Selamün Aleyküm.
Buraları çok boş bıraktığımı farkettim sanırım..Ehh,nasıl gidiyor?
Hikaye ile ilgili ne gibi düşünceleriniz var?Düşüncelerinizi yazarla paylaşmanızı bekliyorum.
İyi okumalar dilerim~
"Ömer,şu dosyaya bir baktın mı hiç?"
"Hangisine?İçinde şüpheli şahıslar olandan mı bahsediyorsun?"Murat kaşlarını çatarak sorunca,Ömer kafasını onaylarcasına sallamıştı.
"Evet baktım,sabah zaten ilk elime aldığım dosya oydu.Pek işe yarayacak bir detay bulamadım ama,anasını satayım adam sanki hortlak.Gece olunca ortaya çıkıp,sabah olunca mezarına dönüyor.Bir ipucu ve iz bile bırakmamış ya."
"Klasik işte Murat,adam mafya olmakla kalmıyor profesyonel bir şekilde arkasında hiç bir şey bırakmıyor.Kamera görüntüleri önceden yok edilmiş,etraf insan kaynıyor,şüpheli girip-çıkan bir şahısta görülmemiş.Her detay mükemmel şekilde önceden düşünülmüş."
Murat oturduğu sandalyeden kalkıp,Ömerin yanına geldi.Üzeri neredeyse dosya ve kağıtlarla dolu olan masaya yaslandı.
"Hayalet gibi işte amınakoyayım.İşimiz zor olacak bu sefer."
"Çok zor ama umarım üstesinden geliriz bir şekil."
Murat kafasını salladı karşılık olarak.Masanın üzerinde karışık olan dosyalar arasından rastgele bir tanesini kavrayıp incelemeye başlamıştı ki,aklına gelenle, meraklı bakışlarını Ömer'e yönlendirmişti.
"Ömer,şimdi aklıma geldi ya,Ege nerede?Hep birlikte gelirdiniz siz sabahları,her şey yolunda mı?"
Ömer gözlerini Murat'a sabitleyip,ayağa kalktı.
"Evet,her şey yolunda merak etme.Sana söyledim mi bilmiyorum,dün Aras bizi akşam yemeğine davet etmişti.Ege'yle de ben gittim işte,gece çok geç saatte eve döndük,üstüne bide Cemalettin bey çok ısrar edince geri çevirmeyip,içmiştik bir-iki kadeh.Araba kullanamadım zaten,Arasın abisi Ayaz bıraktı bizi de.Sabah Ege'nin odasına girmiştim uyandırmak için,çağırdım bir iki defa,uyanmadı.Bende öyle bıraktım çıktım,kıyamadım zargana'ya."
Dediğinde Murat ufak bir kahkaha patlatmıştı,kendini tutamayıp.
"Vay dangalak be,eh Ömer saat geç oldu bence,arayıp uyandırsan mı?Şerefsizlik yap birazda,hep iyilikte olmaz canım."
"Siz ne ara şerefsiz olup gitmişsiniz de benim haberim yok."
Ömer gülünce,Murat uzunca sırıtmıştı.Telefonuna uzanıp arkadaki masanın üzerinden aldığı gibi rehbere girip Ege'nin numarasını aramaya koyulmuştu.~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Boğucu dumanı ciğerlerine,sanki dünyanın en huzur verici şeyi buymuş gibi çeken altın çocuk,sabah güneşinin altında oturmuştu terasta.Dumanı ağzından yavaş yavaş ve uzun uzun verirken,bir noktaya odaklanmış ve dalıp gitmişti.Düne kadar ve dün olanları düşünmesi iyice dalmasına sebep olmaya yeterliydi.Olayları beyninde tekrar-tekrar canlandırıp,sorguluyordu.Sorgulamanın iyi gelmediğini bilse bile,vazgeçemiyordu.Telefonundan yankılanan bildirim sesi ile daldığı düşüncelerden kurtula bilmişti sonunda.Kilit ekranını kaydırmadan önce baktığında bilinmeyen bir numara görmesi ile şaşırmıştı.
+90 ### ### ## ##
Günaydın.Ege
Günaydın da,kimsiniz?+90 ### ### ## ##
Kim olduğumu mu soruyorsun?Ege
Yok canım,beyninizin yerinde olup olmadığını sormuştum da,cevabımı kendim aldım.Teşekkürler.+90 ### ### ## ##
Rica ederim.Ege
Sabır ya,Kimsin ulan?Sabah sabah taşak mı geçiyorsun?+90 ### ### ## ##
Düzgün konuş benimle,dün gibi acımam bu sefer haberin olsun.Ege yazıyor...
(Çevrimdışı.)
Yazıyor...
(Çevrimiçi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlık YerÇekimi | Gay
Romance{DEVAM EDİYOR.}"Bir damla fransız şarabı kadar şehvetliydi,o mükemmel tadın.Tadına baktıkça bağımlısı yapacak cinstendi.Bir damla daha diye yalvarta bilirdin her kesi..." Gay serilerine esinlenen bir hikayedir.🧑🏼❤️🧑🏻 Çokça 🔞 sahneler içerir.R...