Hoş geldinizz🫶🏽
TikTok; alenaysss
Twitter; alenaysss1
Instagram; aleynaustnd_Anıl Berke, Zor
🕯
Bisikletimi marketin köşesine doğru park ettim ve üzerinde indim.Dün gece Canset ile geç yattığımız için, bugün geç kalkmıştık. O, yaklaşık iki haftadır tanıştığı bir çocuk ile date çıkmak için evden ayrılırken, bende markete gelmiştim.
Regl olmuştum ve ağır tatlı yeme isteğini bastıramıyordum.
İlk günlerim çok ağır geçerdi, beni anca karam çikolatası kurtarıyordu.Normalde ağır bir çikolata diye yiyemiyordum ama bu günlerde tek destek olan bu çikolata oluyordu.
Marketin içerisine girerek çikolata raflarının olduğu yere ilerledim, marketin içerisindeki serinliği hiçbir şeye değişmezdim. Hızlıca istediğim çikolatayı alıp çıkmak istiyordum.
Belki eve gider ve film izlerdim, uzun zamandır izlemiyordum.
İstediğim çikolatayı gördüğümde sevinsemde, en üst rafta olduğunu görünce yüzümü buruşturdum. Benim şansım olmadığı için, en üstte olduğu yetmiyormuş gibi, kutusunda bir tane kalmıştı ve en dibinde duruyordu.
Raftan uzaklaşınca görebilsemde, rafa yaklaşınca gördüğüm sadece çikolata kutusu oluyordu.
Parmak uçlarıma yükselerek kartonu kendime doğru çektim ama yanımdan başka bir elin uzanması ile ayaklarımı dengemi sağlamak için yere tam bastım. Benden önce çikolatayı aldı.
Kaşlarımı çatarak yan tarafıma döndüğümde, benden uzun boylu olan muhtemelen benden birkaç yaş büyük olan bir çocuğu gördüm.
"O çikolatayı ben alıyordum yalnız?"
Kaşlarını kaldırarak elindeki çikolatayı gösterdi.
"Öyle mi, pek alabiliyormuş gibi gözükmüyordun ama?"
Yüzümü buruşturarak diğer raftaki çikolatalara bakmaya başladım. Kimseyle muhatap olacak halim yoktu, zaten aksi günümdeydim.
Normal hayatta hiç aksi degilsin, herkese gülücükler saçıyorsun çünkü. ENERJİİ.
"Hey! Sakin ol. Sana vermek için almıştım zaten, zorlandığını gördüm," kafamı açıklama yapan çocuğa çevirdim.
Yüzündeki sırıtmayı gördüğümde göz devirip, bana uzattığı çikolatayı aldım. "Boyumla dalga geçme amacın neydi?" Adımlarımı hızlandırarak kasaya doğru ilerledim.
"Seni tanıyorum," Şaşkın sesiyle arkamı döndüğümde, birden duracağımı düşünememiş olacakki, yan taraftaki kutu çayları düşürecekken kolunu kutuların önüne koyarak onları tuttu.
Kafamı kaldırarak ona bakmam ile bana döndü,"sokakta şarkı söyleyen kızsın sen?" Emin olamamış gözler ile bana bakarken, "İlk defa mı şarkı söyleyen birisini görüyorsun?"
Sırıtarak kafasını sağa sola salladı.
"Hayır ama seni sokakta İlk gördüğümde akşamdı, önüne para koymuştum ve peşimden koşup beni durdurdun, iki saat bana nutuk okumuştun."Hatırladığım anılar ile kafamı sağa sola salladım. "Kameraya doğru şarkı söylüyordum, bakan kör olan sensin?" Önüme dönerek kasaya doğru ilerledim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efil Dalya | Yarı Texting
JugendliteraturEfil Dalya & Abel Wizard Nerede olduğun, yanından, arkandan, önünden kimin geçtiği önemsiz; ama her bir adım attığımda, yanımdan geçen insanların, severek okuduğum romanlarda çeşit çeşit karakterlerin hayatlarına benzer hayatlar yaşadığını biliyordu...