15. rész - Kétirányú bosszú

108 4 0
                                    

Miután elment Shoupe, elég sokat beszélgettünk a többiekkel. Volt, hogy én csak csendben ültem, és azon gondolkodtam, hogyan állhatnék bosszút Ward-on. Irritált, hogy így bánik velem, velünk! Elegem volt! A videón tisztán látszott, hogy ki is lőtt le, de apám képes arra, hogy lefizesse az egész rendőr örsöt, csakhogy a snecik bűnhődjenek. Ettől tartottam. Reméltem, hogy a rendőrök nem állnak le egy sima lefizetős dolog mellett, ezért másnap már neki is álltam a tervem megvalósításának. Lényegében ez az egész annyiból állt, hogy elmegyek a rendőrségre, és lecsukatom Ward-ot. Reggel el is indultam anélkül, hogy bárkit felköltöttem volna. Negyed óra séta után oda is értem. Benyitottam a bejárati ajtón.
- Jó reggelt! - köszöntem az egyik pultnál ülő rendőrnek, aki nem mellesleg kb 26 éves volt.
- Neked is! - szólt vissza végig mérve. - Segíthetek? - kérdezte felállva.
- Öhm. Jelentést szeretnék tenni! - néztem határozottan a srácra, aki még mindig méregetett.
- És mégis ki ellen? - jött egyre közelebb, mire én csak tettem hátra egy lépést.
- Ward....Ward Cameron ellen.
- Hm... És megtudhatom, hogy miért?
- Emberölési kísérletért! A tulajdon lányát lőtte le. Videofelvétel bizonyítja!
- És az hol van?
- Shoupe-nál.
- Hm. A jó öreg Shoupe. Kár, hogy történt valami a videóval.
- Miről beszélsz? - néztem rá rémült szemekkel.
- Nos. Elvileg Shoupe nyaralni ment, a videót meg....hát...nem tette el elég jól. Ezért véletlenül megszűnt a felvétel, amikor ráömlött a reggeli kávém. - mosolyodott el.
- Hazudsz! Hagyj békén! - kiáltottam rá, azzal már mentem volna tovább, amikor hirtelen megragadta a karomat.
- Hová sietsz?
- Tőled minél messzebb! Ward már itt járt! Te meg fiatal vagy! Persze, hogy elvetted a pénzt, amit ajánlott! - kiabáltam tovább.
- Okos. - mosolygott rám. Ekkor az asztalon megpillantottam egy kis stick-et, amire az volt írva, hogy Ward C. ellen. Már amennyire ki tudtam venni. Tehát mégsem tűnt el a felvétel. Gyorsan pozíciót váltottam, és a fiú mögé kerültem. Megragadtam a stick-et, és futni próbáltam, ám mint ahogyan sajnos hozzászoktam, vissza lettem rántva. Az USB-t hirtelen nem volt hová tennem, így végül nem kifelé vettem az irányt, hanem egyre bennebb kezdtem futni az örsön.
- Elnézést! Kérem! Bocsánat! - futottam oda az egyik nőhöz. - Ezt nézze meg, és arra kérem, hogy tegye a dolgát! Keresse meg Shoupe felügyelőt! Ő mindent megmagyaráz! - hadartam, azzal visszafelé futottam. Mivel nem láttam a fazont, a bejárati ajtó felé rohantam, amikor hátulról hirtelen egy zsebkendőt éreztem az orromhoz szorítva. Próbáltam ellenkezni, de egy nagyobb levegő vételnél az előttem eddig élesen látott kép, teljesen elhomályosult.

*JJ szemszöge*

Reggel, amikor felkeltem, sehol sem találtam CJ-t. Sem kint, sem bent. És már eltelt egy fél óra. Fogalmam sincs merre lehet. Láttam tegnap rajta, hogy stresszes, de nem akartam kérdezősködni. Remélem nem mára tervezte azt a nyomorult bosszúját. Volt egy olyan rossz megérzésem, hogy a rendőrségre ment, ezért rögtön oda indultam. Odaérve beléptem az ajtón, és egyre bennebb mentem.
- Jó reggelt! Elnézést! Nem látott ma reggel egy szőke hajú, barna szemű lányt? Kb ilyen magas. - mutattam a vállamra.
- Öhm...de igen... Ma reggel elég sietős dolga volt, azt hiszem. Egy stick-et adott a kezembe, és utána kifutott. Sajnos nem láttam, ami utána történt vele.
- Mit mondott, amikor odaadta az USB-t?
- Hogy nézzem meg, és tegyem a dolgom.
- És megnézte már?
- Még nem. De itt van, tessék. - nyújtotta a kezembe az említett eszközt. Elolvastam, ami rajta volt.
- Ez...ezt mielőbb meg kell néznie! Szabad? - intettem a számítógépére, arra utalva, hogy használhatnám-e.
- Persze, tessék! - engedett el maga mellett. Bedugtam a stick-et a gépbe, és elindítottam a felvételt. A nő sokkoltan állt, és figyelt.
- Ez nem...?
- Ward Cameron? De igen. Ez ő! Az meg a lánya. CJ Cameron. Őt szeretném megtalálni. Nem tudja hova mehetett? Vagy kivel beszélgethetett?
- Nos...volt egy új alkalmazottunk. Egy 25 éves fiú. Amikor a lány elment, a fiú is eltűnt. De nem tudom, van-e köze egymáshoz a kettőnek. Ja igen! Aminap Ward Cameron-nal beszélt.
- Akkor ez teljesen összefügg! Ward lefizette! Mert tudta, hogy a lánya idejön feljelentést tenni ellene. Shoupe meg....hol van? Ő volt az egyetlen magán kívül, aki látta a felvételt.
- Tegnap azt mondta, dolga van, és nem jött vissza azóta.
- Valami történhetett vele! Ebben is csakis Ward keze lehet! Nagyon köszönöm a segítséget! Esetleg tudja, hogy ez az egész hány óra körül volt?
- Mikor itt járt a lány? Persze. Körül - belül 30 perce.
- Nagyon köszönöm! Kérem valamit tegyen Ward Cameron ellen!
- Ez csak természetes! Elintézem! - bólintott a nő, azzal kisiettem az örsről. Fogalmam sem volt, merre lehet CJ, de meg kellett találnom. Reméltem, hogy nála van a telefonja, így gyorsan megnéztem a SnapMap-jét. Aszerint éppen autóban ült. Pontosan a kikötő felé tartott. Hazáig futottam, beugrottam a Twinkie-be, és már indultam is. Sikeresen elértem a kikötőbe. Egy fekete autó éppen előttem érkezett. Egy pasas kinyitotta a hátsó ajtót, és kisegített belőle egy lányt. Baszki! CJ volt. Azonnal futni kezdtem a srác felé, és ellöktem, majd egy óriásit lekevertem neki. 
- Hagyd békén de rögtön! - ordítottam rá. Amikor ellöktem, CJ is elesett. Nem volt magánál. Gyorsan felsegítettem, és a Twinkie felé igyekeztem vele. Beültettem az anyós ülésre, bekötöttem, és pont mielőtt a pasi odaért volna, elindultunk. Alig nyitotta ki a szemét. Sőt. Többnyire csukott szemmel ült. Amint hazaértünk, segítségért kiáltottam. Szerencsére John B és a többiek meghallották, és azonnal felénk futottak.
- JJ! Mi történt? - ért oda mellém Pope.
- Majd elmagyarázom, csak vigyük biztonságba. Töltsetek neki vizet! - adtam az utasítást, miközben John B és Pope segítségével bevittük CJ-t a kanapéra. Kie meg is érkezett a vízzel, amit szépen lassan megitattam a kanapén fekvő lánnyal. Egyszer csak behunyta a szemét.
- CJ! Hallasz? Nyisd ki a szemed! - értem az arcához. John B, a kezét CJ nyakára helyezte.
- Csak alszik. Ne aggódj! - állapította meg.
- Dehát mi történt JayJ? - kérdezte Sarah.
- Na jó. Bementem az örsre, ahol feltételeztem, hogy reggel CJ lehet, ugyanis nem volt mellettem. Amikor beértem, rögtön emberek után kezdtem kutatni. Bennebb mentem, és egy nővel szemben találtam magam. Egy stick-et fogott a kezében. Megkérdeztem, hogy járt-e arra egy lány, és azt mondta, hogy igen, kb 10 perce ment el, és azt a stick-et nyomta a kezébe. Azt mondta, hogy CJ azt üzente, hogy tegye a dolgát miután megnézte. Megkérdeztem merre lehet, de azt nem igazán tudta. Megmondtam neki, hogy intézze el, amit kell a felvétel megnézése után. Azt mondta, hogy megtesz mindent, amit tud. Azzal eljöttem. CJ a kikötőbe tartott egy sráccal, pont ilyen állapotban volt. De aztán elhoztam.
- Azta rohadt. Tuti emögött is Ward van! - tette karba a kezét Cleo.
- 100%. Már csak meg kell várnunk, míg CJ felébred. Remélhetőleg mielőbb. - értett egyet Noah.
  Szintúgy aggódtam CJ miatt. Nagyon rossz volt ilyen szar állapotban látni. Remélem mielőbb magához tér.

Életem Outer Banks - benDonde viven las historias. Descúbrelo ahora