2.5

393 39 37
                                    


İyi okumalar ama lütfen güzel bir vote sayısı yorum bırakalım bu bölüme.🫠✨️

🕯


Canset; *Link*

Canset; İzle

Attığı video linkine tıkladığımda, bir YouTube kanalı Ömer ve Abel'in içerisinde bulunduğu video yüklemişlerdi.

Zil sesi duyduğumda arkama bakarak, bisikleti süren kadına özür bakışları atarak önünden çekildim.

Mesaj sesini duyduğum an telaşla telefonumu çıkardığım için bisiklet yolundan yürümeye başlamıştım.

Kenara çekilerek boş olan merdivene oturdum. Video tuşuna basarak kulaklığımı biraz daha kulağımın içine bastırdım.

"Herkese merhaba arkadaşlar! Uzun zamandır beklediğiniz konuklar ile karşı karşıyayız, öyle değil mi beyler?"

Arka plandan gelen kadın sesini dinledim önce. Abel'in yüzünde her zaman bulunan, sanki oradan kaybolsa onu Abel yapmayacak olan gülümseme yine onunlaydı.

Ömer'in konuşmaya girmesi ile ona çevirdim bakışlarımı. Beyaz bir masa arkasında ikisi de üzerindeki formalarıyla birlikte oturuyorlardı.

"Evet. Tatil'e gitmemizden dolayı boş vakit bulamadık maalesef. Şimdi yeni bir dönem var önümüzde, inşallah bu sene yaptığımız gibi şampiyonluk ile taçlandırırız her maçımızı."

Abel Ömer'e bakarak olumlu bir şekilde kafa salladı, kafasını kameraya çevirip konuşmaya başladı.

Evet. Biraz geç olsa bile sizin için geldik, merak ettiğiniz soruları cevaplamak için buradayız."

Kamera arkasındaki kadın ufak bir kahkaha attı. "O zaman beyler, aranızda taş kağıt makas yaparak masadaki fanustan sırayla kağıt seçebilirsiniz."

İkisi de birbirlerine sırıtarak taş kağıt makas yaptılar. Abel kazandı.

İlk kağıdı çekerek güzelce açtı. "Ne zaman voleybolcu olmak için ilk adımını attın, ailenden seni destekleyen daha çok kim oldu?"

Kağıdı elinde buruşturarak masaya bıraktıktan sonra gözlerini kısarak kafasını omuzuna doğru eğdi.

"Hmm. Güzel soru. Beşinci sınıfa giderken okul takımına katılmıştım. Daha sonra hocam iyi olduğumu ve bu sporu daha ileri seviyeye taşıyacağıma beni inandırdı. Lise de artık spor lisesine geçmiştim. Annem çok fazla peşimden koştu. Maçlarıma gelip beni çok izlerdi, babam daha çok arka planda, benim daha iyi yerlere gelebilmem için en iyi hocalar ile çalışmamı sağladı. Bu sorunun cevabı her ikisi de sanırım," diyerek kameraya gülümsedi.

Efil Dalya | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin