-8B-

5.3K 144 50
                                    

Oy atar ve yorum yaparsanız sevinirimm.

+

Bu eve geleli bugün ile tam bir ay olmuştu. Ali ile hiç ilerleme olmamıştı çünkü o Ali'yi istemedikçe Ali de evden gidiyordu. Bu sıra boyunca geceleri başka bir kadına gitme düşüncesi de onu delirtiyordu . Tamam istememişti sevmiyordu ama karısıydı artık onun.

Üstelik onu istememesi de onun suçu değildi ki . Kendisi yapmıştı canını çok acıtmıştı korkutmuştu.

Ali'nin evde olmadığı süre boyunca da Ali'nin annesi ve kendi annesi üstüne geliyor. Onun ona yetmediğini söyleyip kendine olan güvenini kırıyorlardı . Leyla hanım bir türlü tek bir kadın yetmiyorsa sıkıntı oğlun da olduğunu da anlamıyordu.

Bir adam tek bir kadın ile yetinemiyorasa burada sıkıntı adamdaydı , kadınsa değil.

Bir ay boyunca evde kimse ona karşı sert tutumunu indirmemişti hala sinirle ve öfke ile yaklaşıyorlardı Züleyhaya. Ama Ahmet ile olan konuşmaları ilerlemişti sanırım bu evde kendine ilk ve tek arkadaşı bulmuştu.

Ve şuan üstüne yürüyen bir Leyla hanım vardı . Yine kızmak için geldiğini tahmin edebiliyordu.

"Züleyha yeter artık. Bir aydır oğlumu evden uzaklaştırdın . Bu gün ne yap ne et oğlumu geri kazan . Abin yüzünden kızımı kaybettim şimdi de senin inadın oğlumu alıyor benden ."

Doğrusu Leyla hanım doğru yerden vurmuştu bu sefer . Düşününce bu kadının son zamanlar iki çocuğuna da uzak kaldığını fark etti . Bunu yapmaya hakkı yoktu tabi ki .

"İstemeden oluyor daha önce de anlatmıştım size bunları. Korkuyorum."

"Ali'ye anlat benim oğlum öyle kadınları incetek biri değil öyle yetiştirmedim ben onu!"

Öyle miydi cidden? Züleyhaya bir aydır yaptıkları aksine bir kadını incitmekten çekinmediğini gösteriyordu. Gözlerini kaçırdı Züleyha.

"Sanırım deneyeceğim."

Leyla hanım Züleyhaya ilk defa sahici bir gülümseme sunduğu da Züleyha şaşırdı. Karşısında ki kadın memnunca kafasını sallayıp arkasını döndü.

Züleyha geri odasına girdiğinde bir aydır yaptığı gibi Ali'nin kitaplığından bir kitap alıp okumaya başladı. Kocasının kitap zevki hoşuna gitmişti , akıcıydılar. Bir saate yakın kitap okuduktan sonra saate baktı. Ali'nin gelmesine az kalmıştı.

Züleyha bugün bir değişiklik yapmayı düşündü ve aklında ki fikir ile mutfağa ilerlerdi. En azından hizmetliler artık onu rahatsız etmiyordu.

Buzdolabını açıp içindeki meyvelere baktığında portakal gördü. Bir kaç ihtiyaç daha çıkardıktan sonra bildiği şekilde portakal suyu hazırladı. Geri buzdolabına koyduktan sonra ona yandan bakan kadınlara gülümsedi.

"Kimse dokunmazsa sevinirim."

Geri bahçeye çıktığında kol saatine baktı Ali bir kaç dakika içinde gelirdi . Garip bir şekilde kocası sürekli aynı dakikalar içinde eve geliyordu her gün. Bir süre bekledikten sonra çalan kapı sesine koşarak gitti. Tamam koşması biraz saçma olmuştu ama utancı ağır basmadan önce yapması gerekirdi.

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin