*CJ szemszöge*
Minden nyugottá vált, amikor Ward eltűnt az életünkből. Nem raboltak el naponta, nem akartak megölni, stb. Végre csend, és béke honolt az életünkön. Mindenki rendben volt a kapcsolatában, ami rendesen kihatott a csapat életére. Bár minden jól alakult, a nővérem és John B között valami feszültség volt. Nem mondtak erről soha semmit, de mint testvér, megéreztem. Pontosan ezért mentem oda Sarah-hoz egyik délután.
- Szia! Bejöhetek? - kopogtam be a szobájába.
- Gyere. - válaszolta halkan, mire kinyitottam az ajtót. Körülnéztem a szobában, mikor egyszer csak megpillantottam az ágya mellett, a földön üldögélő lányt.
- Sarah! Mi a baj? - ültem le sietve mellé, ugyanis feltűnt, hogy sír.
- Semmi. Minden klasz. - válaszolta szipogva.
- Nem! Semmi nem klasz! Mi történt? John B - vel van valami?
- Hát...igen...és fogalmam sincs mit csináljak! - kezdett újra elérzékenyülni, mire átöleltem.
- Mondd el, mi a baj! Segítek! - suttogtam, mire ráhajtotta a fejét a vállamra.
- Van egy olyan rossz érzésem, hogy John B valaki mással találkozgat. Tegnapra azt terveztük, hogy lemegyünk a partra piknikezni, de hirtelen lemondta. Azt mondta dolga van. Megkérdeztem JJ-t, hogy miről van szó, ő meg elég érdekesen reagált. Azt válaszolta, hogy a városban van dolga. Pedig nem is nagyon jár a városba. Elindultam én is oda, amikor szembe mentem Kelce-el. Megkérdeztem, hogy látta-e John B -t, és azt mondta, hogy a partnál látta egy pezsgővel a kezében. Nem tudom mit csinálhatott, de mire hazaértem ő is ott volt. Megkérdeztem merre járt, mire rám förmedt, hogy ne érdekeljen és, hogy ne üssem bele folyton az orrom a dolgaiba. Az sem érdekelte, hogy éjjel sírtam mellette.
- Sajnálom! Ne törődj vele. Majd beszélek JJ-vel. Ha valaki, akkor én ki tudom szedni belőle, hogy mi van. És ha ő sem hajlandó igazi választ adni, akkor Pope-tól kérdezek. Ő akkor sem tudna nekem hazudni, ha az élete múlna rajta.
- Miről beszélgettek? - lépett be az ajtón Cleo és Kie.
- Semmi különös.
- Mi történt, Sarah? - ültek le mellénk, miközben Cleo kérdezett.
- Hát...John B - vel kicsit zűrös most nekünk.
- Pope sem viselkedik rendben manapság. Ha John B lelép, megkérdem hová ment. De nem mond semmit.
- Noah sem az igazi. Mi van velük? Összeesküdtek ellenünk? Vagy mi van? - csatlakozott a beszélgetéshez Kie.
- Nem tudom mi lehet...de nagyon rosszul esik. Lehet ha egy időre szüneteltetnem kéne vele a dolgot. - vont vállat Sarah, miközben letörölt egy könnycseppet az arcáról.
- Ahogy érzed. Mi támogatunk bármiben! - öleltük át mind a hárman.
- Tudjátok mi segíthet? - állt fel Kie, és egy-két percen belül visszatért egy doboz fagyival és négy kanállal. - Fagyi! - csukta be maga mögött az ajtót, és visszakuporodott mellénk a földre. Kibontottuk a dobozt, és elkezdtük majszolni a fagyit. Kis idő után elfogyott az egész.
- Na? Jobban vagy? - kérdeztem Sarah-tól, remélve, hogy igen lesz a válasz.
- Jobban! Köszönöm csajok! - válaszolta újabb ölelésbe vonva bennünket. Ekkor nyílt az ajtó.
- Jöttök szörfözni? - jelent meg JJ feje az ajtóban.
- Megyünk! - válaszoltam, miután Sarah rábólintott a dologra. Felálltunk és készülődni kezdtünk. Én egy fekete fürdőruhát húztam magamra, míg a többiek narancssárga, rózsaszín, és bordó dressekben díszelegtek. Kiléptünk az ajtón, és megragadtunk egy-egy törölközőt, és a szörf deszkáinkat. A fiúk a ház előtt vártak ránk. Elindultunk, amint kiértünk. Mind mentünk valakivel. Kie, Sarah mellett sétált, Cleo Pope-hoz, én meg JJ-hez csatlakoztam. John B egyedül sétált mellettünk. Nem ment oda Sarah-hoz, de a nővérem sem mutatott túl nagy érdeklődést. Szép lassan baktattunk a part felé. Mi JayJ-el utolsókként sétáltunk a többiek után.
- Miért viselkedtek manapság ilyen furcsán? - kérdeztem tőle egy kis idő után.
- Mire gondolsz? - nézett rám értetlenül.
- Arra, hogy nem vagytok manapság önmagatok! Hazudoztok, meg minden.
- Én is hazudtam?
- Te is, JJ! És nagyon nem esik jól.
- Miről hazudtam?
- Hát...John B tisztára megőrült. Eljárkál valakivel, ahogy Sarah látja. A múltkor is. Kérlek legyél őszinte. Tudtad hová ment John B?
- Mikor?
- JJ! - emeltem fel a hangomat.
- Jól van, oké! Tudtam! És akkor mi van?
- Miért nem mondtad el Sarah-nak? Nagyon rosszul jön le így mindenkinek. Úgy néz ki, mintha JB megcsalná a nővéremet. És ahogy gondolom, lehet, ha így is van.
- Semmi ilyesmiről nincs szó!
- Akkor meg miről van szó? - folytattam megállva.
- Semmi közötök hozzá! Minek kell érdekeljen? - kiabált rám, mire kissé összerezzentem. Ám ő ahelyett, hogy bocsánatot kért volna, vagy bármi, tovább sétált. Régen kiabált rám így. Mindenesetre folytattam az utat. Kis idő múlva odaértünk a partra. Leterítettük a törölközőinket, de én, a többiekkel ellentétben leültem.
- Gyere CJ! Mi a baj? - fordult vissza Kie.
- Menjetek előre. Majd csatlakozom. - dobtam felé egy kamu mosolyt, amit viszonzott, és azzal már ment is a többiekkel a habok közé. Miután egy ideje bent voltak, én is megragadtam a deszkámat, és a hullámok közé futottam. Egy számomra megfelelő helyen felálltam rá, és a legjobb tudásom szerint szeltem a nsgyobbnál nagyobb hullámokat. Én mentem ki utoljára a vízből.
- Még mindig te szörfözöl a legjobban! - tartotta pacsira a kezét Cleo, amit fogadtam egy mosollyal.
- Ez igaz! - lépett oda hozzám JJ, és arra készült, hogy megcsókoljon, de elfordultam, amit eléggé furcsálltak a többiek.
- Hozok piát. Kértek? - állt fel Noah.
- Igen. Köszi! - válaszolta Sarah, miközben helyet foglalt mellettem. - Mi történt JJ-vel? - bökött oldalba.
- Semmi. Csak ... Megint rám kiabált.
- Ó engedd el! Majd rájön, mekkora pöcs volt, és bocsánatot kér. Tudod jól.
- Tudom! De kezdem azt hinni, hogy sosem gondolja komolyan, amiket mond nekem. És már totál kész vagyok!
- Megértem. Pope mindjárt hozza az italokat, és attól majd jobb kedved lesz! Meglátod!
- Mindenkinek meggyűlt a baja a fiúkkal, mi?
- Meg! De majd megoldódik! - biztatott tovább Sarah. Pope nem soká meghozta a piát, és szét is osztogatta. Lányokul egy-egy lájtosabb sört ittunk, miközben arrébb vonultunk a fiúktól.
- Szóval mindenkinek zűrös most. Igaz? - ült le Kie.
- Igen...
- Ja...- hangzottak az igencsak egyhangú válaszok.
- Mi lehet a bajuk, most komolyan!? - csapata le maga mellé a kezét Cleo.
- Ötletem sincs. De JJ rég kiabált rám úgy, ahogyan amikor jöttünk.
- Rád kiabált? - nézett rám kikerekedett szemekkel Kie.
- Hát igen. És kb ugyanazt tudtam meg tőle, mint Sarah John B - tól. Hogy idegesítő vagyok, illetve, hogy folyamatosan beleütöm az orrom a dolgaiba.
- Majd ha ignoráljuk őket egy-két napig, talán észreveszik, mekkora pöcsfejek voltak, és megmagyarázzák ezt az egészet. - reménykedett Kie.
- Nem vennék rá mérget, de hátha! - bólintottam.
Még egy pár órát ücsörögtünk a parton, azután pedig mentünk haza. Útközben megtudtam, hogy Kie-t kitagadta a családja, de őt nem igazán zavarta. Végre megkaphatta a szabadságot, amire vágyott.
Bár a fiúk Noah-val együtt nem viselkedtek normálisan, úgy gondoltam Kie ötlete megér egy próbát. Ezért a terv működésbe lépett már aznap este. Hátat fordítottam JJ-nek lefekvéskor, és amikor meg akart ölelni, lelöktem magamról a kezét. Ez így ment egy pár napig amíg végül össze nem hívódott a csapat a verandán.
YOU ARE READING
Életem Outer Banks - ben
RandomA nevem CJ Cameron. 16 éves vagyok, és a szüleimmel, illetve a három tesómmal: Rafe-el, Sarah-val és Wheezie-vel élek a Cameron birtokon. Sarah a snecikkel lóg, szinte már alig jár haza. Én is szeretném ezt, de az apám attól tart, hogy engem is tönk...