Ep~18

27 1 0
                                    

Böyle bir hikaye mi vardı? Dediğinizi duyar gibiyim fkahskjsksj

Özür dilerim,neon mavisini bitirip devam etmek istiyordum ama yapamadım.Ege kuşumla Uyuzun yeri çok ayrı bende;(

Yorum,yorum,yorum pls🛐

Keyifli okumalar yavrular~

~~~~~~~~

Ege's POV

Kafam allak bullaktı Fatma teyzenin sözlerinden sonra.O Uyuz herif için iyi bir insan kelimesini bırak insan kelimesi kullanmak bile uygunsuzdu.Nasıl her kesin gözünü boyamıştı orasını anlayamıyordum.

Son bir kaç gündür sadece düşünüyordum.Burdan nasıl çıka bilirim?Çıka bilir miydim?Çıktıktan sonra ne yapacaktım?
Şu an her yerde arandığıma adım gibi emindim ve eğer nerede olduğum anlaşılırsa Ömer ve ekibin başı yanardı.Bu yüzden kaçma planını ertelemiştim,zaten kapıdaki korumaların arasından geçip gitmem imkansızdı.

Bir süre daha burada kalmak zorunda olduğum kanaatindeydim.Kalacağım süre zarfında boş durmak istemiyordum.Uyuzun geçmişini araştırmak ve zayıf yönlerini bulmak istiyordum.Fatma teyzenin sözlerinin doğru mu yoksa yanlış mı olduğunu öğrenmeliydim.
Doğru olacağına inancım sıfır olsa bile az ihtimalle eğer o gerçekten iyi biriyse sonrası ne olacaktı?
Kafamdaki soruları ve bitmeyen sesleri susturamıyordum.

Akşamdan beri salondaki koltukta oturmuş bir taraftan düşünürken diğer taraftan onun gelmesini bekliyordum.Böyle kendi kendime soru sorarak hep çıkmaz sokağa girmek yerine sorularımı ona yöneltmek daha iyi bir fikir gibiydi.Hafta sonu olduğu için Fatma teyze ve diğer her kes izinliydi,Uyuzsa erken eve dönecekti işten.Evde baş başa kalmak fikri kulağa pek iyi gelmese de başka bir çıkış yolu yoktu.Zaten her ne kadar karşı koysam bile istediğini yapacak olan bir heriften kaçınmam aptallıktı.Her ne olacaksa umursamadan yaşayıp yüzleşecektim.

Kendi kendimi içten içe teselli ederken dış kapının açılıp kapanma sesi ile düşüncelerden ayrılıp ona doğru baktım.Uyuz yavaş adımlarıyla içeriye ilerlerken üstündeki ceketi çıkarıyordu.Ceketi kanepeye bırakıp bana kısa bir bakış attıktan sonra mutfağa doğru yöneltti adımlarını.Sanırım yemek zıkkımlanmasını beklemem iyi olacaktı.

Arkasından ona bakarken sessizce yutkunmuştum.Şerefsizin boyu ve bedeni o kadar yakışıyorlardı ki bir birlerine,kıskanmıyorum dersem yalan olurdu.Zaten yüzünden bahsetmeme bile gerek yoktu...
İşte o an düşünmeden edemedim,acaba bunların hiç biri yaşanmamış olsaydı,o iyi bir insan olsaydı nasıl olurdu?Karşılaşmamız daha farklı ve güzel bir tesadüf olsaydı şu an sağlıklı bir ilişki içinde olur muyduk?

O tam benim hoşlanacağım bir tipti,ama benim aşırı inadım ve gereksiz trip atma özelliğim onun şerefsizliği ve uyuzluğuyla anlaşamazdı sanırım.Biz bambaşka dünyaların insanlarıydık.Hoş...arsız,umursamaz ve hayatı gelişigüzel yaşayan ben,ilk kez biriyle birlikte olma duygusunun nasıl hissettireceğini düşünüyordum.

"Hassiktir,kesinlikle kafayı yedim artık."

"Neden?Senin gibi bir inatçı keçi nasıl olur da kafayı yiye bilir?"

Kendi kendime mırıldandığım şeyi nasıl da duyup cevap vermişti o?Başımı yukarı kaldırdığımda tam dibimde durmuş olan bir Uyuz beklemiyordum ki anlık refleksle geriye yaslandım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Karanlık YerÇekimi | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin