Asahina ile gülüşerek sohbet ederken Arisu geldi.Anında ciddileşip Arisu'ya bakmaya başladık.
Arisu:Diğeri nerede..?
Asahina:Sizinle gelmek istediğini söyledi, onun ilerlemesine biraz yardım ettik ve istediği zaman bıraktık.
Arisu kafasını olumlu anlamda salladı hızlıca sürücü koltuğuna geçerken.
Aisha:Araçlar çalışmıyor diye biliyordum.
Arisu:Acelemiz var. Anlatacağım.
Ve araç çalıştı...
Aisha:Ha?
Dedim Asahina'ya hafif ağzımı aralamış bakarken.
Asahina:Biz mi aptalız..?
Aisha:Hayır, aptal falan değiliz. O gün motor çalışmadı. Sokakta bulduğumuz arabaları da denedik ve onlar da olmadı.
Cebime attığım telefonu çıkarıp süreye baktım...
Aisha:Süre azalıyor... Ne yapıyoruz Arisu?
Arisu cevaplamadı.
Hedefe olan uzaklığa baktım...
Hâlâ aynıydı işte.
Tam da düşündüğüm gibi hedef buydu, artık daha netti.
Asahina:Sesi duyuyor musun..?
Telefonu geri cebime atıp önüme baktım...
Aisha:Hayır...
Asahina:Nasıl duymuyorsun? Bayağı-
Aisha:Duyuyorum... Ve görüyorum!
Asahina:Ha?
Ve o da baktığım yere baktı.
Usagi koşarken arkasından gelen su onu takip ediyordu.
Aisha:Bu araç bizi kurtarmaz belki, ha?
Asahina:Daha da stres etme!
Ve son kez Asahina'ya baktım Arisu Usagi'yi içeriye almak için cebelleşirken.
***
Gözlerimi büyük bir bel ağrısıyla ve su damlama sesleriyle beraber araladım...
Etrafıma bakındığımda hâlâ o araçtaydık fakat araç şuan yan duruyordu.
Şuan tek uyanan bendim... Ya da yaşayan ha?
Ayağa kalkıp Asahina'nın kafasını ayağımla biraz ittirdim.
Karnına baktığımda hâlâ nefes aldığı belli oluyordu.
Asahina yavaş yavaş uyanmaya başladığında hâlâ başında dikilmiş boş boş bakıp kalkmasını bekliyordum.
Asahina gözlerini sonunda açabildiğinde etrafına bakındı ve başında dikilen beni sonunda fark ettiğinde irkildi.
Aisha:Ölü gibi yatacağına kalk artık. Belim ağrıyor zaten.
Dedim ve derin bir nefes verip ondan biraz uzaklaştım.
Asahina:Kazandık...
Aisha:Şu aptallar olmasaydı çerez niyetli bir oyundu bizim için.
Ve üstümde kalan camdan çıkmaya çalıştım.
Asahina'da geldi ve oradan kazandığımızın bildirildiği anonsuyla beraber kartımızı da alıp ayrıldık.
***
Asahina:Kaç oyundan beri şu bilekliklileri görüyorum. Oyunun yöneticileri falan mı onlar? Genel olarak çok bakımlılar.
Aisha:Bugün bir oyun alanına gidelim.
Asahina:Vizemiz var.
Aisha:Riske atmamak için katılmayacağız. Onlar oyundan çıktıkları zaman onları takip edeceğiz.
Asahina:Arabalarının olduğunu gördük ikimiz de.
Aisha:Kısaltmaları ve şu patenli ayakkabıları kullanır hallederiz. Olmazsa bile denedik deriz en azından, ha?
Asahina:Oyunun ne kadar süreceğini bilemeyiz, belki günler sürer. Veya hepsi ölür.
Aisha:Böyle düşünürsek bir sürü olumsuz olasılık çıkar Asahina. Ölme ihtimalimiz bile var.
Asahina:Tamam, hadi hazırlanıp oyun alanı bulmaya çıkalım. Ne olacaksa olsun da bitsin.
Ve ona sırıttım.
***
Herkes oyun alanına giriş yaparken biz uzaktan onları izliyorduk...
Asahina:Geldiler.
Ve bana gözüyle bir yeri işaret etti...
Aisha:Umarım oyun kısa sürer.
Asahina:Umarım beklemeye değer.
Aisha:Asahina çakacağım şimdi bir tane.
Şimdilik bu kadardı... Umarım beğenirsiniz. Bir yazım yanlışım varsa lütfen kusuruma bakmayın, söyleyin düzeltirim. İyi okumalar, iyi günler...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟
FanfictionUmarım beğenirsiniz, şimdiden iyi okumalar dilerim...