Ep~8

202 16 0
                                    

Selamün Aleyküm Hamlet'ler.

Bölüm şarkısı:Mavi Gri~Alt üst olmuşum.
İyi okumalar dilerim.~

Ege's POV.

+18!!!

Her kes 4-5 kadehini içerken ben daha 2-ci kadehimle oynuyordum.Çok fazla dayanıklı olduğum söylenemezdi ama yarım kadehle de kendimden geçecek bir tip değildim.Sadece içkinin tadı farklıydı,yada ben hep aynı şeyleri tercih ettiğim için farklı lezzetlere karşı önyargılıydım.
Başımı kaldırıp yanı başıma baktığımda Muratla Bartu kadehlerinden yudum alırken,Ömer'le Çağatayda sohbete dalmışlardı.Her kes ısrar etse bile Ömer içmemişti.Nedenini sorduğumuzda bizi eve götürmek için ayık olması gerektiğini söylemişti.
İçimizden sadece abimle Bartunun mantıklı olduğunu düşünüyordum.Murat içerken hep dozu kaçırırdı,Çağataysa fazla dayanıksızdı.İçimizden sadece Bartu dayanıklıydı,abimse pek içen biri değildi.
"Tequila..Şaraaapp..Peynir..Bartuuu!"
Çağatay'ın aniden bağırması ile irkilmiştim.Bu çocuk fazlasıyla aptaldı,çok belli etmeye başlamıştı artık.
"Başladık yine he.Çağatay yeter artık,içme sen dayanıklı değilsin."
Bartunun sesi kulağıma dolarken gözlerim ona kaymıştı.Çağataya bakarken iç geçirmişti.
Çağataysa  gözlerini ona dikmiş öylece izliyordu.
Şu an en son düşünmek istediğim şey buydu.
Elimde deminden beri oynattığım kadehi tepeme diktiğimde,sonunda bitire bilmiştim.Son yudumun tadı damağımda yer edinirken aslında pekte fena olmadığı kanaatine varmıştım.Aniden cebimdeki titremeni hissetmemle,kasılmıştım.Her kes şu an yanımdayken mesajın kimden geldiğini anlamam çok basitti.Elim zorlukla telefona doğru gittiğinde,zorla yutkundum.Derin bir nefes verdikten sonra attığı mesaja baka bilmiştim.

Uyuz Eraslan
Konum*
Yarım saat içinde  burada ol.(görüldü.)

Bıkkınlıkla nefes verdikten sonra gözüm bizimkilere tırmandı.Gitmeliydim ve bunun için bir bahane bulmalıydım.Ama ilk önce dikkati üzerime çekmeliydim.
"Ahm,şey ben gideyim izninizle."
Anında hepsinin sorgular bakışları üzerime dikilmişti,Çağatay dışında.
"Nereye Ege?Beraber giderdik işte?"
Sessizliği Bartu bozmuştu.
"Yok abi,eve geçmeyeceğim.Buranın havası ağır bastı bana,sevmem.Bir deniz havası alıp eve geçerim artık."
"Ama Ege geç-"
Abimin kelimesini Bartu yarıda bırakmıştı.
"Ömer,çocuğu çok sıkıyorsun.O artık bir velet değil,24 yaşında bir adam.Kendi başının çaresine baka bilir,ayrıca gerekirse silahı yanındadır,kendisini savunmayı da bilir.Çocuğu rahat bırak."
Ömer bir bana birde Bartuya baktıktan sonra kafasını olumlu anlamda sallayınca,ayağa kalkmıştım.Sandalyeye bıraktığım ceketi kavrayıp arkamı dönmüştüm ki,abimin sesi ile durmuştum.
"Ege sarhoş değilsin öyle değil mi?Sarhoşsan araba kullanmana izin veremem kardeşim,ben bırakayım istersen ha?"
Kurban olayım ben senin endişene be.Elimde olsa üzerine atlayıp ısırırdım ben  bu insanı.
"Yok abim,sarhoş değilim.Hem kendin gördün zaten çok içmedim.Eve geçersin sen,endişelenme benim için.Görüşürüz beyler,Allah'a emanet."
Ne söyleyeceklerini beklemeden arkamı dönmüş ve çıkışa doğru adımlamaya başlamıştım.Dışarı çıktığımda ne ara gece olduğunu sorgulamadan edememiştim.Hava iyice kararmıştı.Mekanın girişinde salak kadınlarla erkekleri yiyişirken görmeği beklerken,kimseni görmediğim için çok şaşırtmıştım.Ne yani,hep bar ve mekanların çıkışında böyle şeyler yaşanmaz mıydı?
Görünüşe göre, "Piacere" önyargılarımı anında çöpe atmıştı.
Arabaya bindikten sonra attığı konuma tekrar  bakıp emin oldum nereye gitmem gerektiğine.Motoru çalıştırdıktan sonra tamamen anlık gelen istekle şarkı dinlemek istediğimi farkettim.Karışık listeden şarkıyı açtıktan sonra vitesi değiştirmiş,ilerlemeye koyulmuştum ki,kulağıma gelen şarkı ile burukça gülümsemiştim.
Beni anlatıyordu sanki...
"Nefes almak zor.."

Karanlık YerÇekimi | GayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin