-14B-

2K 59 32
                                    

Züleyhamı buldum bakışları bile aynı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Züleyhamı buldum bakışları bile aynı.

İyi okumalar.

++

3 AY SONRA

Evleneli artık beş ay olmuştu , evde gündüzleri tüm ailenin nefretini geceleri Ali'nin eziyetini çekiyordum. Buradakilere onlar yüzünden alışmamıştım ben bir adım atsam onlar on adım geri itiyorlardı beni. Ama anlaştığım birileri vardı Elif ve Ahmet ikiside bana karşı çok iyiydi . Aile Elif ile görüşmeme izin vermiyor rahatsız oluyordu bu yüzzden onların haberi olmadan Elifin yanına gidiyordum.

Elif bana sıkıntılarını önceden neler yaşadığını okul arkadaşlarını güzel anılarını anlatıyordu bunu yaparken rahatladığını görebiliyordum. Arada eski nişanlısı Muratın konusu açılıyordu , üzüldüğünü görebiliyordum bazen tutamayıp ağlıyordu hala Muratın bunu yaptığına inanmıyordu ailesinin işi olduğunu söylüyordu. Belkide ailesindendi bu olabilirdi ama kendisinin ses çıkarmaması da onu suçlu yapardı bu konuda.

Ahmet iyiydi gayet anlaşıyorduk bana çok iyi bir arkadaş olmuştu ama bazı hareketleri garipti . Bazen bana gereðlğinden fazla yaklaşırdu ne olursa olsun o benim kocamın kardeşıydi , kaynımdı.

Ali yine aynı Aliydi nefretinden hiçbir şey eksilmiyordu . Her zaman fiziksel olmasa da canımı çok yakıyordu .

Aynaya eğilip tüm odağımı küpelerime verdim , çiçekli bir küpeydi üzerimde lila rengi elbiseye çok yakışmıştı. Saçlarımı da geceden çorap bağlayarak lüle yapmış kafama beyaz düz kumaş bandanamı takmıştım. Süslenmem bitince beyaz bombeli çantamı koluma takıp boy aynaasından kendime baktım. Çok tatlı hoş olmuştum Tam on yedi yaþýnda liseli genç kýz gibi olmuþtum evli bir kadýn gibi deðil.

Bu düþünce ile gülüþüm soldu ve derin bir çektim . Belki baþka yerde baþka ailede doðan Züleyha þuan arkadaþlarý ile eðleniyor , sýnavlarýna çalýþýyor yapamadýðý sorular için dertleniyor veya anne babasý ile aile saati yapýyordu. Ýnsan keþke doðduðu aileyi seçebilseydi.

Bu düþünceler içinde Ali banyodan çýkmýþtý kafasýný eðmiþ kol saatini takýyordu. Üstüne ona yakýþan bir takým giymiþti dýþarýdan bir göz onu çok beðenirdi ama ben geceleri izi geçmeyen eziyetleri yüzünden ondan sadece korkuyor veya tiksiniyordum. Ýriydide karþý koymaya çekiniyordum aramýza üçüncü kiþi koymasýndan da.

Kocaným senin diyerek ve sürekli tehdit ederek tamam dedirtmesi dokunaþlarýna karþý gelemem yaptýklarýný temize çeker miydi?

"Hazýr mýsýn?"

"Evet."

Bu gece kuzenin düðünü vardý ona gidiyorduk. Baþýný sallayýp yanýma geldi elini belime attýðýnda gerildim ama dudaklarýmý birbirine bastýrýp sustum. Aþaðý indiðimde elif dýþýnda tüm aile buradaydý . Hep beraber konaktan çýkýp arabalara geçtik, ben ve Ali kendi arabýmýza binmiþtik.

ZÜLEYA(Töre)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin