0.7

455 51 13
                                    

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım.

Kesit ve editleri görmek için beni sosyal medya hesaplarımdan takip edebilirsin.

Instagram; aleynaustnd_
Twitter; alenaysss1
TikTok; alenaysss

🕯

Kulağımdaki kulaklığı çıkararak telefonumdan söktüm. Neredeyse iki üç saattir kesintisiz şarkı dinliyordum.

Canım sıkılmasın diye tek yaptığım şey, evde sürekli denediğim tatlı çeşitleriydi.

İstanbul'un en iyi okullarından birisinde gastronomi bölümü okuyordum, hafta sonları da kendimi geliştirmek için kurslara gidiyordum.

Ancak yaz tatiline çıktığımız için
Okula gidemiyordum ve evde gerçekten çok sıkılıyordum.

Ana yemek olarak birçok ülkenin yemeklerini denemiştim bu sene boyunca. Gereken sınavlardan da geçmiş, yurt dışından teklif almıştım.

Şu sıralar sadece tatlı yapmak ile uğraşıyordum, kabul edilemez bir gerçeklikle söylemeliydim ki, tatlı yapmak yemek yapmaktan zor geliyordu.

Bölüme başladığımdan beri tek işim hep yemek yapmak olmuştu çünkü, evde de genellikle yemek yapan taraf ben olurdum.

Tatlıları, Deniz yapardı.

Mutfağa geçerek dolapta donsun diye koyduğum tatlıyı çıkardım. Traliçe yapmıştım. Sırf hocama fotoğrafı atarken güzel gözüksün diye büyük borcamda yapmıştım, ziyan olacaktı.

Üstelik ben tatlı yemeyi sevmezdim, çok şekerli geliyordu.

Telefonumun durmadan titrediğini duymamla borcamı bir kenara bırakıp ekrandan kimin yazdığını baktım. Yazam kişinin Canset olduğun görünce uygulamayı açtım.

Canset; Vay anasını

Canset; Sen harbi tanınıyorsun la

Canset; Az önce metroda senin hakkında konuşan arkadaşlara rastladım

Canset; Bir kız, arkadaşına senden bahsediyordu

Canset: Ve hani baya baya övdü seni, sesini falan çok sevmiş

Canset; Birde çok guzelmissin

Canset; Kızın yanına gidip seni daha çok övmemek için zor tuttum kendimi

Canset; Gidip, e tabi güzel olacak benim kankam diyerek senin fotoğraflarını göstermeliydim

Canset; YAPAMADİMM!!!

Canset; Kimin yüzünden acaba??

Canset;

Canset; Zaten artık seni tanıyorlar, neden bir hesap açmadın kendine instagramdan ya

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Canset; Zaten artık seni tanıyorlar, neden bir hesap açmadın kendine instagramdan ya

Canset; Efiilll

Canset; Açalım açalım hesap açalım

Canset; Yani tabi senin kararın ama seni bu kadar çok seven insanlar varken çok tatlis bisi olurdu bence

Canset; Gerçi seni de anlıyorum, sadece sesinle ön plana çıkıp kimseyle irtibat kurmamak istiyorsun

Canset; Ama gelen klip tekliflerini ve teklif eden ünlüleri bana söyledikçe oturup ben senin yerine zırlıyorum

Zihnimin içerisinden bir ses yap dedi.

Hayalimiz kızım bu bizim, onlara kendini daha çok göster. Herkes tanısın seni Efil.

Ben tanıtamadım kimseye kendimi, sen tanıt lütfen. Vazgeçme.

Düşünmeden instagram uygulamasını yükledim, bir dakika geçmeden hemen sonra uygulamayı açıp bilgilerimi girdim.

Kullanıcı adı Efil Dalya.

Post atma yerine girip ilk postumu attım. Altına yazabileceğim en gerçek şeyi yazdım.

 Altına yazabileceğim en gerçek şeyi yazdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Nerede şarkı söylersem söyleyeyim. Hemen orada, başucumda gitar çaldığını biliyorum.🌊"

Mesaj atma yerine girip Canset'in ismime tıkladım.

Efil; Bende seni.

¤

Sizce Efil'in sosyal medya hesabı açma fikri iyi mi oldu?

Efil Dalya | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin