Oy verirseniz birde hangi sahne de ne düşündüğünüzü yazarsanız sevinirim .
Odanın kapısı gürültüyle açıldı. Züleyha ağladığı yerden başını kaldırmadı ama sinirli bir beden direkt yanına gidip onu kaldırdı . Kaşları çatık Ali kıza kızacakken gördüğü hali ile vazgeçti.
İki dakika da kıpkırmızı olmuştu kızın yüzü gözü, dudakları titriyordu . Kafasını aşağı indirdiğin de elinin kanadığını gördü. Çok kötü bir şekilde.
"Züleyha ne yaptın sen!"
Züleyha'nın omuzları tekrar şiddetli ağlamanın nedeniyle sallandı.
"Beni öldürmeyin.."
Ali derin bir nefes aldı.
"Seni neden öldürelim biz?"
Züleyha gözlerini yukarı kaldırdı alttan alttan Ali'nin gözlerine baktı.
"Annem dedi abileri yerine o ölsün. Kızınıza zarar verdik kızımıza zarar ver-" Züleyha lafını ağlayarak yarıda kesti.
"O öyle dedi diye yaptık ya zaten." Ali kafasını odanın içinde gezdirdi.
Saatler önce kızı attığı yatak toplanmıştı.
"Hadi hastaneye gidiyoruz."
"Neden?"
Ali gözleri ile elini işaret etti. Züleyha kafasını salladı . İkisi odadan çıkıp aşağı indiğinde Züleyhanın annesi kızının üstüne doğru hızla yürümeye başladı. Zaten konakta Ali , babası ve Züleyha ile annesi dışında aile ferdi yoktu ağalar da gitmişti.
"SENİN YÜZÜNDEN ÖLDÜ AİLEM!"
Adile hanım elini kızının saçına dolayıp çekmeye başladı. Züleyha kanayan eli ile annesini itmeye çalıştı. Züleyhanın gücü yetmese de Ali tek hareketi ile kadını geriye itti.
Adile hanım yere düşerken kin dolu gözlerini kızının üstüne dikti . Züleyha gözlerini kaçırdı bu bakışlardan.
Utanıyordu böyle olmaktan neden bir türlü insanlar arası ön plana çıkamıyordu sürekli herkes annesi gibi onu suçlayıp eziyordu.Ailesinin kaybettirdiği özgüveni bir türlü toplayamıyordu.
"Gel Züleyha."
Ali'nin sesi ile düşüncelerini kesip kapıya döndü. Ali de babasına yöneldi.
"Bu kadına böyle davranmaması gerektiğini öğret. Bir daha yaşanırsa hiç hoş şeyler olmaz."
Züleyhayı kolundan tutup arabaya yönlendirdi. İkisi de arabaya bindiğinde kısa süre içinde hastaneye geldiler.
Züleyha yol boyu kafasını eğip ağlasa da Ali gözlerini kızın üstünden çekmemişti. Onun için çok küçüktü bu kız en küçük kardeşi bile Züleyhadan büyüktü. Nasıl karısı olacaktı? Mesele sadece yatakta değildi her anlamda beceremezdi bu kız. Ne üstüne binse altından kalkabilirdi ne de sorumlulukları yerine getirip koskoca ev ile uğraşmasını bilirdi.
Bir sıkımlık canı var derler ya Züleyhanın öyle bir canı var gibiydi.
"Geldik." Ali gözlerini kızın üstünden çekmeden konuştu.
Züleyha ona bakmasa da gözlerini hissediyordu ve bundan utanıyordu.
Evlenecek miydi onunla?
O neydi Züleyha neydi nasıl olacaktı ki.
Züleyha için çok büyük biriydi Ali.
Bu düşünceler arası kapıyı açıp dışarı çıktı. Kafasını arabaya doğru uzatıp "Gelsene" dedi. Züleyha arabadan inip Ali'nin yanına gelince hızla hastanenin içine ilerlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZÜLEYA(Töre)
Novela Juvenil!!ESKİ ZAMAN DA GEÇEN BİR HİKAYEDİR!! Şanlıurfanın ileri gelen ailelerinden birinin en büyük çocuğu olan Ali Karasalan ve fakir bir ailede üç erkek çocuğun arasında büyümüş Züleyha Kılıç. Züleyha yanlızca abisinin suçunun bedeli olarak verildi zaten...