Bölümlerin geç gelme sebebi diğer iki kurgumu final vermeye çalıştığımdan dolayı arkadaşlar.
İyi okumalar dilerim✨
🕯
"Bugünü yaşamak dururken hâlâ dargınsın yarınlara."
"Haykıracak nefesim, kalmasa bile"
"Ellerim uzanır olduğun yere."
"Gözlerim görmese ben, bulurum yine,"
Yatağıma uzanmış bir şekilde tavana bakarken, kulaklığımdan gelen şarkıya eşlik ediyordum.
Tavanlar bugün susmuyordu.
Benim de uykum gelmiyordu çünkü Abel akşam işin var mı? Diye sorduğundan beri hâlâ yazmamıştı.Belki de öylesine sormuştu ama yazacağını düşünmüştüm. Gün içerisinde bir kere değil birkaç kere konuşurduk ama bugün sadece sabah konuşmuştuk.
Instagram'a girerek story paylaşmış mı diye baktığımda, bir şey paylaşmamıştı. Oflayarak telefonu karnımın üzerine bıraktım.
Aklıma gelen şeyle gözlerim kısıldı. Bunu yapacağıma inanamıyordum ama yapacaktım. Böyle biri değildik Efil biz. Bir şeyler oluyor bize...
Ömer, Canset'in anlatmasına göre çok fazla story paylaşıyordu. Toplantıda birlikte olduklarından sonra belki de birlikte bir yerlere gittikleri aklıma geldiği için, paylaşım yapmış mı diye bakabilirdim.
Arama butonuna basacakken telefonumun çalması ile çalan şarkı durdu. Ama daha gürültülü bir ses çalmaya başladı.
Küt küt küt.
Rüzgar. Arıyordu.
Kalbim de başlayan melodiyi duymazdan gelerek birkaç saniye geçtikten sonra açma tuşuna bastım, telefonu karnıma koydum. Kulaklıktan konuşacaktım.
"Efil." Hafif aksan karışan sesini duyduğumda ne hissettiğimi bilmiyordum ama ilk defa böyle hissettiğimi biliyordum.
"Efendim?"
"Uymamıştın değil mi?" Hayır. Yazmanı bekledim.
"Hayır, şarkı dinliyordum."
Burnundan sert bir nefes vererek güldüğünü işittim, şaşıracak bir şey olmadığını ikimiz de biliyorduk.
"Şaşırmadım," demesiyle ben de güldüm. "Sen ne yaptın, nasıldı toplantı?"
Kendini bir yere bıraktığını duydum, ya oturmuştu ya da o da şuan yatakta uzanıyordu.
"Aynı, yani iyi geçti. Benden memnunlarmış," dediğinde kıkırdadım. "Nasıl ya!" Dedim.
"Nasıl memnun olabilirlermiş senden?""Vaay, sattın iki dakika da ha? Gerçi sen hiç izlemedin tabi nasıl oynadığımı."
Bazı kişiler ile konuştuğumda kendilerini övmek için elinden gelen her şeyi yaparlardı. Asıl kötü olan hiç elde edemediği bir şeyi överek, onlarda olduğunu savunurlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Efil Dalya | Yarı Texting
Teen FictionEfil Dalya & Abel Wizard Nerede olduğun, yanından, arkandan, önünden kimin geçtiği önemsiz; ama her bir adım attığımda, yanımdan geçen insanların, severek okuduğum romanlarda çeşit çeşit karakterlerin hayatlarına benzer hayatlar yaşadığını biliyordu...