Od Autorki

81 15 6
                                    

Dzień dobry.

If I Stay With You dobiegło końca! Jej!

Muszę Wam powiedzieć, że podczas produkowania tej książki miałam małe trudności z pisaniem, dlatego szczególnie dziękuję za każdą gwiazdkę i komentarz. Motywowały mnie jak nic innego, kiedy leżałam i zastanawiałam się, jak bardzo źli byście byli gdybym rzuciła pisanie i gdzieś uciekła. Jak dobrze, że pokazaliście mi jak niefajny jest to pomysł. W każdym razie udało mi się skończyć tę książkę i jestem z niej całkiem zadowolona.

Wiecie jaka jest dzisiaj data? Drugi sierpnia. A wiecie, co się wydarzyło drugiego sierpnia tamtego roku? Dobrze myślicie: 2.08. zaczęłam publikować If I Go With You. A jeśli koniec drugiej części tej książki nie jest wystarczającym prezentem z tej okazji, to powiem Wam, że mam dla Was ciekawą informację.

Otóż w tej książce jako tako wspomniałam o przeszłości naszych bohaterów, o ich dzieciństwie i o tym, jak to się mniej więcej stało, że ich życia potoczyły się w taki a nie inny sposób. Ale co, gdybym powiedziała Wam, że planuję napisać o tym kolejne książki? Byłby ktoś zainteresowany dokładniejszym poznaniem historii naszych kochanych klusek?

Co prawda proces publikacji będzie trochę skomplikowany - jeśli teraz powstaną poprzednie części opisujące wcześniejsze wydarzenia, If I Go With You nie będzie już pierwszą częścią serii, a piątą. Przez pewien czas między pierwszymi częściami i tymi ostatnimi będzie więc dziura, którą wypełnią następne książki, kiedy już skończę nad nimi pracować.

Zdaję sobie sprawę, że łatwo można się w tym pogubić, a nie chcę niepotrzebnie tutaj mieszać, więc stąd moje pytanie: czy chcecie, żebym napisała o poprzednich losach naszych bohaterów? Na początku przy publikacji będzie trochę zamieszania (choć postaram się jak najbardziej ułatwić Wam orientowanie się w częściach i ich kolejności), ale kiedy już wszystko będzie skończone i w całości opublikowane, powstanie nam całkiem fajna seria. Co o tym sądzicie?

W czasie kiedy Wy będziecie zastanawiać się nad tym, czy chcecie kolejne ciekawe, pełne zwrotów akcji, cudowne książki o naszych kochanych bohaterach, których nie da się nie lubić, czy też nie, ja podziękuję Wam jeszcze raz za zostawienie po sobie jakiegokolwiek śladu. Kto nie lubi, jak jego praca jest doceniana i dobrze się przyjmuje?

Pozdrawiam Was cieplutko, Pysie🍎🍎

Pozdrawiam Was cieplutko, Pysie🍎🍎

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
If I Stay With YouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz