç tane . Arkamdan duyduğum gülme sesi ile bunu hemen kesip gerime dönmüştüm. Ali kısık gözleri ile bana bakıyordu.

Gözleri yüzümden aşağı kaydığında gözlerinde ki duygu değişimi rahatsız ettirdi o an . Bedenime bakıp düşündüğü şeyler garip hissettiriyordu. Sandalyemi geriye itip yerimden kalktım. Bugün topuklu bir ayakkabı giymiştim boyum biraz ona yaklaşmıştım.

Dün gece üzülüp kötü hissetsemde sabah kalktığımda bunun kendime bakmamı engellememesi gerektiğini düşünmüştüm. Bu nedenle güzelce hazırlanıp kendimi şımartmıştım.

Kendime özen gösterirken de Ali'nin ilgisini üstüme çekmek gibi bir şey yapmıştım.

Tamam benimle ilgilenmesini istemiştim ama bu şekilde değil. Çünkü şuan sadece bedenim hoşuna gitmişti ve bu bana özel değildi.

"Dün gece gezmekten bahsetmiştin." dedi kafasını yere doğru eğip.

Unutmuştum bile kaşlarım havaya kalktı "Aa aklımdan çıkmış bile."

"Bugün çıkabiliriz istersen gideriz alışveriş yaparız , yemek yeriz falan."

"Yaa . Olur ben üstüme başka bir şey arayayım."

Direkt topuklarımın üstünde dönerek dolaba yöneldim kolumu tutup kendine çevirdi. Kolunu belime indirip vücuduna yasladı. Kafamı kaldırıp baktığımda gözleri yüzümün her yerinde gezindi.

Kafasını eğip dudaklarını boynum ve enseme doğru ilerletip gezdirdi. Gözlerimi kapatırken yüzünün ifadeseni görmek istemiyordum.

Geri çekildiğinde de derin bir nefes aldım . Açılan gözlerim direkt yeşillerini buldu. Yüzüme öyle içi gider gibi bakıyordu ki bazen beni sevdiğini düşünüyordu . Sonra da kalbimi kırıyordu. Bu bakışlara kanmamak mümkün müydü?

Bilmiyorum neden böyle . Sıcaktı ,nazikti hissettiriyordu . Sonra bir anda itip soğuk yapıyordu kabalaşıyordu . Bir öyle bir böyle kafam karışıyordu. Daha da üzüyordu bu hareketleri belki de üzmek içindi yaptıklarının asıl sebebi.

Derin bir nefes aldı Ali.

"Çok güzelsin. Bazen düşündürtüyorsun neden bu şekil oldu diye ."

Kollarını benden çekip kapıya yöneldi . Arkasından bir süre bakıp daha sonra kapıdan çıktım. Bugün sanırım güzel geçecekti. Beraber vakit geçirecektik , normal bir çift gibi .

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin