2.8

340 40 22
                                    

Mabet Matiz, Aşk Yok Olmaktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mabet Matiz, Aşk Yok Olmaktır

Ozbi, Geceyi anlatmış

Bölüm sizlere yeni yılın ilk hediyesi olsun, dilerim ki çok güzel bir yıl geçirirsiniz. Kalbinizin temizliği günlerinize vursun.

Mutlu yıllar🫠

Bölüme verdiğiniz yıldızlar yeni yıl dileklerinizin kabul olduğunu göstersin sizler.💌

İyi okumalar🪩

Rüzgar; 5 dakikaya arıyorum.

Mesajı görür görmez tuvalete koşarak aynadaki görüntüme baktım. Onun arayacağını bildiğimden, pijamalarımı çoktan giyinmiştim bile. Telefonu kapadıltan sonra uyuyacağıma inanması gerekiyordu.

Ancak bir sıkıntı vardı.

Heyecanlanınca çişim geliyordu ve muhtemelen onunla konuşurken de böyle olacaktı. Bundan dolayı tuvalette işimi halledip çıkmadan tekrar aynadaki görüntüme baktım.

Makyajımı çıkarmıştım. Bundan dolayı bazı noktalarım hâlâ kızarıklar ile doluydu. Hassas ciltli olmak çok zor bir durumdu. Dağınık olan topuzuma baktım sonra üzerimdeki sarı, civcivli pijamalarıma da baktıktan sonra çıktım.

Odamdan sesler gelmesi ile gözlerimi kocaman açarak odama doğru adımladım.

"miyav."

"Evet. Anne sana dışarıyı göstermiyor mu hiç?"

"MİYAV!"

"Belli. Kendisi gibi seni de mi eve hapis ediyo?"

Şimdi durmadan miyavlamaya başlamıştı.

Odaya girdiğimde telefonumun üstünde oturan Cingöz'ü gördüm.

"Bak işte, burası da benim manzara. Havuz sever misin sen de? Ben severim ama tuzlu su tercihimdir."

Telefona yaklaşmam ile ekranda Abel'i gördüm. Telefonunu balkondan aşağı doğru sallıyordu. Cingöz'e ciddi ciddi ortamı tanıtıyordu.

"Kaynaştınız demek ha?" Diyerek, telefonu elime aldım. Yatağa oturmam ile Cingöz üzerime çıkarak telefona bakmaya çalıştı.

En sonunda sırtımı yatak başlığına yasladım, o da göğsüme kuruldu. Gözlerimi telefona çevirmem ile bana dikkatle baktığını gördüm.

Hayır. Yeni tuvalete gittim. Şimdi gelmiş olamazsın ya.

Efil Dalya | Yarı TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin