0.3

757 67 37
                                    

Hoş geldiniz:)
Nasılsınız?

Çook sıcak arkadaşlar, evde yatıp kalkıyorum sadece ciddili. Otuz yedi derece hava🥹

Neyse neyse sizi tutmayayımm.
Ufak bir haberim var sadece, kurgular için yavaş yavaş hesap açmaya başladım. Takipte kalırsanız, attığım alıntıları ve bölüm tarihlerini görebilirsiniz.♡

TikTok hesabı;alenaysss
Instagram; aleynaustnd_

Twitter; alenaysss1

Şimdilik hesaplar bu şekildee, hâlâ kişisel instagram hesabımı kullanıyorum ama umarım daha fazla büyürsek, kurgular için ayrı bir Instagram hesabı açacağım.🫶🏽

Oy vermezseniz ve yorum yapmazsanız kalbim kırılıyormuş...

İyi okumalar✨️


🕯

Telefonu mavi renkli duvara yaslayarak üzerimi kameradan kontrol ettim. Saçlarımı büyük kıskaçlı toka ile tutturmama rağmen gözümün önüne uzun perçemlerimin gelmesi ile saçıma doğru üfledim.

Hava o kadar sıcaktı ki, dışarıda gezerken kulaklık takamıyordum! Kulaklarımın içi terliyordu resmen.

Benim, dışarıda olması önemli değil herhangi bir yerde kulaklığımın kulağımda olmaması kıyamet alametiydi.

İki gündür video yüklemiyordum ve bunun sebebi sadece havanın kırk derece olmasıydı. Ama sevgili kedim mamasını bitirdiğinden dolayı dışarı çıkmak zorunda kalmıştım.

Etrafta göz gezdirdim, sokak kalabalıktı. İnsanlar alışveriş yapmaya ve gezmeye çıkmışlardı.
İstiklal Caddesi genelde akşamları daha kalabalık olurdu, yani kısmi yerleri. Ama hafta sonu olduğundan dolayı bugün çok daha kalabalıktı.

Bir de unutmamak gerek ki, erkek milli voleybol takımının maçı vardı. Herkes oraya gidiyordu. Az önce mama almak için paramı bozdurduğum kuru yemiş dükkanındaki kadından duyduğuma göre, voleybolcuların bir tanesi buralarda olan otellerin birindeydi.

Benim bildiğim, takımın tamamen birlikte bir otelde kalması gerektiğiydi. Belki haber yalan olabilirdi ama kadının dediğine göre bazı kişiler otele girdiğini gördüğünü söylüyordu, gündem bile olmuştu.

Kameraya doğru yaklaşarak video tuşuna bastım. Birkaç adım gerileyerek kendimi daha iyi bir şekilde kadrajın içerisine aldım.

Beni sevmezsen, yağmurları sev
Bulutlar ağlasın, sen gül güneş doğsun yeniden

Sona doğru sesimi alçalttım.
İster istemez, her bir kelimeyi söylerken ellerimle hareketler yapıyordum. Gözüm açık şarkı söylemeyi sevmezdim, hissetmek daha iyi geliyordu bana.

Gidiyorum gözüm yaşlı, hatıran har yüreğime

Sen sev yağmurları, yağmurlar yağsın üzerime

Yağsın üzerime, derken sesimi daha tiz bir tona çıkararak yükseldim.

Gözlerimi açıp kameraya doğru ilerleyip video'yu durdurduğumda, sokaktaki birkaç insan alkışlamaya başlamıştı. İzlememe gerek görmeden ve açıklama yazmadan paylaş tuşuna basıp telefonumu kapadım. Arkamı dönüp insanlara gülümsedim, yerdeki mama poşetini de alıp yoluma devam ettim.

Efil Dalya | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin