64

131 16 40
                                    


ÖNCELİKLE BU KİTABI OKUYAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM...

ANLAYACAĞINIZ ÜZERE BU BÖLÜM FİNAL OLACAK.

İYİ OKUMALAR, İYİ GÜNLER DİLERİM...

  ///

Aisha:Geleceğim hemen, bekle.

Ayaklandım...

Aisha:Gerçi bir yere gidebilecek durumda değilsin ama neyse.

Chishiya:Sen de değilsin ama gidiyorsun.

İkimiz de alayla birbirimize baktık.

Oradan uzaklaşıp Asahina'nın yanına gittim...

Kuina'nın yanına gidecek kadar vaktim yoktu, bu biraz canımı yakmıştı.

Asahina'nın yanına oturup saçlarını okşamaya başladım...

Aisha:İlk ve tek arkadaşım sendin, çok teşekkür ederim. Zor zamanlarımda yanımda her zaman olan tek kişi sendin, teşekkür ederim. Buralara beraber geldik, sen olmasaydın... Düşünmek bile istemiyorum, çok teşekkür ederim.

Asahina ile yaşadıklarımız gözümün önüne geldiğinde bir damla göz yaşımın yanağımdan süzüldüğünü hissettim...

Aisha:Öldüğünü kabullenemiyorum. Sanki... Sadece bayılmışsın gibi hissediyorum.

Elimle tekrardan nabzını yokladım...

Aisha:Fakat bayılmadığın çok bariz...

Derin bir nefes verip hafif doğruldum.

Yerde yatan bedenine yaklaşıp sıkıca sarıldım ve bir süre sonra ayrıldım...

Aisha:İkimiz de birbirimizin hayatını kurtardık. Hep beraber yaşlandığımızda ölürüz diye düşünmüştüm... İnan benden önce genç bir şekilde öleceğini hiç ama hiç düşünmemiştim.

Titrek bir nefes verdim ve devam ettim...

Aisha:Beraber buradan kurtuluruz sanmıştım... Emin ol sen yaşasaydın asıl Dünya'ya geri dönerdim. O Dünya'dan her şeyimi kaybettim... Çünkü sen öldün. Şimdi bu Dünya'da her şeyim olan Chishiya ile yaşayacağım. Başka bir zaman... Görüşeceğiz Asahina. Şimdilik bu kadar...

Ve yanından uzaklaşıp Chishiya'nın olduğu tarafa doğru yürüdüm...

Chishiya:Şu havai fişekler...

Derin bir nefes verdi ve tebessüm etti.

Aisha:Bu oyun yapımcılarının götünde patlasın.

Chishiya başını eğip gülümsedi...

Aisha:Ya da... Patlamasın! Onların sayesinde seninle tanıştık nasıl olsa.

Chishiya kolunu omzuma attı ve kafamı onun omzuna yaslayıp derin bir nefes verdim.

Aisha:Yaralarımızı iyileştireceğim, ilk önce şunu bir kabul edelim.

Chishiya:Ah, yaralar... Bunları nasıl iyileştirebilirsin Aisha?

Aisha:Ortaklaşa yapalım bir zahmet. Lafın gelişiydi o.

Chishiya bana alayla bakınca göz devirdim.

Ve beklediğim anons sesi...

"HAYATTA KALAN TÜM OYUNCULARA İKİ SEÇENEK SUNULACAK. OYUNCULAR ARTIK BU ÜLKEDE SONSUZ İKAMETGAHI KABUL ETMELİ VEYA REDDETMELİDİR."

🎉 𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟ hikayesini okumayı bitirdin 🎉
𝐁𝐀𝐂𝐊 𝐓𝐎 𝐁𝐋𝐀𝐂𝐊 // ⍟𝐒𝐇𝐔𝐍𝐓𝐀𝐑𝐎 𝐂𝐇𝐈𝐒𝐇𝐈𝐘𝐀⍟Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin